پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۷- آذر -۱۴۰۰

دولت قبل قدمی برای حل معضل آب زاینده‌رود برنداشت و حال مردم ناامید از بی‌عملی‌های دولت قبل، مطالبات خود را متوجه دولتی می‌کنند که فقط سه ماه از شروع کار آن می‌گذرد. دستگاه قضا باید با ترک فعل دولتمردان قبل برخورد کند.
0478---0936 
و 6960---0936
بسیجیان غیور در گره‌گشایی از مشکلات جامعه با خلق حماسه نشان داده‌اند سند افتخار کشور هستند. شاهد بوده‌ایم که به هنگام حوادث در کمک‌رسانی به ملت واقعاً خوش درخشیده‌اند.
6263---0938
مدعیان اصلاحات پاسخ بدهند چرا آمریکایی‌ها در دوره دولت آقای روحانی که سعی داشت رضایت آمریکا را به دست بیاورد تحریم‌ها را برنداشت؟ آیا دلیلی قانع‌کننده‌تر از این برای غلط بودن سیاست‌هایشان می‌توان یافت؟
9970---0938
دولت قبل با دل بستن به کدخدا، 8 سال کشور و حل مشکلات آن را به دم کدخدا گره زد و در نهایت با برجام بدفرجام کشور را به زمین سوخته تبدیل کرد و تحویل دولت سیزدهم داد؟! واقعاً نام آن را باید دولت تخریب و نابودی گذاشت نه تدبیر؟! خدا نگذرد از کسانی که تعمداً این همه خسارت بر کشور و ملت وارد کردند!
8896---0905
مسئولینی که در 8 سال گذشته به دروغ مانع عضویت ایران در پیمان شانگهای را عدم تصویب FATF در کشور اعلام کرده بودند حال که عضویت ایران در این سازمان همکاری‌های منطقه‌ای بدون تصویب FATF پذیرفته شده چگونه با این سابقه دروغگویی می‌توانند به چهره مردم نگاه کنند و در جمع حاضر بشوند؟
5485---0912
* 39 
سال پیش در آزادسازی خرمشهر سخت مجروح و جانباز شدم. تا چند سال قبل که روی زمین کار کشاورزی می‌کردم پیگیر جانبازی خود نبودم مدتی است که به خاطر جانبازی ماهیانه مبلغ 2 میلیون تومان به عنوان مستمری به بنده تعلق گرفته است. می‌خواستم با بیان شرح حال خود مدیران نجومی‌بگیر که جنگ را هم ندیده‌اند قدری خجالت بکشند.
ابوالقاسمی از قم
شهر شهیدپروری که یک روز بیش از 378 شهید تشییع شد جای اراذل و اوباش نیست. در اینکه جریانات ضد مردمی همیشه در کمین کوچک‌ترین اعتراض به حق مردم هستند تا آن را به آشوب و فتنه تبدیل کنند شکی نیست، ولی دلسوزان این استان کاش بهتر عمل می‌کردند. دو هفته تحصن واجتماع برای چه؟! مگر در این سه ماهه مسئولیت رئیس‌جمهور جدید این مسائل زاینده‌رود و خشکی رودخانه شکل گرفته است؟! این گونه اجتماعات باید ظرف کمتر از 48 ساعت با گفت‌وگوی نتیجه‌بخش فیصله یابد و بهانه به دست بدخواهان و دشمنان خبیث داده نشود تا چند اراذل و اوباش اجیر شده آنان با ایجاد درگیری خسارت به اموال مردم و بیت‌المال وارد نکنند.
2842---0910
به اراذل و اوباشی که قصد آشوب و فتنه در اصفهان داشتند می‌گویم درخت تنومند و شجره طیبه انقلاب اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد! خداوند، خون شهدا و ملت پشتیبان این نظامند و چند اراذل و اوباش اجیر شده در شهری که در آن فقط در یک روز 378 شهید تشییع شد هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
6263---0938
اگر در دولت اصلاحات مدیران غرب‌گرا در قالب قرارداد کرسنت گاز کشور را به مدت 25 سال با نصف قیمت همان زمان به کشور امارات پیش‌فروش نمی‌کردند کار به امروز نمی‌کشید که به دلیل بوجود آمدن مشکلات عدیده گاز پتروشیمی‌ها و فولاد قطع بشود.
