پیامک های قلابی و ساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی و ساختگی وسرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش 11- خرداد -1401


* رهبری خطاب به دشمنان فرمودند یکی بزنید دو تا می‌خورید همه مشاهده کردند که یونان چند روز پیش یک کشتی جمهوری اسلامی ایران را متوقف کرد چند روز نگذشت که سپاه دو کشتی آنان را در آب‌های خلیج‌فارس توقیف کرد و حالا برای آزاد شدن این دو کشتی به التماس افتاده‌اند.
سیامکی
*
قدیم‌ها می‌گفتند زدی ضربتی، ضربتی نوش کن‌، ولی جمهوری اسلامی ایران هر ضربه دشمن را با دو ضربه جواب می‌دهد؛ یونانی‌ها یک کشتی نفتی ما را توقیف کردند در کمترین زمان دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
اعصاری
*
رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان نظامی و دانشمندان هسته‌ای ایران از یک‌سو درصدد سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در منطقه است و از سوی دیگر از آن برای فریب و اقناع افکار عمومی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی استفاده می‌کند. تجربه ثابت کرده ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان به افزایش توان هسته‌ای و بومی‌‌سازی این فناوری و ترور فرماندهان نظامی کشور نیز به تقویت بنیه دفاعی جمهوری اسلامی منتهی شده است. اقدامات ایذایی این روزهای اسرائیل تنگناهای امنیتی این رژیم را بیشتر خواهد کرد.
خلیلی
*
دشمنان نظام اسلامی به خیال خام خود از این که برخی دانشمندان و نخبگان ما را به شهادت می‌رسانند مسرورند‌، اما نمی‌دانند که درخت تنومند اسلام ناب‌محمدی(ص) از ابتدا با خون‌های پاک شهیدان مستحکم شده و موجب خفت، خواری و اضمحلال دشمنان و رسوایی آنها شده است و همین خون‌های مقدس است که موجب پیشرفت روزافزون اسلام ناب در جهان شده و می‌رود تا ان‌شاءالله بساط ظلم و جور رژیم آل‌سعود یاور صهیونیسم را از جهان برکند.
9239---0922
و 6960---0936
*
به رغم اقدامات دولت خدمتگزار طی 9 ماه اخیر و موفقیت او در زمینه صادرات، کنترل تورم‌، پیروزی بر کرونا و... بدون این که این اقدامات را به برجام و FATF گره بزند‌، هنوز شاهدیم که عده‌ای معلوم‌الحال و غربگرا سخن آمریکا این دشمن ملت را تکرار می‌کنند که اگر برجام احیا نشود، جنگ می‌شود‌، برجامی که جز لاشه‌ای بی‌جان از آن باقی نمانده است! واقعاً برخی در حماقت و دل در گرو دشمن داشتن نمونه‌اند!
کیشانی
*
آمریکایی‌ها ادعای واهی کرده می‌گویند ایران مانع دستیابی به توافق در وین است. درحالی که واقعیت قابل رؤیت این است که آمریکا می‌خواهد زور بگوید ولی ایران و ایرانی تسلیم زور نخواهد شد. آمریکا چاره‌ای ندارد جز این که دست از یاوه‌گویی بردارد.
پیراسته
*
مشابه ریزش متروپل آبادان، سال گذشته در آمریکا (برج‌های چمپلین) رخ داد که حتی یک نفر زخمی هم بیرون آورده نشد و 12 ساعت به خاطر حضور بایدن، عملیات نجات متوقف شد و پس از آن هم اعلام شد که منتظر جنازه‌ بستگانتان هم نباشید! حتی یک نفر هم بازخواست نشد. این همان بهشت غربگرایان بی‌وطنی است که امروز ندای براندازی سر می‌دهند!
رضا فرجی
*
به مصیبت دیدگان عزیز آبادانی در حادثه متروپل تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند آمرزش اموات و صبر جزیل برای بازماندگان را خواستاریم. ما مطمئنیم مردم قهرمان آبادان فریب چند خودفروخته غربگرا را نمی‌خورند و اجازه نمی‌دهند روح عزیزان از دست رفته‌شان از میدان‌داری جرثومه‌های فساد غربگرا آزرده شود. آبادان قهرمان همچون ایام 8 سال دفاع مقدس از این حادثه غم‌انگیز هم سربلند بیرون خواهد آمد.
