گزیده پیامک های قلابی و ساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 گزیده  پیامک های قلابی و ساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۱۰ آبان - ۱۴۰۱

* کشور را با نهضت تولید، اصلاح سیستم بانکی و مالیات، تعدیل مصرف، مدیریت توزیع و اصلاح مدیریت اقتصادی شفاف می‌توان نجات داد. امید است دولت جهادی و انقلابی به این ابعاد بیش از گذشته توجه نماید. البته نباید از نظارت علمی دقیق توسط مومن متخصص غفلت

شود.

حسن‌پور

* دستگاه قضایی با نماینده‌ای که بدون تحقیق و بررسی ادعای کذب شکسته شدن جمجمه مهسا امینی را رسانه‌ای کرد و بر آتش فتنه دمید باید برخورد جدی نماید. متاسفانه این جناب دکتر مدعی حفظ قرآن و نهج‌البلاغه‌ هم هست!

رحمانی

* علی‌رغم تاکید چندباره رهبر معظم انقلاب بر آشنایی دانش‌آموزان با‌اندیشه‌ها و آموزه‌های امام راحل(ره) متاسفانه در عمل طی سال‌های گذشته آموزش و پرورش به کسانی که با مدیریت‌های برگرفته از آموزه‌های غربی در جمع مدیران و فرهنگیان هستند بهای بیشتر داده است تا مروجین‌ اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب. امیدواریم در این دولت این مشکل برطرف شود.

یک فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد

* ضدانقلاب‌های خارج از کشور خودشان را کشتند از سراسر دنیا به نظر پلیس آلمان حدود 36 هزار نفر از جمله تعداد زیادی اجیر غیر ایرانی را در شهر برلین آلمان جمع کردند در حالی که فقط 150 هزار نفر ایرانی در آلمان زندگی می‌کنند و تعدادشان در اروپا به چندین میلیون نفر می‌رسد. شمارجمعیت فقط دانش‌آموزان تهرانی در روز 13 آبان هر سال در جلوی لانه جاسوسی آمریکا در تهران چند برابر تجمع برلین

است.

رضاخانی

* تجمع جمعی از ایرانیان ساکن در اروپا در برلین آلمان با پرچم‌های مختلف از سلطنت‌طلب‌ها، همجنس‌بازان و تجزیه‌طلبان بیشتر به یک سیرک شبیه بود که انواع حیوانات دور هم جمع شده بودند.

افراسیابی

* چند هزار نفری که با پرچم‌های مختلف و ناسازگار بایکدیگر در برلین تجمع کرده بودند خیلی از آنان حاضر نبودند چهره خود را کاملا به نمایش بگذارند. این‌گونه افراد ترسو حتی اگر خواسته درست و درمانی داشته باشند که ندارند با این بزدلی چه آورده‌ای برای ایران می‌توانند داشته باشند؟

رستمی

* چرا دستگاه‌های مسئول علیه جنایت اینترنشنال در آموزش جنگ خیابانی به گروهک‌های تکفیری، نفاق، کومله و... برای حضور در خیابان‌های ایران شکایت نمی‌کنند؟ تا کی باید شاهد خباثت‌آلود این شجره خبیثه آل‌سعود در گمراه کردن جوانان باشیم؟ باید آل‌سعود با این برنامه‌های شیطانی‌اش در گروه‌های تروریستی قرار گیرد؟

یوسفی کمیجانی

* برخی افراد مثل جناب عباس عبدی که تخصص در رشته‌ای را ندارند چرا اظهار فضل می‌کنند؟ ایشان گفته:‌ عدم رعایت حجاب نظم اجتماعی را مختل نمی‌کند! آیا ایشان بعد از ملاقات با جاسوسان آمریکا و تغییر نگرش به این نتیجه رسیده‌اند و از آنها مدرک کارشناس اسلام دریافت کرده‌اند که درباره احکام اسلام نظر کارشناسی می‌دهند؟

روستایی

* قبول دارم که برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه باید به دنبال روش‌های بهتر بود ولی کشف حجاب‌هایی که امروز در سطح شهرهای کشور دیده می‌شود اصلا زیبنده یک کشور اسلامی نیست و آزاردهنده است.

