دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند + فیلم

 سردار اشتری در پاسخ به تسنیم: دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند + فیلم۷-اسفند-۱۴۰۰

دستگاه فاسد قضاییه ومجلس ارتجاعی ونامشریع تابع بالا دستی ها ونیروی انتظامی سرکوبگر موازی پاسداران جنایتکار وبسیج واطلاعات پاسداران زیر کنترل خامنه ای رمال اند برای همین  همگام با هم مقابل مردم ومعترض وناراضی اند.

سردار اشتری در پاسخ به تسنیم؛ دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند + فیلم

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از لزوم حمایت دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، چندی پیش و پس از شهادت شهید علی‌اکبر رنجبر ـ افسر رشید و فداکاری که روزهای قبل از شهادتش به واسطه عملکرد خوب مورد تقدیر فرماندهان خود قرار گرفته بود ـ همه سران قوا و مسئولان کشوری و مردم مطالباتی را برای اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح در زمینه مبارزه با مخلّان نظم و امنیت مطرح کردند.

سردار سرتیپ حسین اشتری در بازدید از کشفیات طرح امنیت اجتماعی و محله‌محور غرب استان تهران در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اشاره به ضرورت بازنگری در قانون به‌کارگیری سلاح گفت: پلیس باید با پشتوانه قانونی و مقتدرانه انجام‌وظیفه کند؛ امروز خواسته و تأکید ما بازنگری در قوانین و قانون به‌کارگیری سلاح و برخی آیین‌های دادرسی است.

وی افزود: دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به حمایت قاطعانه رئیس دستگاه قضا از پلیس اشاره کرد و گفت: اقدامات پلیس مورد تأیید دستگاه قضایی قرار گرفته است.

سردار اشتری در پایان با بیان اینکه وظایف پلیس متوقف نخواهد شد خاطرنشان کرد: با اختیاراتی که پلیس دارد در همه حوزه‌ها با جدیت عمل می‌کند و امنیت در کشور ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/س/؛