العامری: نیروهای خارجی باید تا پایان سال عراق را ترک کنند

 العامری: نیروهای خارجی باید تا پایان سال عراق را ترک کنند۱۰-شهریور-۱۴۰۰

پس ازاینکه  وزیر ترور وجاسوسی امورخارجه امیر عبداللهیان پاسدارسپاه قدس شده  که تابع بالادستی هاست.  چون قراراست دیپلماسی جنگی- تروریستی برون مرزی پاسدار تروریست کشته شده قاسم سلیمانی تقویت ودنبال گردد. بنابراین پس از ترک نظامیان آمریکا ازافغانستان وهم جبهه ضدآمریکایی شدن پاسداران جنایتکارباطالبان تروریست لذا دیپلمات تروریست ایرج مسجدی دربغداد و جانشین سابق پاسدار تروریست قاسم سلیمانی نوچه مزدور تروریست هادی عامری را وادار کرده است تاواردصحنه تبلیغاتی تهدید اخراج آمریکا تاپایان سال ازعراق گردد . زیرا این تهدید ربط به انتخابات درپیش عراق دارد که رژیم تروریست ولایت فقیه کیسه گشاددوخته استت تاباتهدید وترور مخالفن عراقی وتقلبات انتخاباتی دوران مزدور دست نشانده نوری مالکی بازتولیدکند.
العامری: نیروهای خارجی باید تا پایان سال عراق را ترک کنند

رهبر ائتلاف فتح عراق در سخنانی بر خروج نیروهای خارجی و در راس آنها آمریکایی از این کشور تا پایان سال جاری میلادی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، هادی العامری، رهبر ائتلاف فتح عراق در سخنانی اظهار کرد: گروه های مقاومت عراق علیه کشور و یا نهادهای دولت نیستند.

وی افزود: قاسم مصلح جزئی از حشد شعبی است و دولت بدون اینکه اطلاعی داشته باشد با بازداشت او مرتکب اشتباه شد. تصمیم مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق در این باره اشتباه بود و باید ما را در جریان قرار می‌داد.

وی درباره حضور نیروهای آمریکایی در عراق نیز خاطرنشان کرد: باید هرگونه حضور نظامیان خارجی در کشور تا پایان سال جاری میلادی پایان یابد.

هادی العامری در این باره تاکید کرد: پس از خروج آمریکایی‌ها از عراق دیگر شاهد سلاحی در خیابان‌ها نخواهیم بود و اگر سلاحی مشاهده شد ما مسئول آن هستیم.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پارلمانی آتی عراق تأکید کرد: دولت موظف به حفاظت از نامزدها و فراهم کردن شرایط مناسب برای شرکت در انتخابات است.

رهبر ائتلاف فتح عراق در ادامه گفت: تنها راه حل عراق؛ انتقال مسالمت‌آمیز قدرت از طریق صندوق‌های رای است و در غیر این صورت کشور به بیراهه کشیده خواهد شد.