کارکنان شهرداری خواستار استعفای شورا و شهردار اهواز

 کارکنان شهرداری خواستار استعفای شورا و شهردار اهواز+فیلم

اعتراض فریاددرخواست استعفا نه علیه شهرداربی لیاقت سرداده شده که شامل وزیر کشور پاسدارتروریست وحیدی هم  شده است.

 شدندکارکنان رسمی و قراردادی شهرداری خواستار استعفای رضا امینی شهردار اهواز و اعضای شورای شهر شدند.کارکنان شهرداری خواستار استعفای شورا و شهردار اهواز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کارمندان رسمی و قراردادی شهرداری اهواز با تجمع در محوطه ساختمان مرکزی با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای شهردار و شورای شهر شدند.

کارکنان شهرداری در ادامه به سوی ساختمان شورای شهر حرکت کرده و اعتراضات خود را به اعضای شورای شهر رساندند.

 در پی دستور شهردار اهواز مبنی بر حدف و کاهش برخی آیتم‌های حقوقی و مزایای پرسنلی، کارکنان شهرداری برای دومین روز متولی در محوطه شهرداری تجمع و دست از کار کشیدند.

در ماه‌های اخیر شهرداری اهواز چندبار شاهد اعتصاب و اعتراض کارکنان خود بوده به طوری که هر از چندگاهی انباشت چند روزه زباله در مناطق مرکزی شهر به صدر اخبار می‌آید.


منتقدان شهردار نسبت به پروازی بودن و بی رغبتی وی در انجام وظایف محوله نقد دارند.

امینی شهردار اهواز در ماه‌های نخست انتصابش در جمع دانشجویان، بی رغبتی خود برای این مسوولیت را اعلام کرده بود که منتقدان سخنان او را تحقیر شهر اهواز و موجب سیاه‌نمایی قلمداد کردند.

وی درباره انتصاب بی‌رویه مدیران غیر بومی، گفته بود: رغبتی به آمدن به اهواز نداشتم و برای قبول مسوولیت به شورای شهر گفتم که شاید ۵۰ نفر هم با خود از اصفهان یا هرجایی بیاورم؛ خوشحال می‌شدم اگر شرایطم را قبول نمی‌کردند و نمی‌آمدم.

امینی ادامه داد: به شورا گفته بودم افرادی که میخواهم به اهواز بیاورم، مانند خودم رغبتی به آمدن به شهر اهواز ندارند؛ چون اهواز مشکلاتش زیاد است و در شرایط اب وهوایی آن هرکسی نمی‌تواند دوام بیاورد؛ مخصوصا کسی که در اصفهان با آن زیبایی و تمیزی و امکانات زندگی کرده باشد، به این راحتی نمی‌تواند به اهواز بیاید.