آمادگی برای برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد بشری کشورهای اروپایی و آمریکایی

 آمادگی برای برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد بشری کشورهای اروپایی و آمریکایی۱۲-دی-۱۴۰۰

برای فرارازپاسخ گویی به خانواده های داغدار سقوط هواپیمای مسافری اکرائینی برفرازآسمان تهران و خانواده های داغدارآبان ۹۸ ادعای فوق مضحک آمادگی برای برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد بشری کشورهای اروپایی وآمریکایی شده است آنهم از سوی رژیم جنایتکار ولایت فقیه که رکوردار محکومیت جهانی نقض حقوق بشراست.

آمادگی برای برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد بشری کشورهای اروپایی و آمریکایی

رئیس کمیسیون امنیت ملی از آمادگی برگزاری دادگاه مردمی علیه اقدامات ضد بشری کشورهای اروپایی و آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مرتضی جلال‌زاده صبح امروز در مراسم تجلیل از فرماندهان و پرسنل تحریم شده یگان ویژه پلیس توسط استکبار جهانی با بیان اینکه سایه‌ای از مظلومیت در یگان ویژه حاکم است، اظهار کرد: یگان ویژه در مواقعی ظاهر می‌شود که کار سخت شده و به جاهای باریک رسیده است و جز از دستان پرتوان یگان ویژه در حوادث کار از فرد دیگری برنمی‌‌آید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یگان ویژه را نوک پیکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست در جایی که ضد انقلاب احساس می‌کند می‌توانند از برخی از تجمعات سوءاستفاده کنند و گفت: امروز شاهدیم‌ که عمده قدرت یگان ویژه پلیس بر رویکرد نرم چربیده است.

وی تصریح کرد: یگان ویژه به ندرت دست به اقدامات سخت می‌زند و البته این اقدامات در جایی لازم است.

این نماینده مجلس بیان کرد: به طور مثال در حوادث بنزین 98، 96 یا حوادث اصفهان که ابتدا به صورت آرام شکل گرفت، نظام با توجه به فراخوان‌های صورت گرفته مجبور به   ورود شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس عنوان کرد: در اصفهان ضد انقلاب در آن جمعه قصد سوراخ کردن خط لوله آب به یزد را داشتند و می‌خواستند نگذارند آب به یزد برسد یعنی تا 6 صبح مردم یزد بدون آب شرب می‌شدند که در آن زمان یگان ویژه وارد شد و اجازه سوءاستفاده به منافقین نداد.

جلال‌زاده ادامه داد: در آن سوی آبها بسیج نیرو صورت می‌گیرد تا در اعتراضات مردم، برای جمهوری اسلامی هزینه ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: استعداد یگان ویژه به حدی رسیده که ضریب امنیتی به کشور داده است.

وی یادآور شد: تحریم یگان ویژه توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا، نشان می‌دهد که این یگان موفق عملکرده است، دشمنان به زعم خود می‌خواهند با این تحریم به اشخاص حقیقی و حقوقی نظام جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند اما عمده اقلام نظامی، انتظامی و دفاعی ما در کشور تولید می‌شود و به ندرت به اقلامی نیاز داریم که بخواهیم آنها را وارد کنیم.

این نماینده مجلس افزود: در مجلس پشتیبانی کاملی از نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی صورت می‌گیرد و امسال نیز آمادگی برای پشتیبانی از فرماندهی انتظامی کشور وجود دارد.

جلال‌زاده با اشاره به حمایت مجلس از نیروهای انتظامی، گفت:  در کشور انگلیس به زعم خود دادگاه مردمی تشکیل دادند در صورتی که کاملا از طریق سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنها تأمین و هدایت می‌شد لذا معاونت حقوق بشر قوه قضائیه آمادگی دارد یک دادگاه مردمی برای اقدامات ضد حقوق بشری و انسانی برگزار کند که علیه ملت ایران از طرف کشورهای اروپایی و آمریکایی صورت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: قطعا درباره تحریم یگان ویژه و فرماندهان این نیرو توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و همین هفته در نطق عزیزان در مجلس این موضوع را مدیریت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: جایی که مردم و ضد انقلاب جدا شود مردم پشتیبان نیروی انتظامی و حامی آنها هستند.