هیمنه شرور قمه‌کش با اقتدار پلیس مراغه درهم شکست

 هیمنه شرور قمه‌کش با اقتدار پلیس مراغه درهم شکست8-خرداد-۱۴۰۰

ترفند ساختگی نیروی انتظامی است برای همین کپی شده اش در چند شهر اجراشده است زیرا هدف تشدید فضای امنیتی مقابل معترضان  دررابطه با شروع تبلیغات نامزدان نمایشی خیمه شب بازی مهندسی ۱۴۰۰ است.

هیمنه شرور قمه‌کش با اقتدار پلیس مراغه درهم شکست

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه به دستگیری یک فرد شرور که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کرده بود، اشاره کرد و گفت: این فرد حین دستگیری با قمه‌کشی قصد ضرب و جرح همسایگان و ماموران را داشت که با اقتدار پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سرهنگ «توحید فارسی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی اقدامات شرورانه یکی از اراذل و اوباش مبنی بر شرارت‌های متعدد از جمله سرقت، قدرت‌نمایی با چاقو و قمه، شرب خمر، عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت بین مردم و همچنین تاکید دستگاه قضایی بر دستگیری مقتدرانه متهم، این امر به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی موضوع مخفیگاه فرد شرور در یکی از محله‌های شهرستان شناسایی و متهم پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هوشمندانه و مقتدرانه پلیسی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد پس از تشکیل پرونده به همراه سلاح مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه کسی بخواهد در این امنیت، آرامش و آسایش اختلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

وی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت‌نمایی و حرکت‌های غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار کنند، هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و فضای مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

سرهنگ «فارسی» همچنین بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و خاطر نشان کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل است و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حرکت غیرمتعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی، آنان را در اسرع وقت از طریق شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس معرفی کنند.