وحیدی: جابه‌جایی ساکنان مناطق نفتی مسجد سلیمان به فضای دیگر

 وحیدی: جابه‌جایی ساکنان مناطق نفتی مسجد سلیمان به فضای دیگر تا دو سال آینده به پایان می‎رسد10-تیر-1401

هدف این جابه جایی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان جایگزین کردن چینی هاست چون هر روز تسلط شان برمناطق نفتی مسجدسلیمان افزایش می یابد.

وزیر کشور گفت: مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان نیز، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد و تا دو سال دیگر پایان یابد.وحیدی: جابه‌جایی ساکنان مناطق نفتی مسجد سلیمان به فضای دیگر تا دو سال آینده به پایان می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری نشست شورای اداری مسجدسلیمان امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

وزیر کشور در حاشیه نشست شورای اداری مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به استان خوزستان توضیحاتی را ارائه و اظهار کرد: بامداد امروز از مناطق زلزله‌زده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق ساخته می‌شد، بازدید کردیم.

وی با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا عنوان کرد: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد.

وزیر کشور اضافه کرد: موارد جدیدی درخصوص ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی درباره درخواست آبرسانی به مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا نیز گفت: در بحث آثار و پیامدهای زلزله فعالیت‌های خوبی آغاز شده است که باید دنبال شود.

وحیدی درباره فرودگاه مسجدسلیمان تصریح کرد: فرودگاه مسجدسلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

وی همیچنین به جابجایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر اشاره کرد و افزود: مشکل جابجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان نیز حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد و تا دو سال دیگر پایان یابد.

وزیر کشور درباره مسائل مربوط به شهرداری‌ها نیز بیان کرد: در این نشست همچنین مباحث مربوط به معوقات شهرداری بحث شد و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات شهرداری‌ها اتخاذ می‌شود.