رفت و آمد زیاد به آوج، خطر بازگشت موج جدید کرونا را افزایش می‌دهد

 فرماندار آوج

قزوین - ایرنا - فرماندار آوج گفت:در حال حاضر بیشترین نگرانی در شهرستان مربوط به ورود میهمانان نوروزی، برگزاری دورهمی ها، مراسم و جشن ها در تعطیلات نوروزی است که خطر بازگشت موج جدید کرونا را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا،  نصرت الله علیرضایی روز پنجشنبه با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در شهرستان، بیان داشت: تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان از ابتدا تاکنون ۴۹۷ نفر بوده است که از این تعداد ۳۵ نفر فوت کرده اند.  
وی افزود:آخرین مورد فوتی در تاریخ یکم اسفند سال گذشته بوده است و هم اکنون ۱۴ بیمار تحت مراقبت در منزل قرار دارند و بیمار بستری در بیمارستان ها نداریم.
فرماندار آوج گفت:طبق آخرین رنگ بندی کشور که دیروز اعلام شد، آوج جزو معدود شهرستان های آبی رنگ کشور است.
علیرضایی با تاکید بر پرهیز از اجتماعات و حضور در دورهمی ها و جشن ها، عنوان ‌کرد:انتظاری که از عموم شهروندان ساکن در شهرهای آوج و و مناطق روستایی شهرستان می رود این است که حساسیت بالایی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطوح فردی و اجتماعی داشته باشند و وضعیت موجود را پایان یافته تلقی نکنند.  
وی از تلاش ها و پیگیری های مدیریت درمان و کادر پزشکان و پرستاران شهرستان در مقابله با کرونا تقدیر و تجلیل کرد و اظهار امیدواری نمود:هرچه سریعتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری منحوس از سطح کشور و جهان باشیم.