روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند

 روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند؛ یک طبقه شبیه اوناسیس و راکفلر و یک طبقه دیگر در شرایط شِعب ابیطالب زندگی می‌کنند۱۳-بهمن-۱۴۰۰

غوغاکردن شکاف طبقاتی در کشور امتداد عوامفریبی ۴۳ سال پیش خمینی شیاد با وعده حکومت مستضعفان وپابرهنگان همراه باساختار سراسر فساد رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه است که آشکارا مدافع تبعیض و بی عدالتی وباندبازی ورانت خواریو خودی وغیرخودی کردن است  و مسیر ۴۳ ساله طی کرده  تا منجر به غوغا شکاف طبقاتی کنونی شده است.
روزنامه جمهوری اسلامی: فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌کند. یک طبقه ثروتمند در بالاترین شرایط رفاه از چنان زندگی اشرافی برخوردارند که می‌توان آن‌ها را به نمونه‌های جهانی معروفی مثل اوناسیس و راکفلر تشبیه کرد و یک طبقه فقیر در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند که تشبیه آن‌ها به ساکنان شِعب ابیطالب تشبیهی منطقی است. این فاصله طبقاتی و این بی‌عدالتی به هیچ‌ وجه خواست امام خمینی نبود. به گردن این و آن انداختن این وضعیت غیرقابل قبول نیز نه درست است و نه مشکلی را از زندگی سخت مردم حل می‌کند. همه باید به عملکرد نادرست خود اعتراف کنند و صریحا به مردم بگویند با مشغول شدن به جنگ قدرت، فرصت ها را سوزاندند و نتوانستند کشور را به سوی هدفی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده بود به پیش ببرند.