حریق کارخانه محصولات شوینده و بهداشتی مشهد با تلاش ۸۰ آتش نشان مهار شد

 حریق کارخانه محصولات شوینده و بهداشتی مشهد با تلاش ۸۰ آتش نشان مهار شد۱۰-بهمن-۱۴۰۰

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تلاش 80 آتش نشان مشهدی برای مهار آتش سوزی مهیب کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در جاده مشهد به چناران خبر داد.

حریق کارخانه محصولات شوینده و بهداشتی مشهد با تلاش ۸۰ آتش نشان مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات این سازمان اظهار کرد: پیرو تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک مجموعه تولیدی به وسعت تقریبی هزار متر مربع، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل حادثه در جاده قدیم مشهد به قوچان اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این آتش سوزی مهیب که دود ناشی از آن از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده بود، در قسمت تولید محصولات شوینده و بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مکان و انبارهای مواد اولیه و تولید شده و سایر خطوط تولید این کارخانه بود.

رضایی در ادامه گفت: آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و با تلاش نفسگیر و طاقت فرسا موفق به مهار و خاموش کردن کامل آتش‌سوزی شدند. در این عملیات ۸۰ آتش‌نشان به همراه ۲۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین و پشتیبانی اطفاء حریق و خودرو توربوفن حضور داشتند.

وی افزود: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.