7800---0937
به دولتمردان پیشنهاد می‌کنم برای پیشگیری از رخدادهایی مشابه اتفاقات اصفهان یکی از راه‌های کوتاه‌مدت این است که تریبون عمومی در مکانی خاص در نظر گرفته شود تا مردم خواسته‌های خود را مطرح کنند و پاسخ مسئولان را بشنوند و به نظر می‌رسد بهترین مکان نمازهای جمعه است. پس از اتمام نماز، مردم شهرها خواسته‌های خود را مطرح کنند و پاسخ مسئولان را بشنوند. البته این رویه در برخی از شهرها مثل شهرری جاری است.
0656---0937 
و طاهری
مراجع عظام در دیداری که رئیس جدید رسانه ملی با آنان داشت تذکر دادند در برخورد با مفاسد باید مواظب بود تا جرمی ثابت نشده نامی از افراد برده نشود. عرض می‌کنم حرف بسیار درستی است و برای تکمیل آن باید افزود نظام و انقلاب هم نباید تاوان فسادهای بعضی از مدیران و مسئولان متخلف و مجرم را
بپردازد.
1258---0938
یکی از علل تداوم گرانی‌ها، منفعت‌طلبی‌های شخصی غیرمنصفانه بعضی از دلالان است. امید است با کنترل آنها، نظام توزیع اصلاح و عادلانه شود و حقی از تولیدکننده و مصرف‌کننده ضایع نشود.
عسگرآبادی
امیدوارم با روش جدید دولت که ارزاق عمومی و ضروری مردم را به منازل تحویل می‌دهد دلالان و واسطه‌هایی که سال‌هاست خون مردم را به شیشه کرده‌اند بازارشان رو به کسادی برود و آرامشی در جامعه حاکم گردد و دولت نیز با گرانفروشان به شدت برخورد کند.
2842---0910 
و 9554---0901
امیدوارم دولت مردمی همان‌گونه که برای مسکن گام بلندی برداشت ان‌شاءالله برای اشتغال و ازدواج جوانان نیز چنین گام‌هایی بردارد و به زودی شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.
فرخی
در کشور ما که بین درآمدهای مردم و هزینه‌ها تناسبی وجود ندارد، تبلیغات پرزرق و برق از شبکه‌های مختلف صداوسیما چه معنایی دارد؟ از آن بدتر مانور تجمل یعنی تردد اتومبیل‌های میلیاردی است که ما قشر حقوق‌بگیر را رنج می‌دهد.
1258---0938
اتحادیه نانوایی‌ها نظارت و کنترل بیشتری بر نانوایی‌ها داشته باشد تا شاهد فروش آرد توسط برخی از نانوایان نباشیم و کیفیت نان‌ها هم بهتر شود.
3858---0913
یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای چندی قبل خبر داده بود که سخنرانی‌های رئيس دولت قبل را روزنامه‌نگاران زنجیره‌ای می‌نوشتند! همین کارها بود که دشمن ملت را به طمع واداشت تا فشارهای تحریمی‌اش را افزایش دهد.
8902---0914
دو پزشک متخصص با حضور در برنامه تلویزیونی انارستان شبکه افق اعلام کردند می‌توانند قدم‌های بزرگ و موثری برای درمان بیماران کرونایی بردارند. آیا امکان ندارد وزارت بهداشت با چنین پزشکانی همکاری بیشتری
داشته باشد؟
2914---0990
راه‌آهن به بهانه فروش 1/2 بلیط در شرایط کرونایی قیمت‌ها را افزایش داده حال که با 3/4 ظرفیت حرکت می‌کند آیا نمی‌تواند قیمت‌ها را کاهش دهد؟
0312---0939