تهدیدهای تروریستی علیه دانشجویان انقلابی شریف مجاهدین با روش‌های شناخته‌شده وارد عمل شده‌اند

 تهدیدهای تروریستی علیه دانشجویان انقلابی شریف/ منافقین با روش‌های شناخته‌شده وارد عمل شده‌اند12 مهر ۱۴۰۱

پس از شکستن سکوت 17 روزه خامنه ای رمال درکنار پاسدار تروریست وزیر کشور احمدوحیدی ایفای نقش بازیچه بودنش ازسوی دستگاه های اطلاعاتی وامنیتی وپاسداری کرد وبا ناچیز خواندن معترضان ضدحکومتی دفاع از نیروی انتظامی وگشت ارشاد وبسیجی ها ولباس شخصی کرد که مظلوم واقع شدندو روضه تکراری ضدآمریکایی واسراییلی خواند ومعترضان سراسر کشور ودانشگاه هارا متهم به اغتشاش گر سازماندهی شده ازسوی آمریکا واسراییل ومخالفان نمود. اکنون خبرگزاری تسنیم سپاه قدس گزارش داده است تهدیدهای تروریستی علیه دانشجویان انقلابی شریف که منظور بسیجیان همکار ارگان های سرکوبگر است گروهه ای تکفیری و مجاهدین با روش‌های شناخته‌شده علیه شان درفضای مجازی وارد عمل شده‌اند. یعنی مثل همیشه تأکید می شود نباید لحظه ای از مبارزه با دشمن اصلی سازمان یافته مجاهدین غافل ماند و کوتاه آمد.

تهدیدهای تروریستی علیه دانشجویان انقلابی شریف/ منافقین با روش‌های شناخته‌شده وارد عمل شده‌اند

برخی گروه‌های شبه‌تکفیری در فضای مجازی با بهره‌گیری از روش‌های منافقین اسامی بعضی دانشجویان دانشگاه شریف و مشخصات ادعایی از آنها را منتشر می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، برخی گروه‌های شبه‌تکفیری در فضای مجازی با بهره‌گیری از روش‌های منافقین اسامی بعضی دانشجویان دانشگاه شریف و مشخصات ادعایی از آنها مانند کد ملی و ورودی و عکس و شماره تلفن‌های منزل را منتشر می‌کنند. در این میان برخی تماسهای مشکوکی که منشا بسیاری از آنها خارج از کشور است، با خود این دانشجویان و همچنین خانواده های آنان برقرار می‌شود و آنها را به سوزاندن و کشتن تهدید می‌کنند. 

روش‌هایی به این شکل، شیوه‌های واضحی از اقدامات تکفیری و تروریستی است که پیشتر نمونه‌های روشنی از آن در فعالیتهای منافقین در داخل کشور و گروهکهای تکفیری در کشورهایی مانند سوریه دیده شده است.

دانشگاه صنعتی شریف ,