دستگیری پنج فروشنده موادمخدر و یک اوباش در شهرکرد

دستگیری پنج فروشنده موادمخدر و یک اوباش در شهرکرد 7-اردیبهشت-1400

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری 15 خرده‌فروش مواد مخدر و یک نفر از اراذل و اوباش قمه به دست این شهر خبرداد.

کورش بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای پیگیری مطالبات و گزارشات مردمی، اجرای طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان موادمخدر در نقاط آلوده مرکز استان، در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و کسب مجوز قضائی، در یک عملیات ضربتی 15 خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر، 2 کیلو و 100 گرم انواع موادمخدر کشف و 3 دستگاه خودرو قاچاقچیان را توقیف کردند.

یکی از اراذل و اوباش شهرکرد به دلیل قمه‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی و دستگیر شد

وی اضافه کرد: به منظور ارتقاء امنیت شهروندان در سطح شهر نیز، طرح سرکشی از بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها، با هدف پاکسازی از اراذل و اوباش، در دستور کار ماموران کلانتری13 امام‌خمینی(ره) شهرکرد قرار گرفت.

بهرامی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و پس از هماهنگی قضایی، ماموران موفق شدند یکی از اراذل و اوباش را به دلیل قمه‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی سواری پراید و هشت دستگاه موتورسیکلت مزاحم یا فاقد پلاک توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت داده شدند.

وی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش در سال جاری از اولویت‌های پلیس استان است

.