0075---0935
و 2846---0935
8467---0993
*
برای واقعه غمبار متروپل آبادان دوبار باید‌گریست و تسلیت گفت یک بار به‌خاطر جان باختن تعدادی از این هم‌وطنان و بار دیگر هم به خاطر بی‌خبری عده‌ای معدود از کینه‌توزی دشمنان انقلاب که قصد دارند از آبادانی‌های داغدار برای نفرت‌پراکنی سوءاستفاده بکنند و به اهداف شوم خود برسند. البته خود مردم فهیم آبادان دشمن را در این هدفش ناکام خواهند کرد.
دهنوی
*
افراد ضد انقلاب و برخی اصلاح‌طلبان فرصت‌طلب تا دیروز سرود برای امام‌زمان(عج) را عزاداری معرفی می‌کردند و می‌گفتند همه روزهای سال عزاداری شده ولی با حادثه غمبار ریزش متروپل آبادان بلافاصله تغییر معیار داده و سرود سلام فرمانده خطاب به امام زمان(عج) را جشن دانسته‌اند!
شادمان
*
از مسئولین امر درخواست می‌شود با متخلفین ساخت و ساز ساختمان متروپل آبادان به شدت برخورد نمایند تا در آینده شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
0220---0935
*
باید کسانی که با تساهل‌شان باعث فرو ریختن متروپل آبادان شده‌اند همگی پس از جبران خسارت ، شدید‌ترین مجازات را متحمل شوند.
دباغ‌زاده 4326---0903
*
به رئیس‌محترم قوه قضائیه عرض می‌کنم در فضای مجازی افراد حقیقی و یا حقوقی گزارش‌هایی از تخلفات با نام و نشان مطرح می‌کنند که از دو حال خارج نیست. یا گزارش صحیح است پس لازم است با تخلف برخورد قاطع صورت گیرد و اطلاع‌رسانی هم بشود یا گزارش کذب است که باید با گزارش دهنده متخلف برخورد صورت گیرد تا موجب تشویش افکار عمومی نشود.
شیخ‌الاسلامی
*
مهلت ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن در آخر اردیبهشت‌ماه به پایان رسید‌، ولی امثال ما که برای ورود به سایت اعلام شده مشکل پیدا کرده بودیم موفق به ثبت‌نام نشدیم. درخواست داریم مسئولین امر مهلت ثبت‌نام را تمدید بکنند تا حقی از ما جاماندگان بی‌سرپناه ضایع نشود یا حداقل بگویند به کجا مراجعه حضوری داشته باشیم.
خسروی
*
وقتی زیرساخت‌های آموزش مجازی در کشور فراهم است چرا در روزهایی که مدارس تعطیل اعلام می‌شود آموزش مجازی را جایگزین تعطیلی
نمی‌کنند؟
موحدی
*
وزیر ارتباطات صحبت از افزایش پیدا کردن سرعت اینترنت گوشی‌های همراه و اینترنت خانگی کرده است، ولی این برای ما ملموس نیست؟
لطفی
*
چه اشکالی دارد تمدید کارت‌های بانکی به صورت خودکار انجام شود و یا غیر‌حضوری صورت گیرد. با توجه به پیشرفت فناوری‌، حضور و تجمع مردم با این اوضاع آب و هوایی، کرونایی و شلوغی مترو و اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها چه لزومی دارد؟
0692---0910
*
در مورد دهک‌بندی پرداخت یارانه افراد بازنشسته راستی‌آزمایی صورت گیرد. برخی افراد فرزندان‌شان ازدواج کرده‌اند ولی هنوز یارانه‌بگیر خانواده هستند و یارانه آنها تفکیک نشده‌ است. برخی دیگر، خودرو خود را فروخته‌اند‌، ولی در سامانه ثبت نشده است.
فرهادی
*
کارت سوخت خودروهای صفر 4 ماه است که تحویل نشده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
مقدم‌فر
*
در سریال حکم رشد مرتب صحنه‌های لات‌بازی و قمه‌کشی نشان داده می‌شود. آیا فکر نمی‌کنند که این صحنه‌های خشونت‌آمیز روی مخاطب اثر منفی دارد؟
1007---0937
*
از دولت مردمی درخواست می‌شود مشکل صدور کارت ملی افرادی را که بیش از یک سال است در نوبت قرار دارند حل کند.
0220---0935
*
از طرح حمایت از مادرانی که قرار بود یک ماهه خودرو به آنها تحویل شود هیچ خبری نشد. فروردین تکمیل وجه کردیم ولی هنوز فاکتور نشده و از تحویل آن خبری نیست.
بحرینی
*
در بازار همه نوع کالا وجود دارد ولی قیمت‌ها بالاست. دولت باید کاری بکند عامه مردم قدرت خرید داشته باشند تا چرخ اقتصاد حرکت کند.
روزبه