حضور گسترده در انتخابات به معنای رنگ باختن توطئه‌های دشمن است

 دبیر حزب موتلفه قزوین:

حضور گسترده در انتخابات به معنای رنگ باختن توطئه‌های دشمن است5اردیبهشت-1400

دیگرمانور تبلیغاتی دادن باترفندنخ نما شده و لورفته تکراری اثر ندارد و دیگر موجب فریب ملت نمی شود که در بدترین شرایط تحمیلی اقتصادی و فشارمضاعف گرانی ومالی  قراردارند که ناشی از اینگونه ادعاهای مضحک عوامفریبانه ووارونه حضور سیاهی لشکرشدن شان  به معنای رنگ باختن توطئه های دشمن می شود .چون مردم به مرور اشراف کامل کسب نموده اند دشمن واقعی شان نه در برون مرز که رژیم نامشروع و عوامفریب ووارونه گوی ولایت فقیه است.
حضور گسترده در انتخابات به معنای رنگ باختن توطئه‌های دشمن است

قزوین - ایرنا - دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین گفت: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای رنگ باختن توطئه های دشمن است که می کوشد تا با ایجاد جو منفی و یاس در جامعه ما مشارکت مردم را در پای صندوق های رای پایین بیاورد.

محمد حسین شفیعی ها روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زمینه اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: اساس قوام نظام جمهوری اسلامی بر پایه قانون، دستورات دینی اسلام و حمایت و همراهی مردم است که این مهم نشان دهنده نقش اعضای جامعه در پیشبرد اهداف این نظام است.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه این ۲ موضوع مهم در قانون اساسی جمهوری اسلامی هم ظهور و بروز دارند، افزود: تبلور دخالت و مشارکت مردم در امر اداره جامعه در دوران کنونی به صورت معمول در انتخابات نمایان می شود.

این مسوول گفت: مردم با انتخابی درست و منطقی می تواند آینده مثبتی را برای سرنوشت خود و جامعه رقم بزنند، البته این انتخاب می تواند ضعیف و نامطلوب هم باشد که بازهم آثار آن متوجه خود مردم خواهد شد.

شفیعی ها اضافه کرد: برهمین اساس برای انتخابات ریاست جمهوری که یکی از ارکان اساسی اداره جامعه و شاید اساسی ترین رکن جامعه است و تمامی شئون جامعه به نوعی با وظایف ریاست جمهوری گره خورده است، مشارکت وسیع و گسترده مهم بسیار حایز اهمیت می باشد.

وی اظهار داشت:  نمی توان بدون حضور در انتخابات و بدون رای ادعای مشارکت در پیشبرد امور جامعه و رقم زدن آینده کشور را داشت و باید از این فرصت قانونی به نحو احسن استفاده کرده و با دقت نظر موجود نامزد مورد نظر را انتخاب کنیم.

دبیر حزب موتلفه استان قزوین گفت: امیدواریم مردم با احساس مسوولیت ملی و دینی در انتخابات حضور پیدا کنند تا بدین وسیله در ابعاد داخلی و خارجی با موفقیت عمل کرده و توطئه های دشمنان را نسبت به این مرز و بوم کاهش دهیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برای پرشور شدن انتخابات، رسانه ها و احزاب نقش ویژه و تعیین کننده و بی‌بدیلی دارند که امیدواریم با فعالیت مناسب خود باعث افزایش مشارکت و حرارت انتخاب شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.