پیامک های قلابی و ساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی وسرهم بندی شده  دروغ نامه کیهان و خوانندگانش 6 تیر -1401

* امام خامنه‌ای پس از ارتحال امام طی این 33 سال در اداره انقلاب راهبردهای زیر را در پیش گرفتند: 1- هدایت انقلاب اسلامی بر مبانی نظری امام خمینی(ره) در حکمرانی نبوی و علوی 2- عبور هوشمندانه و شجاعانه کشور از بحران‌های سه دهه اخیر در منطقه و جهان و با کمترین هزینه 3- محاصره رژیم صهیونیستی و زندانی کردن آن در دیوارهای بتنی 6 متری 4- پایان دادن به سلطه آمریکا در غرب آسیا 5- مدیریت موفق در سه جنگ نرم شیطان بزرگ علیه نظام در سال‌های 78، 88 و 98، ‌ 6- پدیداری فرصت طلایی برای حضور مردم به ویژه جوانان در مدیریت کشور و پیشرفت‌های خیره‌کننده علمی و فنی 7- رساندن قدرت دفاعی کشور به شرایط بازدارندگی 8- اهتمام به کادر‌سازی به ویژه در نیروهای مسلح و ظهور شخصیت‌های تاریخ‌ساز چون سردار سلیمانی و حججی 9- ایستادن در برابر جریان زر، زور و تزویر با راهبرد مبارزه با فقر، فساد و تبعیض و...
خزائی
*‌
ملت فهیم کشورمان قدردان نعمت رهبری حکیم، عادل، مدیر، مدبر، شجاع، صادق و فداکار است و می‌داند اگر خدای ناکرده ناسپاسی کنیم گرفتار سرنوشت شوم امت‌‌های سرافکنده گذشته خواهیم شد. توصیه شهید عزیزمان سردار دل‌ها را همیشه آویزه گوش کنیم که گفت: این رهبر عزیز و حکیم که فردا معلوم می‌شود جایگاه و عظمت او.
قائمی
*
آقای همتی که سال گذشته در چنین ایامی می‌گفت، چین و عراق پرداخت پول‌های ما را به نتیجه مذاکرات و توافق ما با غرب مشروط کرده‌اند جواب بدهد. چرا با وجود آن که توافقی با غرب صورت نگرفت، عراق بدهی خود را با ما تسویه کرد؟
عطاری
*
صدور قطعنامه‌های ضدایرانی از سوی غربی‌ها نشانه دشمنی پایان‌ناپذیر آنها با نظام مردمی جمهوری اسلامی است. با این وجود انسان از کسانی که دارای تحصیلات عالیه هستند تعجب می‌کند که چگونه نسخه همکاری و کوتاه آمدن با چنین جانورانی را می‌پیچند؟
شیردل
*
برخی‌ها که به کدخداپرستی در کشور معروفند قطعنامه‌های ضدایرانی ارائه شده توسط آمریکای جنایتکار به سازمان ملل و تصویب آنها را نسخه شفابخش تلقی می‌کنند و وقتی مدیرمسئول کیهان به دستگاه دیپلماسی کشور پیشنهاد می‌کند که در مذاکرات هسته‌ای همه این قطعنامه‌های ظالمانه علیه کشورمان باید لغو شوند، اظهار ناراحتی کرده و می‌نویسند مدیرمسئول کیهان دوست دارد ایران از تمام قراردادهای بین‌المللی خارج شویم! ببین تفاوت ره از کجا تا به کجاست!
مقاری
*‌
حزب جمهوری‌خواه ایالت تگزاس بیانیه‌ای مبنی بر نامشروع بودن ریاست جمهوری بایدن و لزوم برگزاری رفراندوم تجزیه این ایالت از آمریکا را صادر کرده که بازتاب زیادی در رسانه‌های جهان داشته است‌، ولی گویا در رسانه‌های غربگرای کشورمان به تاسی از بی‌سی‌سی هیچ انعکاسی نیافت! همین بی‌بی‌سی روباه پیر کوچک‌ترین حوادث در ایران را طوری پوشش می‌دهد که گویا جهان علیه ایران بسیج شده است!
