اغتشاشات به زودی جمع می شود

 اغتشاشات به زودی جمع می شود12-آبان-1401

آخوندتاج الدینی لوداده است که اجرای سناریوی تهاجم تروریستی داعشی به شاهچراغ شیراز که موجب متهم کردن مهره ها ورسانه های منتقد جناح رقیب مغلوب شدکه با همکاری دشمن موجب تضعیف نیروهای سرکوبگر شدند. موازی ان تهدید و عربده کشی پاسداران سوپرمشنگ حسین سلامی مقابل معترضان ودانشجویان انجام شد که تأکید کرد نباید ازخانه های تان بیرون آیید .درادامه بستر ساز دیدار وروضه خوانی دشمن شناسی خامنه ای رمال شدتا برای تبرئه نقش خود وپاسداران جنایتکاران عامل اعتراضات سراسری را به عامل محرک دشمن بیگانه نسبت دهد تاسرانجام این آخوند تاج الدینی مأمورشود به مناسب 13 آبان سالگرد اشغال سفارت آمریکا درتهران پیام دریافتی انتقال دهد که اعتراضات به زودی جمع می شود .یعنی قراراست با باگردآوری سیاهی لشکر ونیروهای اطلاعاتی- امنیتی- بسیجی -پاسداری در 13آبان معترضان آشکارا بااتهام تهدید شوند وازدستگاه فاسد قضاییه درخواست برپایی دادگاه های نمایشی واعتراف گیری وصدوراحکام سنگین همچون اعدام برای بازداشتی ها شود.

محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به فرارسیدن یوم الله 13 ابان و اهمیت حضور مردم در این مراسم بیان کرد: با توجه به برخی شرایط و ناآرامی در کشور حتما حضور مردم در مراسم یوم الله 13 آبان حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات صورت گرفته در کشور از بیرون از مرزها هدایت می شد،بیان کرد: رژیم امریکا، اسرائیل و آل سعود با ایجاد یک امپراتوری رسانه ای و جنگ شناختی که راه انداختند، در طلب این بودند که امنیت داخلی کشور را بر هم بزنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه مردم با اغتشاشاگران همراهی نکردند و نقشه دشمن نقش برآب شد. البته برخی افراد نااگاه هم تحت تاثیر رسانه های معاند قرارگرفتند و با این حال با اغتشاشات همراهی نکردند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات به زودی جمع می شود و مقدمات آن هم مشهود است،تاکید کرد: رسانه های معاند در جریان این اغتشاشات همواره دروغ پراکنی کرده و سعی داشتند اهداف شوم خود را دنبال کنند که به نتیجه نرسیدند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتما عوامل اصلی این اغتشاشات از ضربه های قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند ماند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از این رو 13 ابان نماد ایستادگی در مقابل استکبار جهانی امریکاست که در این روز جوانان انقلابی ما در دوران انقلاب ایستادگی در مقابل امریکا و عوامل ان را به نمایش گذاشتند و در طول 43 سال گذشته هم این حرکت همیشه نمود داشته و امسال نیز این مراسم اهمیت مضاعف دارد.