دعوای وحشتناک دانش آموزان دختر در خیابان+فیلم

 دعوای وحشتناک دانش آموزان دختر در خیابان۱۰-اردیبهشت-۱۴۰۱

اگرچه انتشار کلیپ های عجیب و غریب و بعضاً ترسناک از مدارس کشور پیش از این نیز مسبوق به سابقه بود، اما پس از بازگشایی مجدد مدارس در سال جدید شمسی انتشار این کلیپ ها روند صعودی و معناداری داشته است.

مدرسه آنلاین- بدون شک انتشار گسترده و ترسناک کلیپ های غیرمعمول از مدارس کشور یک پیام خطر جدی است که مسئولان و متولیان ارشد آموزش و پرورش کشور نباید نسبت به آن بی تفاوت باشند.

در واقع این کلیپ ها که به نوعی بیانگر تنزل اخلاق و تشدید خشونت در مدارس کشور است، ریشه و عواملی دارد که اگر بازخوانی و آسیب شناسی نشود و برای حل آن چاره جویی نشود، در آینده جامعه را با مشکلات جدی رو به رو خواهد کرد.

جدا از کلیپ هایی که پیرامون دعوای دانش آموزان پسر در فضای مجازی منتشر می شود، در یکی از تازه ترین کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی چند دختر دانش آموز با یکدیگر دعوای شدیدی می کنند و به ضرب و شتم یکدیگر مشغول هستند.نوشته های مشابه

نکته قابل تأمل اینکه در این میان چند پسر نوجوان نیز حاضر هستند که در حال تحریک دانش آموزان دختران برای ادامه دعوا و زد و خورد هستند.اتفاق به غایت تلخ و تأسف باری که در واقع زنگ خطری نسبت به افول اخلاق و تشدید خشونت در فضاهای آموزشی کشور تلقی می شود و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

دعوای وحشتناک دانش آموزان دختر در خیابان | مدرسه آنلاین (madre3online.ir)