اعتراف دستگیرشدگان از ‌آنچه در جمعه سیاه زاهدان گذشت + فیلم

 اعتراف دستگیرشدگان از ‌آنچه در جمعه سیاه زاهدان گذشت/ تروریست‌ها چگونه شهر را به آتش کشیدند؟ + فیلم۱۲ مهر ۱۴۰۱

نیروهای اطلاعاتی وامنیتی وپاسداری جنایتکار که مقابل اعتراضات سراسری مردمی به خصوص در دواستان محروم کردستان وبلوچستان آشمزشدند طوری که مجبور به حملات موشکی وپهبادی به اقلیم کردستان کردند وبطور همزمان شلیک به سوی معترضان محرومان زاهدان نمودند که منجر به کشته ها ومجروحان وبازداشتی های بی شمار شد. بنابراین برای توجیه جنایات ضد بشری خود وزهرچشم گرفتن روی به بازتولید شیوه بازجویی واعتراف گیری دهه ۶۰ بازداشتی های زاهدانی آورده اند چون این طرح لورفته وسوخته شده است لذا بدون شک نتیجه وارونه خواهدداشت.

اعتراف دستگیرشدگان از ‌آنچه در جمعه سیاه زاهدان گذشت/ تروریست‌ها چگونه شهر را به آتش کشیدند؟ + فیلم

در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان دو نفر از عوامل اصلی آشوب و اغتشاشات اخیر شهر زاهدان که نقش مؤثر در تخریب و به آتش کشیدن اماکن و اموال عمومی را داشتند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی اقدامات تحریک‌آمیز گروهک‌های ضد‌انقلاب و دشمنان نظام با هدف سوء‌استفاده و بهره‌برداری از احساسات و هیجانات جوانان، مردم بعد از پایان نماز جمعه زاهدان، شاهد واقعه تلخ و ناگوار حمله اشرار و تروریست‌های مسلح وابسته به استکبار جهانی و مزدوران "جیش الظلم" به چندین مقر انتظامی و نظامی و متعاقباً درگیری و تیراندازی کور و جنایت‌کارانه آنان در خیابان‌ها و معابر عمومی در سطح شهر بودند که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست‌های تجزیه‌طلب و مجروح شدن چند تن از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و تعدادی از  شهروندان شد.

بیشتر بخوانید

در فیلم زیر اعتراف دستگیرشدگان و ‌آنچه در جمعه سیاه زاهدان گذشت و این‌که تروریست‌ها چگونه شهر را به آتش کشیدند از نظر خوانندگان می‌گذرد: