لحظه مجروحیت ‌مدافع ضد امنیت و مرگ زاهدلویی‌ درقم + فیلم

 لحظه مجروحیت ‌مدافع امنیت در ‌قم/ ضربات اغتشاشگران با سلاح سرد بر سر شهید زاهدلویی‌ + فیلم۱۳ مهر ۱۴۰۱ 

سناریوی ساخته وپرداخته شده ناروشن و مبهم در مورد مجروح شدن مهره مزدور ضد امنیت درشهرمذهبی قم که گفته شده مرده است ازسوی همکاران خبرگزاری تسنیم سپاه تروریست قدس که مکمل ترفند سناریوسازی های دراین رابطه است .آنهم بدون آنکه گفته شود چرا درشهرمذهبی قم اعتراضات ضدحکومتی برگزارگردید ولی مرتبط به روضه خوانی دشمن شناسی خامنه ای رمال و حمایت وی از گشت ارشاد ونیروی انتظامی وبسیج است که گفت مظلوم واقع شدند .زیرا هدف از اینگونه سناریوسازی ها پاک کردن چنگال خونین ارگان های سرکوبگر دراعتراضات سراسری است هم چنین درمقابل مثل تجربیات اعتراضات ضدحکومتی گذشته با قطع اینترنت ومسدودکردن فضای مجازی برای فضای بشدت امنیتی کردن اقدام به جمع آوری سندسازی ها برای دستگاه فاسد قضاییه می شود تا چاشنی صدور احکام سنگین برای متهمان بازداشتی شود که می تواند شامل احکام اعدام باشد.

    لحظه مجروحیت ‌مدافع امنیت در ‌قم/ ضربات اغتشاشگران با سلاح سرد بر سر شهید زاهدلویی‌ + فیلم

    شهید زاهدلویی از سوی آشوبگران و اغتشاشگران در دو مرحله مورد جراحت ‌قرار می‌گیرد که ضربات سلاح سرد در مرحله دوم سبب شهادت این طلبه بسیجی دهه هشتادی قم می‌شود‌.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، براساس ‌مستندات پرونده‌، شهید زاهدلویی از سوی آشوبگران و اغتشاشگران در دو مرحله مورد جراحت ‌قرار می‌گیرد که ضربات سلاح سرد در مرحله دوم سبب شهادت این طلبه بسیجی دهه هشتادی قم می‌شود‌.

    شهید مهدی زاهدلویی در چهارشنبه شب 29 شهریور ماه در جریان اغتشاشات قم مورد حمله با سلاح سرد قرار گرفت. این شهید امنیت پس مجروحیت در این صحنه برخاسته و مجددا مورد حمله قرار می‌گیرد و ضربات سلاح سرد در مرحله دوم که دقایقی پس از حمله مرحله نخست بوده است منجر به شهادت مهدی زاهدلویی می‌شود‌.

    بیشتر بخوانید

    براساس این گزارش، هر چند این روزها قم با زحمات نیروهای امنیتی و انتظامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد و مردم مشغول امور روزمره خود هستند اما همچنان آثار مخرب اغتشاش‌ها و آشوب‌ها ادامه دارد و مردم هیچگاه خیانت فتنه‌گران را فراموش نکرده و در راهپیمایی‌های خود نیز خواستار برخورد قاطع با عاملان و محرکان اغتشاش اخیر هستند.