شایان

*من یک خانم چادری نیستم ولی از این کشف حجاب‌هایی که صورت گرفته و می‌گیرد خیلی ناراحتم. پوشش خانم‌ها یک مسئله اخلاقی است و باید رعایت شود. معنا ندارد که یک زن ارزش خودش را در سطح ابزار لذت برای نامحرمان چشم‌چران پایین بیاورد.

میلانی

* گزارش‌هایی درباره ساخت مسکن ملی در یزد به گوش می‌رسد از این قبیل که مساحت این واحدها بالای 100 متر و محل احداث آنها از مکان‌های گرانقیمت شهر است که مسکن متری 30 میلیون تومان است. یعنی در صورت صحت چنین اخباری هیچ جوانی که تازه زندگی خود را شروع نموده یارای خرید آن را ندارد. از وزارت راه و شهر‌سازی و دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود این ادعا را بررسی و در صورت صحت با مدیران متخلف اداره شهر‌سازی استان برخورد

کند.

جوانفکر

* پیام‌رسان‌های داخلی سرعت و کیفیت لازم را ندارند. مسئولین امر باید این مشکل را حل ‌کنند.

رضاییان

* افزایش مالیات صنوف مختلف باید با درآمدهایشان تناسب داشته باشد تا به راحتی قابل وصول باشد و اصناف به مشقت نیفتند.

حمیدی

* وزارت راه و شهر‌سازی نسبت به ترمیم کامل جاده هراز اقدام کند تا شاهد بسته شدن هر از چند گاه این جاده نباشیم.

خوشوقت

* در حالی که خردادماه امسال 25 درصد مواد شوینده با افزایش قیمت روبه‌رو شدند باز هم زمزمه افزایش قیمت آن به گوش می‌رسد. دولت و مجلس نباید اجازه دهند در طول سال یک جنس بیش از یک‌بار با افزایش قیمت روبه‌رو شود.

2165---0903

* مجلس در صورت وجود نداشتن قانون منع تحصیل فرزندان و مدیران در خارج از کشور، به تصویب این طرح اهتمام نمایند. مدیری که فرزندش در کشورهای غربی در حال تحصیل است فرزندش حکم گروگان را دارد و دشمنان چنین فرزندان را شکار خواهند کرد تا از طریق فشار بر پدر بتوانند به مقاصد شوم خود برسند.

0220---0935 و 1846---0935

* وضعیت بحرانی مواد غذایی در غرب، انگلیسی‌ها را به حشره‌خواری وا داشته است. قابل توجه مسئول سیاست خارجی اروپا که دنیا را جنگل و اروپا را باغ تلقی کرده بود! حالا مشخص می‌شود که چه کسانی در جنگل زندگی می‌کنند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند!

فرهمند

* این روزها نمایش فیلم قلاده‌های طلا در شبکه‌ها‌ی سیما خیلی بجا و بموقع است.

0220---0935

* واقعا چرا در طول دهه‌های گذشته و همچنین امروز مواضع، خواسته‌ها و حتی روش برخی اصلاح‌طلبان و مخالفان ساکن داخل با دشمنان مو نمی‌زند. ممکن است گفته شود خطاهایی است که از این جماعت سر می‌زند. ولی وقتی خطاها زیاد شد دیگر خطا دانستن آن خطاست. بلکه باید گفت خط است.

اسماعیلی

* برخی از مسئولان بحران کم‌آبی و بی‌آبی را جدی نگرفته‌اند و با کوچک کردن راه‌حل در حد جریمه مشترکان پرمصرف از کنار مسئله می‌گذرند ولی با توجه به وضعیت بارندگی کشور، جریمه راه‌حل کافی نیست. وقتی یک ششم جمعیت و بلکه کمتر از آن، بیش ازپنج ششم دیگرمردم‌، آب مصرف می‌کنند باید آنها را از آب بیش از مصرف همانند بقیه مردم محروم کرد و به فکر رفع مشکل حاد بی‌آبی در آینده

بود.

روشن- مطیعی- قنبری