اصلاحات: باید بابت رد صلاحیت‌ها خوشحال باشیم!

 اصلاحات: باید بابت رد صلاحیت‌ها خوشحال باشیم! ۷- خرداد -۱۴۰۰

گذشته از خوشحالی مدعیان اصلاح طلبان ازردصلاحیت نامزدشان در نمایش خیمه شب بازی مهندسی شده ۱۴۰۰ که شانس برنده شان در صورت حضور صفر بود که  از اقدام شورای نگهبان آلت دست بالادستی های طراح مهندسی ۱۴۰۰ که قبل از برگزاری نمایش بس پرهزینه تشریفاتی خیمه شب بازی به ا طلاح انتخابات نتیجه مشخص وعنصر برنده معلوم شده است موجب  خوشحالی مدعی اصلاح طلبان شده است چون فکر می کنند دولت بعدی است که باید پاسخ گوی باشد و به خاطر عدم توانایی حل مشکلات عدیده مورد انتقاد واقع می شوند  ازظرف دیگر  عامل عریان شدن ماهیت دروغ ادعای وارونه میزان رأی ملت خمینی شیاد است ونقش برآب شدن  ادعای ایران آزادترین کشور جهان وبرگزارکننده انتخابات آزاددرمنطقه و... از سوی خامنه ای رمال است.  خلاصه سبب زدن علنی بی اعتباری کامل ادعای نمایش انتخاباتی و تقسیم بندی اصلاح طلبی واصول گرایی است  که از سوی مردم فریاد زده شد این ماجرا  تمام شده است .
روزنامه همدلی در یادداشتی با عنوان «نفسِ راحتِ اصلاح‌طلبان» نوشت: «اکنون‌که چهره‌های اصلی اصلاح‌طلبان از سوی شورای نگهبان تأیید نشدند، به نظر باید آن را یک نوع خوش‌شانسی برای چهره‌های سیاسی این جریان پنداشت، زیرا اگر دولت آینده نتواند مشکلات انباشته‌شده از تحریم و شکست برجام را که باعث ایجاد چالش‌های عدیده‌ای در زندگی مردم شده است، حل کند، حداقل اصلاح‌طلبان برای چهار سال دیگر، چوب نارسایی‌ها را بر تن خود احساس نخواهند کرد».
در ادامه این مطلب آمده است: «شورای نگهبان به‌نوعی خیال اصلاح‌طلبان را راحت کرد. اگر شورای نگهبان نامزدهای مورد وثوق این جریان را تأیید می‌کرد و حتی اگر لاریجانی هم تأیید می‌شد، باز اصلاح‌طلبان روزهای سختی در پیش داشتند، اما حالا روز سختشان تمام شد و خیالشان در این انتخابات راحت».