پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان ۱۲- تیر-۱۴۰۰

* یاد و خاطره شهدای هواپیمای ایرباس کشورمان که در تاریخ 12 تیرماه سال 67 توسط جنایتکاران آمریکایی بر فراز آسمان خلیج فارس به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم. ننگ و نفرین ابدی بر گردانندگان سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر که قدرت محکوم کردن این جنایت وحشیانه پست‌فطرتان آمریکایی را نداشتند.
0609---0915
*
آمریکا این ام‌الفساد جهان رسانه‌های مقاومت را مسدود می‌کند اما بداند که مسلمانان خوشحال و امیدوارند که آینده متعلق به آنان است. این قرن، قرن عزت اسلام و ذلت کفر و نفاق و شرک است و رهبری حکیم انقلاب اسلامی و جبهه‌ مقاومت آینده روشن مقاومت را ترسیم کرده نوید فتح و ظفر و نابودی و اضمحلال رژیم ددمنش صهیونیستی را داده است. ان‌شاءالله در قدس نماز خواهیم خواند و دیگر از سلطه شیطان بزرگ بر منطقه خبری نخواهد بود.
وحیدی و طاهری
*
آقای رئیسی در همین مدت کوتاه پس از انتخاب شدن ثابت کرد که مظهر اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است. دو شاخصه مهم برای مدیران ارشد نظام. ایشان در پاسخ برای دیدار با بایدن خبیث به یک کلمه «خیر» اکتفا کردند و در جلسه 1400/4/9 که از تمام رقبا حتی کسانی که به او اهانت کرده بودند به گرمی استقبال کرد. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
2842---0910
و8862---0902 و قادری
*
مبارک باد وزیدن رایحه عدالت و قسط اسلامی در کشورمان که توسط سیدخراسانی وعده داده شده بود، تحت لوای پرچم ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای.
قاجار دولو
*
مردم در انتخابات با رای خود نه بزرگ به فسادهای گوناگون، نه بزرگ به مذاکرات خفت‌بار، نه بزرگ به مدعیان ناتوان کاربلدی، نه بزرگ به قاتلان خارجی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و... گفتند.
1070---0938
*
آقای رئیس جمهور در این روزهای پایانی دوره دولت خود به حدی افراط‌گونه از خود و دولتش تمجید و تعریف می‌کند که گویا اصلا در ایران نیستند و یا مصیبت‌هایی را که بر سر ملت آورده‌اند نمی‌بینند. تنها راه باقی‌مانده ظاهرا این است که بنده از جانب ایشان از مردم عزیز کشورمان به خاطر مشکلات به وجود آمده عذرخواهی بکنم.
4587---0912
*
چند ماه است که دولت علی‌رغم وعده و وعید نتوانسته مشکل فقط مرغ را در کشور حل کند ولی مدعی است کارهای بزرگی انجام داده که ملت خبر ندارند! آیا ملاقات‌های محرمانه با آمریکا و بتن‌ریزی‌های جدیدی وجود داشته که ملت خبر ندارد؟!
1648---0915
*
با توجه به زمان کوتاهی که از عمر دولت باقی است افزایش ناگهانی قیمت در بازار ارز و... بی‌توجهی دولت به مسائل جاری کشور و ایجاد نارضایتی و تحرکات غیرمعمول از موارد مهمی است که نباید از آن غفلت شود.
4065---0913
*
آخرین گناه نابخشودنی دولت مدعی تدبیر، ناامید کردن مردم از نظام و شرکت نکردن تعداد قابل اعتنایی از مردم در انتخابات بود.
3453---0992
*
میلیون‌ها ایرانی که در انتخابات گذشته شرکت می‌کردند و در این انتخابات حاضر نشدند نه به خاطر ضدیت با نظام بود بلکه بسیاری از آنها به خاطر عملکرد ناصواب دولت تدبیر به ویژه در 4 ساله دوم دچار دلسردی شدند و بسیاری نیز به دلیل شرایط اقتصادی جامعه خاکسترنشین شدند و زندگی‌شان دود شد مثل افرادی که با دعوت رئیس جمهور همه‌ هستی خود را در بورس وارد کردند ولی دولت با عقب‌نشینی آنها را بیچاره کرد.
1713---0915
*
کسانی که این وضعیت اقتصادی را برای کشور با ترک فعل خود به وجود آورده‌اند باید در دادگاه حاضر و پاسخگو باشند و دستگاه قضایی هم نباید به سادگی از کنار این همه کارشکنی‌هایی که منجر به فروپاشی بسیاری از خانواده‌ها شد، عبور کند.
