پیامک های قلابی و ساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی دروغ نامه کیهان و خوانندگانش  -۶آذر- ۱۴۰۰

* از دروغ‌های بزرگ و شایعاتی که توسط افراد معاند و ضدانقلاب علیه دولت جدید ساخته و منتشر می‌شود می‌توان نتیجه گرفت که دولت در انجام وظایف خود موفق عمل کرده و موجب عصبانیت مخالفین و دشمنان شده است.
5340---0902
* روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیترهایی که در صفحه اول می‌زنند نشان دادند که با کنار رفتن آقای روحانی از قدرت بدجوری ضربه خورده‌اند و از شدت ناراحتی و عصبانیت کنترل خود را از دست داده‌اند.
3107---0902
* اصلاح‌طلبان را چه شده که در 8 سال گذشته به رغم تمام ناکارآمدی‌های دولت روحانی ساکت بودند ولی امروز با بروز کوچکترین مشکل، دولت آقای رئیسی را به باد انتقادهای غرض‌آلود می‌گیرند. دین به کنار، ذره‌ای انصاف داشته باشند.
5340---0902
* خدا را شکر که رئیس‌جمهور مردمی هم مجتهد است و هم حقوقدان و بر همه مسائل و مشکلات کشور آشناست و با مشورت کارشناسان و نخبگان و اساتید دانشگاهی و حوزوی راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات و پیشرفت کشور را ترسیم و با مدیران مردمی و جهادی کشور را پیش خواهند برد.
9871---0912
* ان‌شاءا... رئیس‌جمهور محترم و عدالت‌محور همان‌طوری که در مسئولیت قبلی قدم‌های بزرگی در مبارزه با فساد برداشت در دولت نیز همین رویه را ادامه دهد و نسبت به حذف مدیران نجومی و سروسامان دادن به بودجه کشور و حفظ و نگهداری آن از چپاول مفسدین اهتمام جدی نماید و در موضوع مسکن نیز بتواند نیازمندان واقعی را صاحب مسکن کند.
4850---0911
* باید کسانی که مسئولیت برخورد با حقوق‌های نجومی، ریخت و پاش‌های دولت و... از سال 92 تا به حال در مسئولیت‌های وزارت اطلاعات، بازرسی، نظارت، مدعی‌العموم و... داشته‌اند به درستی به وظیفه خود یعنی برخورد با این حیف و میل‌های بیت‌المال توسط دولت سابق عمل می‌کردند که حال عده‌ای حرام‌خوار و مطبوعات زنجیره‌ای و... با دادن آدرس غلط از دولت تازه‌کار دکتر رئیسی سوال کنند که چرا مشکلات کشور حل نشد؟!
شکیب
* هیچ چیز مانند برخورد قاطع با مفسدین و محاکمه علنی غارتگران بیت‌المال مردم را خوشحال نمی‌کند. دستگاه قضا با مسببین بر باد رفتن 30 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی در دولت قبلی باید برخورد کند.
توکلی
* از دستگاه دولت درخواست می‌شود که بر روند توزیع مایحتاج مردم نظارت بیشتری داشته باشند تا برخی عوامل دولت قبل و نفوذی‌ها نتوانند بر سفره مردم دست‌اندازی کنند.
یک شهروند از رشت
* برای تغییر ذائقه مردم از اصول انقلاب و ارزش‌هایی که بهترین عزیزانشان فدای آنها شدند به سمت مسائل ضد ارزش هیچ چیز به اندازه ترویج فساد در جامعه برای دشمن موثر نیست. مبارزه با فساد را باید جدی گرفت و تحت هیچ شرایطی عقب‌نشینی نباید از آن کرد.
5340---0902
* وقتی مسئولین امر پرونده باغ قلهک را که توسط انگلیس اشغال و به تصرف آنان درآمده به جریان نمی‌اندازند نتیجه آن می‌شود که دولت روباه پیر به بهانه اغتشاش آبان 98 دادگاه نمایشی بین‌المللی راه بیندازد و علیه ایران سیاه‌نمایی کند.