محققیان
*
روز سه‌شنبه ۳۱/3/۱۴۰۱ مردم قم مثل همیشه و همانند سایر استان‌ها کاری کردند کارستان. در گرمای بالای 40 درجه زیر تابش خورشید همراه با گرد و غبار شدید و در شرایط سخت جراحی اقتصادی کشور‌، اجتماع بسیار باشکوهی را در مسجد مقدس جمکران رقم زدند و یکصدا به فرمانده عالم بشریت سلام دادند وگفتند که تا آخر پای نظام اسلامی می‌ایستند. فریب‌خوردگان بدانند راهی که می‌روند به سوی سراب است سراب!
نیک‌نام- قم
*
از نکته آقای شریعتمداری با عنوان «سلام فرمانده در دست صبا افتاد»
تقدیر و تشکر می‌کنم.
بیگی
*
علاوه بر قتل و غارت و تجاوز توسط شیطان بزرگ در کشورهای مختلف، یکی از جنایات عجیبی که آمریکا در شرق آسیا مرتکب شدند، نابود کردن زمین‌های کشاورزی کشورهای مختلف است. فیلیپین، لائوس، ویتنام، کامبوج و کره جنوبی از جمله کشورهایی هستند که به اعتراف کارشناسان و تاریخ‌نگاران آمریکایی زمین‌های کشاورزی آنها توسط نیروهای آمریکایی بمباران شیمیایی یا به آتش کشیده می‌شد تا دچار قحطی و بیماری کشنده شوند و مزارع آنها برای همیشه یا مدت طولانی بلااستفاده شود!
سعیدی
*
بزرگترین احتکار به شکل زمین و مسکن در کشور صورت می‌گیرد و اثر آن بر روی اقتصاد با احتکارهای دیگر قابل مقایسه نیست ولی معلوم نیست چرا هیچ وقت آن را جزو احتکار به حساب نمی‌آورند و این کار مذموم شناخته نمی‌شود؟
ملک محمدی
*
خوشحال هستیم که بدنه نیروهای مسلح کشور برگرفته از افراد جوان و با روحیه انقلابی است و موجب شده در مسیر توسعه و خودکفایی نظامی از همه محدودیت‌ها و چالش‌ها عبور کنند.
تقوی
*
روزهای آغازین کرونا که حتی خانواده‌های افراد عزادار از کفن و دفن فرزند یا پدر و مادر هراس داشتند و حتی برای نماز میت حاضر نمی‌شدند و جنازه‌‌ها پلاستیک‌پیچ از ارتفاع 4 متری درون گودال‌ها قرار می‌گرفت، این طلبه‌های مکتب امام صادق(علیه‌السلام) بودند که از جانشان گذشتند و در صف اول غسل و کفن و دفن و نماز میت حاضر شدند. ما هیچ گاه خدمات این عزیزان طلبه را فراموش نمی‌کنیم.
نیک‌پور و روغنی
*
یک آقای معلو‌م الحالی در توئیتی با این استدلال که ایران با مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی زیادی روبه‌رو است با جلب گردشگر به کشور مخالفت کرده و آن را فریب و تقلب دانسته است! ایشان اگر واقعا با خودش صادق است از آمریکایی‌ها که ارادتمندشان است بخواهد در بروشورهای گردشگری خود به جای عکس مجسمه آزادی و پل سانفرانسیسکو وجود 400 میلیون اسلحه در دست مردم، کشته شدن 45 هزار نفر در سال با گلوله و توزیع کوپن غذا برای 41 میلیون نفر شهروند آمریکایی را چاپ کنند.
