سرقت مسلحانه از طلا فروشی در خانی آباد تهران/ فیلم

 سرقت مسلحانه از طلا فروشی در خانی آباد تهران/ فیلم12-خرداد-1401



رژیم تروریستی وضدمردمی ولایت فقیه بسیار خبره در ایجاد بحران برای عبور ازبحران است .چون تجربه بیش از43 ساله دراین  مورد بحران آفرینی برای عبورازبحران هادارد .بنابراین این سناریوی سرقت مسلحانه طلافروشی ساختگی است چون موازی کشف سلاح سرد درکنسرت ازسوی نیروی انتظامی سرکوبگر است که زیرفرمان اطلاعات پاسداران جنایتکاراست ومأمور اجرای سناریوهای شان می باشد .زیرا با تشدید شرایط امنیتی  می بایست  بسترانحراف اذهان عمومی  ازخبرروز فراهم گردد به ویژه  فاجعه متروپل آبادان است که بدجوری گریبانگیر رژیم تروریستی ولایت فقیه درداخل وبرون مرز گرفته است که باید بااجرای سناریوهای موازی امنیتی تهدید امنیتی هنرمندان و کشف سلاح سرد درکنسرت و سرقت مسلحانه به طلا فروشی با تیراندازی خیابانی ودر صحنه با مبایل فیلم گرفتن هدف است تا   فاجعه آبادان به جای داغ بودن و پیگییری نقش عاملان اصلی به حاشیه برده شود.

۲ سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد تهران لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند. از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی کشف و ضبط شد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: ساعت 20:50 دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت طلافروشی در محله ” خانی آباد ” سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل ، 2 سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند ، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و 43 تیر جنگی از آنها کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر 2 سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه 3 تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 33 و 43 ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را 6 کیلو گرم به ارزش 78 میلیارد ریال اعلام کردند.