سقوط کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم

 سقوط کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم۱۵-فروردین-۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط یک کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم ساختمان در حال ساخت خبر داد.                                                   سقوط کارگر ساختمانی از طبقۀ چهارم
به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، رضا میرزایی در تشریح این خبر گفت: طی تماس تلفنی با سامانه ١٢۵ در ساعت ١١:۵٨ دقیقه، امروز ١۴ فروردین‌ماه، از این حادثه آگاه شدیم.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان «مالک اشتر شمالی» رخ داد، گفت: پس از اعلام وقوع حادثه، بلافاصله تیم تخصصی نجات این سازمان با استفاده از خودروی امداد و نجات ویژه نجات از ارتفاع، در محل حادثه حضور یافتند و امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده را آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: مصدوم که اهل کشور افغانستان است، به‌دلیل بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، دچار حادثه شده و از طبقه چهارم به طبقه دوم سقوط کرده بود که توسط نجاتگران سازمان آتش‌نشانی به پایین منتقل شد.

میرزایی با اشاره به انتقال فرد حادثه‌دیده به بیمارستان، به کارفرمایان پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی توصیه کرد با رعایت اصول ایمنی و حفاظتی، از حوادث جلوگیری کنند.