حاجیلو
*
از سربازان گمنام امام زمان(عج) به خاطر دستگیری عوامل جاسوسی رژیم صهیونیستی در زاهدان که قصد ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را داشتند تشکر می‌کنم. خداوند جزای خیر به همگی آنها دهد. ان‌شاءالله دستگاه قضایی نیز پس از تکمیل کار‌های اطلاعاتی‌، چنین پرونده‌هایی را در اولویت اول رسیدگی قرار دهد و این جاسوسان خبیث را به سزای ننگینشان برساند و کمتر از بیت‌المال هزینه خورد و خوراک آنان شود.
3949---0912
*
مجلس محترم انقلابی! تذکرات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهید. تذکرات فقط یک نصیحت دوستانه نیست‌، یک الزام است. مگر حضرت آقا نفرمودند همه باید به دولت در شرایط سخت کمک کنند. چرا باز هم از بلندگوی مجلس صحبت‌های ناامیدکننده شنیده می‌شود؟ از ریاست محترم مجلس می‌خواهیم این مسائل را مدیریت کنند.
حجازی
*
چقدر خوب می‌شد تمام بنگاهداران املاک روی شیشه مغازه خود می‌نوشتند از رهن و اجاره دادن ملک شما با قیمت نامتعارف و خارج از توان مردم معذوریم. باید کاری بکنیم که روزگار همه خوب بشود.
عزیزیان
*‌
در گذشته بازی‌های رایانه‌ای با کیفیت ایرانی ساخته شده اما در فروشگاه‌ها از عرضه آنها خبری نیست‌، چرا؟ رسانه‌ها وظیفه دارند این نرم‌افزارها را معرفی کنند تا خانواده‌ها‌، مدارس و مراکز فرهنگی از آنها استفاده کنند.
1154---0937
*
هیئت‌مدیره‌های برخی از شرکت‌ها گویا مادام‌العمر هستند. مسئولین امر تدبیری اتخاذ کنند که اعضای هیئت‌مدیره‌ها بیش از دو دوره نتوانند انتخاب شوند شاید با این تغییر رویه گره مشکلات اعضای شرکت‌ها باز شود.
توکلی مستمری‌بگیر از نکا
*
تیم ملی فوتبال امید کشور سال‌هاست نمی‌تواند در رقابت‌های مقدماتی المپیک یا بازی‌های آسیایی موفقیت کسب کند. بررسی شود اشکال کار کجاست؟
قائمی
*
اعلام شده ساختمان 40 درصد مدارس دولتی تهران فرسوده است. ترمیم و ایمن‌‌سازی این مدارس باید در اولویت قرار گیرد.
مدرسی
*
اگرچه تعداد فوتی‌های کرونایی به چند نفر در روز کاهش پیدا کرده ولی شیوه‌نامه‌های بهداشتی مثل زدن ماسک را باید رعایت بکنیم در بعضی از کشورها شاهد بازگشت موج کرونا هستیم.
ایزدی
*
از شهرداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم جلوی ساخت و سازهای غیرایمن توسط افراد بساز و بفروش را بگیرند. از دستگاه‌های مربوطه نیز خواسته شود تمام ساختمان‌های ناامن در تهران را شناسایی کرده و اخطارهای لازم را بدهند. علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
خطیبی و سردابی
*
خط 3 مترو طبق زمان‌بندی که شرکت مترو تعیین کرده چرا حرکت خود را تنظیم نمی‌کند؟ در بسیاری مواقع تا سه برابر زمان تعیین شده تأخیر دارد.
5241---0902
*
از شرکت برق منطقه 14 درخواست می‌شود نسبت به نصب دو تا لامپ روشنایی در روبروی خروجی ایستگاه خط 7 مترو «آهنگ» خروجی غربی محدوده ورودی ایستگاه تا جلوی سازمان آب و خیابان شهید شاه‌آبادی که در تاریکی مطلق است (پشت پمپ گاز (سی‌ان‌جی)) و خروجی شرقی به سمت شاهد اقدام کند.
کمایی