وضعیت قرمز کرونایی در انتظار استان بوشهر

 وضعیت قرمز کرونایی در انتظار استان بوشهر 7-فروردین-1400

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با افزایشی شدن مبتلایان در موج چهارم باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر باشیم.وضعیت قرمز کرونایی در انتظار استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۳۳ بیمار در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توضیح داد: اکنون ۱۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴ بیمار با دستگاه تنفس می‌کنند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر تعداد فوتی‌های کرونایی این استان تاکنون ۹۱۲ نفر دانست و بیان کرد: تاکنون در استان بوشهر افزون بر ۲۲ هزار و ۳۱۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که بیش از ۹۶ درصد آنان بهبود یافته‌اند.

وی تصریح کرد: اکنون از ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۴ شهرستان آن شامل بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان در وضعیت نارنجی و مابقی در شرایط زرد قرار دارد و اکنون با افزایشی شدن مبتلایان در موج چهارم باید منتظر وضعیت قرمز و خطر در برخی از شهرستان‌های استان بوشهر باشیم.

کشمیری خاطرنشان کرد: در این شرایط ضمن پرهیز از دورهمی و تجمعات باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کرد چراکه سفر، زمینه انتقال ویروس به مسافران را تسریع می‌دهد.