وکیلی
* مسئولین امر قوانین و نحوه دریافت مالیات را اصلاح نمایند تا ثروتمندان که 20 برابر مردم از یارانه‌های مختلف استفاده می‌کنند و گاه از پرداخت مالیات فرار می‌کنند، نتوانند از چنگ قانون بگریزند.
9871---0912
* این گفته وزیر صمت که گرانی با گرانفروشی تفاوت دارد درست است. ولی ایشان باید اقداماتی را که برای جلوگیری از گرانفروشی انجام داده است تشریح کند.
1866---0992
* آموزش و پرورش باید ابتدا شرایط حضور دانش‌آموزان در کلاس را فراهم می‌کرد و سپس به بازگشایی مدارس دست می‌زد. گاهی حتی تب‌سنجی هم صورت نمی‌گیرد و کارت واکسن از دانش‌آموزان مطالبه نمی‌‌شود و فقط به خوداظهاری اکتفا می‌شود.
رحمانی- تهران
* از دولت مردمی و کار و تلاش درخواست می‌شود تدبیری نمایند تا مرغ در سراسر کشور با قیمت واحد به فروش برسد و از تشکیل صف و حرص بیهوده برخی‌ها برای خرید بیشتر و فروش در بازار آزاد و... جلوگیری شود.
حسین ثابت
* دشمنان تابلودار نظام هراز چندگاهی یک موضوع را در صدر اخبار و تحلیل‌های خود قرار می‌دهند تا بخشی از افراد جاهل و نادان را با خود همراه نمایند. روزی عدم واردات واکسن از آمریکا و انگلیس را مورد سؤال قرار می‌دهند و نظام را به قتل عام مردم متهم می‌کنند و روزی دیگر از واردات بی‌رویه واکسن برای کشتار مردم و... سخن می‌رانند! مدتی به مسئله ازدواج دختران 10 تا 14 ساله در ایران می‌پردازند تا به زعم خود مشکل اصلی نظام را ازدواج زودهنگام در ایران به جهانیان معرفی نمایند و خلاصه هر روز یک مسئله جدید دیگر...! رسالت مطبوعات آگاهی‌بخشی مردم و صیانت جامعه از افتادن در دام این خبرها و شایعه پراکنی‌ها و واکسینه کردن افکار عمومی است.
3107---0902
* نهادهای مسئول ذی‌ربط، جلوی فروش سازمان‌دهی شده تیشرت‌های منقش به پرچم‌های آمریکا و انگلیس را در کشور بگیرند.
3552---0936
* هر روز بر تعداد دختران و پسرانی که در حال زباله‌گردی در میان سطل‌های آشغال سطح شهر دیده می‌شوند افزوده شده است. این وضعیت صورت خوبی برای کشور ندارد. اگر ایرانی هستند کار برایشان پیدا کنند و اگر خارجی هستند آنها را به کشورهایشان برگردانند.
0220---0935
* برخی ایستگاه‌های خطوط اتوبوس‌های تندرو مثل ایستگاه
دامپزشکی- نواب فاقد مأمور دریافت وجه و یا کارت‌زن است و مسافران چندین ماه است که رایگان سوار می‌شوند. البته برخی در داخل اتوبوس اقدام به زدن کارت می‌کنند ولی برخی کارت نمی‌زنند که بگو مگو بین مسافران پیش می‌آید. ایستگاه‌های شیان، مبارک‌آباد مسیر لاله- قائم در بزرگراه
امام علی(ع) هم فاقد مأمور و کنترل کارت‌زنی است.
چند مسافر خطوط اتوبوس‌های تندرو
* مخابرات دلیل قبض نجومی بعضی از مشترکین را تماس با شبکه‌های خارجی برای شرکت در مسابقه اعلام کرده است. آیا نمی‌شود تلفن‌های بالای 5 میلیون تومان پول تماس قطع بشود تا پول مردم در جیب شرکت‌های خارجی نرود؟
0220---0935