پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش 13—شهریور-1401

* سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان با درک بالایی که از حوادث جهانی دارد در توصیف نعمت رهبری جمهوری اسلامی ایران چه زیبا گفته که در دنیا فرصت آن نیست که مردم بفهمند چه فضلی از سوی امام خامنه‌ای شده است اما در روز قیامت که حقایق منتشر می‌شود مردم دنیا و جهان اسلام متوجه عظمت کار رهبر انقلاب خواهند شد.
سیاحی
*
مرحوم آیت‌الله ناصری بارها می‌فرمودند: خدا می‌داند من ایشان (آیت‌الله خامنه‌ای) را نماینده امام زمان علیه‌السلام می‌دانم. می‌خواهم بگویم بی‌جهت نبود که شهید سلیمانی با قسم به لفظ جلاله فرمودند از شئون عاقبت‌ به خیری اعتقاد قلبی و اعتقادی به این حکیم فرزانه (رهبری) است.
الوندی
*‌
با تغییر دولت اتفاق مهمی که افتاد تغییر ریل سیاست خارجی از مذاکره برای سازش به ریل اصلی انقلاب یعنی سیاست خارجی فعال، پویا و متوازن ضمن مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های غرب به ویژه آمریکا بود.
حسن‌زاده
*
ضد انقلاب‌ها قبلا خشک شدن زاینده‌رود و دریاچه ارومیه را تقصیر جمهوری اسلامی ایران می‌دانستند. حال که عالم از شرق تا غرب دچار خشکسالی شده تقصیر کیست آیا باز جمهوری اسلامی مقصر است؟
تاجیک
*‌
یکی از تفاوت‌های این دولت با دولت آقای روحانی در قضیه برجام تفاوت در رویکرد مذاکرات است. در رویکرد دولت آقای روحانی باید به هر توافقی تن داده می‌شد و هر توافقی بهتر از عدم توافق بود در حالی که رویکرد دولت آقای رئیسی بر این پایه استوار شده که توافق نکردن بهتر از توافق بد می‌باشد.
چاقویی
*
اروپایی‌ها به خاطر کمبود انرژی در زمستان پیش‌روی با مشکلات جدی مواجه هستند فلذا تمایل دارند برجام احیاء شده و تحریم‌ها برداشته شود بلکه از انرژی ایران بتوانند استفاده کنند. راهش این است که به آمریکا فشار بیاورند دست از زیاده‌خواهی بردارد.
ذوقی
*
دولت‌های سفاک آمریکایی‌ طی دو دهه اخیر خون بیش از نهصد هزار نفر را در کشورهایی چون عراق ، سوریه، افغانستان و... بر زمین ریخته‌اند آن هم به بهانه مبارزه با تروریسم! در حالی که خود از خشن‌ترین به ظاهر انسان‌ها و جلادهایی حمایت کردند که بعضا صدها نفر را با رگبار به گلوله می‌بستند در حالی که بیگناه بودند!!
عرب‌نژاد
*
بسیاری از این سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی که در ظاهر برای حمایت از مردم جهان شکل گرفته‌اند متاسفانه در عمل خلاف اهداف شکل گرفته رفتار نموده‌ و می‌نمایند. نمونه بارز آن سازمان ملل و آژانس هسته‌ای است که هر دو در خدمت استعمارگران و شیطان بزرگند. در جنگ 8 ساله یمن به خاطر دلارهای نفتی به سمت گاو شیرده غلطیده و عملا از آنها حمایت کردند! حمایت از جلادانی که به منتقدین خود رحم نکردند و با اره او را قطعه قطعه کردند و به ریش این سازمان‌ها هم خندیدند! در حالی که اگر چنین رخدادی در کشورهایی چون ایران، روسیه، چین و... رخ می‌داد جهان را با فضای مجازی بی در و پیکر علیه این‌ها می‌شوراندند!
خوشنما
*
برخی یا خیلی ساده از سیاست به دورند یا خود را به جهالت می‌زنند و خیمه شب‌بازی صهیونیست‌ها با آمریکا در مورد برجام را ضدیت یکی علیه دیگری تلقی می‌کنند. در حالی که سگ زرد برادر شغال است. این دو جانور درنده در ضدیت و ضربه زدن در صورت توان هیچ تفاوتی با یکدیگر در خباثت ندارند ولی گاهی در روش‌‌ها و یا صرفاً لفاظی به ظاهر ضدیت با یکدیگر دارند در حالی که حداقل طی بیش از چهار دهه انقلاب نشان داده تفاوتی بین اینها نیست.
درخشان
*
دولتمردان قبلی برایشان سخت بود که از پشت میز خود بلند شوند ولی دولت مردمی طی یک سال به تمام استان‌های کشور رفت و از نزدیک با مردم و مناطق محروم هر استان بدون تشریفات به گفت‌وگو نشسته که واقعا در خور توجه بود و امید را به جامعه تزریق کرد.