9871---0912
*
تنها راه برون‌رفت از مشکلات، نگاه به داخل و حضور مدیران انقلابی و جهادی در راس وزارتخانه‌ها و ادارات است حالا دیگر همه می‌دانند نگاه به غرب و کدخدا در این 8 سال دستاوردی جز «هیچ»، برای کشور نداشته و در بسیاری موارد نیز نتیجه عکس داده و گرانی و فشار بر مردم را افزایش داده و سفره مردم را کوچک و کوچک‌تر کرده است.
8896---0905
و 2842---0910
*
باید از دولت آقای روحانی به عنوان ناکارآمدترین و ضعیف‌ترین دولت بعد از انقلاب نام برد. دولتی که حاصل آن فقر، گرانی، فساد، فاصله طبقاتی و کاهش شدید پول ملی بود.
2142---0913
*
ما مردم از حرف‌های بی‌مبنای آقای رئیس‌جمهور به ستوه آمدیم چرا ایشان نمی‌خواهد درک کند که ملت برای پایان یافتن هرچه زودتر دولت ایشان دارد روزشماری می‌کنند.
8455---0912
*
با سوءمدیریت‌ها و بی‌عملی فراوانی که در این دولت شاهدش بوده‌ایم به ما مردم حق بدهید که در صحت بسیاری از آمارهای اعلامی این دولت شک داشته باشیم و به دیده تردید نگاه بکنیم.
9219---0903
*
متاسفانه مصوبه ستاد کرونا درباره تمدید خودکار قراردادهای اجاره‌ ضمانت اجرایی ندارد و مستاجرانی بی‌پناه آواره شوراهای حل اختلاف و در کش‌و‌قوس تخلیه یا افزایش 100 درصدی اجاره‌بها هستند. در منزلی که مستاجرم 60 میلیون رهن و ماهانه 400 هزار تومان کرایه می‌دهم. صاحبخانه درخواست افزایش 130 میلیون رهن و 500 هزار تومان کرایه را دارد. وقتی گفتم بیش از 100 میلیون برای رهن ندارم راهی شکایت شد و من محکوم به تخلیه شدم! وزیری که در طول 6 سال عمر خود در وزارت راه و شهرسازی آجری روی آجر نگذاشت و مستاجرین را به خاک سیاه نشاند و مسکن را 7 برابر افزایش داد خیر نخواهد دید.
طبرستانی- قهرمان کشتی 68 ساله
*
ارائه و اجرای راهکارهای فوری در دولت جدید برای حل مشکل کمرشکن بالا بودن اجاره‌بهای مسکن در دولت جدید موجب رضایت و خشنودی جمعیت مستاجر کشور که نفسشان در اثر فشار سنگین زندگی به شماره افتاده خواهد شد.
2359---0919
*
وزیر ارتباطات نه زیرساخت اینترنت ملی و شبکه‌ملی اطلاعات را اصلاح کرد و نه اینترنت ارزان شد! برعکس از سال 98 تا به حال 300 درصد گران هم شد. قبلا می‌شد هم از اینترنت آزاد استفاده کنی و هم بسته بخری.
4205---0918
*
روزنامه‌های زنجیره‌ای که این همه برای برخی بازیگران بدنام زمان طاغوت یقه پاره می‌کنند که چرا آنها را به کشور راه نمی‌دهند، چرا از آنها نمی‌خواهند که از عملکرد انحطاط‌آفرین خود توبه کنند؟! آنها با آمدنشان چه گلی می‌خواهند به سر ملت بزنند؟!
خانم نادری
*
بعد از گذشت سالیان طولانی از جنگ تحمیلی، مسئولین امر تصمیم گرفته‌اند در حقوق ایثارگران دوران دفاع مقدس که بسیجی در جبهه حضور داشته‌اند گشایش ایجاد بکنند ولی متاسفانه این تسهیلات را خاص کارمندان و کارگران شاغل کرده و ایثارگران بازنشسته محروم شده‌اند.
الهی
*
دولت آقای روحانی در 8 سال گذشته احترام هیچ قشری از مردم را نگه نداشت. از همه بدتر اینکه ایثارگران و جانبازان زیر 25 درصد را به‌طور کل فراموش کرد و مورد بی‌مهری قرار داد.
1258---0938