ف«نظام برای قضیه مرگ مهسا امینی سنگ تمام گذاشت»!

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

«نظام برای قضیه مرگ مهسا امینی سنگ تمام گذاشت»۵-مهر-۱۴۰۱

پاسدار جنایتکار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برای نمک پاشیدن برروی داغ اعضای خانواده داغدارمهسا امینی مدعی شده است«نظام برای قضیه مرگ مهسا امینی سنگ تمام گذاشت» چون به جای معرفی ومجازات قاتلان مهساامینی منکرشکنجه وقتل عمدش شدند وپزشک قانونی تهدیدشد تا ابتدا بگوید مرگش طبیعی بود سپس اعلام شود درحال بررسی است تا۳ هفته دیگر نتیجه اعلام می گردد.
رمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: مردم بدانید که نظام برای قضیه مرگ "مهسا امینی" سنگ تمام گذاشت و رییس جمهور در اجلاس شانگ‌های از وزیر کشور خواست موضوع را پیگیری کرده و خود نیز با پدر آن مرحومه تماس گرفت، ضمن اینکه مسوولان استان نیز با خانواده وی دیدار کردند و پیگیر هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: جوانان امروز همانند قشر جوان دهه ۶۰ انقلابی، مستحکم و در برابر توطئه‌های دشمن آگاه باشند، همچنانکه تاکنون بصیر و هوشیار بوده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم سنندج در حمایت از اقتدار و امنیت ملی و محکومیت توهین به مقدسات دینی اظهار داشت: مردم کردستان و شهر سنندج امروز با حضور گسترده خود نشان دادند که مثل دهه ۶۰، راست‌قامت و مقاوم در برابر دسیسه‌های دشمن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور شما مردم انقلابی بیانگر دفاع از انقلاب و کشور است، اضافه کرد: امروز ثابت کردید که وطن پرست هستید و در همه عرصه‌ها، میدان‌دار بوده و حضور دارید و این مهم نشان از هوشمندی شما عزیزان دارد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: شما مردم فهیم و سلحشور استان، در مواقع حساس و تاریخی، پشت انقلاب بوده و دشمنان را به تسلیم وا داشته‌اید، همچنانکه امروز هم توطئه‌های آنان را نقش بر آب و از صحنه خارج کردید.

سردار حسینی حضور در صحنه امروز مردم را قدرت، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن خواند و ادامه داد: دشمنان با تبلیغات شبانه‌روزی، عده‌ای را به میدان آورد تا بتوانند نظام و انقلاب را با مشکل مواجه کنند، اما شما مردم آگاه آنان را شکست دادید.

وی تاکید کرد: کسانی که داعیه دوستی مهسا امینی را داشتند، از مرگ این بانو خوشحال شدند و آن را بهانه‌ای قرار دادند تا عقده‌هایشان از ایران اسلامی را بگشایند و تلاش آنان بهم زدن تعادل روحی مردم بود که موفق با این کار نخواهند شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: مردم بدانید که نظام برای قضیه مرگ "مهسا امینی" سنگ تمام گذاشت و رییس جمهور در اجلاس شانگ‌های از وزیر کشور خواست موضوع را پیگیری کرده و خود نیز با پدر آن مرحومه تماس گرفت، ضمن اینکه مسوولان استان نیز با خانواده وی دیدار کردند و پیگیر هستند.

سردار حسینی ادعای دشمنان مبنی بر دفاع از حقوق زنان را کذب دانست و افزود: دشمنان چرا از زن مریوانی که برای حفظ ناموس و شرف خود، از پنجره خود را پرتاب کرد، نامی نبردند.

وی یادآور شد: تردد زائران اربعین از مرز باشماق برای اولین بار و موفقیت ایران در اجلاس شانگ‌های باعث شد دشمنان به خشم آمده و انتقام بگیرند، اما اراده ملتی بزرگ و وجود رهبری فرزانه، آنان را ناکام گذاشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بار دیگر خطاب به مردم گفت شما همواره در حوادث بزرگ پشت انقلاب بوده اید و جنگ تحمیلی و فتنه‌های مختلف را طی سال‌های اخیر تجربه کرده اید، به طور قطع از این آزمون هم موفق بیرون می‌آیید.

مردم سنندج در حمایت از اقتدار و امنیت ملی، محکومیت اغتشاشات اخیر، هتک حرمت به قرآن کریم، مقدسات، آتش‌زدن پرچم ملی و خسارت به اموال عمومی، امروز دوشنبه راهپیمایی کردند.