عامری
*
در اخبار آمده بود خواننده پاپ ترکیه به اتهام توهین به مدارس مذهبی بازداشت شد. می‌خواهم بگویم در ترکیه با سلبریتی‌های هنجارشکن شوخی ندارند. هرکس خارج از ظرفیت و تخصص خود زبان‌درازی کند با او برخورد می‌کنند. متاسفانه در ایران بیش از حد آزادی وجود دارد.
یعقوبی
*
فساد کشف شده در فولاد مبارکه اصفهان توسط مجلس شورای اسلامی یک گوشه از فساد اصلاح‌طلبان لانه کرده در ساختار قدرت است که دستگاه قضا وظیفه دارد رسیدگی کند. اصلاح‌طلبان چون دستشان در این فساد رو شده برای انحراف افکار عمومی موضوع نذری یک فوتبالیست کشورمان را به مسئله اصلی تبدیل کرده‌اند که حواس مردم را پرت کنند.
بیگ‌زاده
*
خطاب به برخی سلبریتی‌های غربزده بنویسید ایران را با فرزندان انقلابی می‌سازیم. شما به دستور ارباب خود به پرورش سگ و گربه مشغول باشید. مطمئن باشید آینده از آن ماست.
دانشی
*
آزاد کردن ورود خودروهای هیبریدی و برقی در مناطق آزاد کشور توسط وزارت صمت را تصمیمی خوب و منطقی می‌دانم که باعث نوسازی و راندمان بالای ناوگان حمل و نقل این مناطق خواهد شد.
حامدی
*
چند پلیس آمریکا با مشت و لگد به سر، صورت و چشم یک جوان آمریکایی پی‌درپی ضربه وارد می‌کنند هیچ صدایی در محکومیت این حادثه از طرفداران آمریکا در داخل بلند نمی‌شود ولی وقتی در گوشه‌ای از ایران خانمی خودش را از ماشین پلیس آویزان می‌کند این جماعت برای پلیس معرکه می‌گیرند.
صمدنژاد
*
بازنشستگی و سالمندی دوران استراحت و رسیدگی به امور خانواده است ولی با فشار اقتصادی حاکم بر جامعه بازنشسته‌ها مجبورند برای گذران زندگی در مقطع بازنشستگی نیز علی‌رغم میل خود کار کنند بلکه بتوانند از عهده مخارج و هزینه‌های سنگین زندگی بربیایند. چرا؟
قاضی‌زاده
*
از دولت جهادی و انقلابی درخواست می‌شود با توجه به مشقت و سختی‌های قشر کارگر و کارمند بازنشسته، نسبت به اجرایی کردن افزایش حقوق‌ها سریع‌تر اهتمام بورزید و این قشر عزیز و زحمتکش را خوشحال نمایند.
اوحدی
*
جای بسی تعجب است که چرا فیفا و ای‌اف‌سی نسبت به ورود خانم‌ها به ورزشگاه مردانه در کشورمان اینقدر حساسیت نشان می‌دهند. مگر دیگر کشورها فوتبال ندارند چرا برای آنها مثل عربستان این حساسیت نیست؟
سوری
*
از سران قوا درخواست می‌شود تدبیری اتخاذ کنند که قانون «از کجا آورده‌ای» در کشور اجرا شود. چطور فردی در برخی شرکت‌های دولتی درآمد ماهانه بالای صد میلیون می‌گیرد و حقوق صدها کارگر و کارمند به آن نمی‌رسد؟
علیمردانی
*
با اراذل و اوباشی که امنیت مردم را نشانه گرفته‌اند نباید مسامحه کرد؟ صرفا با گرداندن آنها در سطح شهر مشکل حل نخواهد شد. باید به شدت مجازات شوند.
ناصری
*
پس از دو سال و اندی که به خاطر کرونا استخرها تعطیل شد انتظار می‌رفت مشکلات استخرها مثل جکوزی، سونا و... برطرف می‌شد. استخر الزهرا(س) در منطقه 22 دارای نواقص و مشکلاتی است که نیاز به مرمت و بازسازی دارد. برخی طبق نظر پزشکان به آب‌درمانی روی آورده‌اند که این قبیل استخرها پاسخگوی نیاز آنها نیست. شایسته است مسئولین امر نسبت به حل مشکلات استخرها ب اهتمام ویژه‌ای نمایند.
جمعی از اهالی منطقه 22 تهران
*
از شهردار تهران و همکارانشان به خاطر توجه به هشدارهای هواشناسی و لایروبی کانال‌ها و جوی‌ها و... تقدیر و تشکر می‌شود.
هادوی