آخرین آمار کرونا ۱۰ بیمار دیگر جان باختند

 آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۰ مهر/ ۱۰ بیمار دیگر جان باختند۱۱-مهر-۱۴۰۱

سانسورچیان اطلاعاتی -امنیتی اعلام کننده آمارفوتی های ۲۴ ساعته کرونا چون بیش ازحد شیب کاهشی فوتی را تندکرده وبه رقم ۳نفررسانیده بودند متوجه شدند که برای کسی این رقم قابل قبول نیست پس فتیله راکمی بالابرده وبه  رقم۱۰ فوتی رساندند.

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۰۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۴ تن از ایشان وخیم است.

تابناک اجتماعیتاکنون ۶۵ میلیون و ۸۷ هزار و ۶۶۷ دوز اول و ۵۸ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۶۹۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۳۱ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۷۰۸ نفر دوز سوم و بالاتر را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۵۴ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۵ دوز واکسن در ایران که ۱۰ هزار و ۳۷۷ دوز آن در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۱۳۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۵۸۶ تن رسید.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ تن از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۴۳۹ نفر رسید. این در حالی است که تا به امروز خوشبختانه ۷ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۲۴۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۴ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۴ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۳۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۱.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸.۱ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۱ درصد است.