برادر فرشته احمدی: خواهرم به ضرب گلوله نیروهای امنیتی در مهاباد کشته شد+فیلم

 برادر فرشته احمدی: خواهرم به ضرب گلوله نیروهای امنیتی در مهاباد کشته شد+فیلم۱۱-آبان-۱۴۰۱

برادر و پدر فرشته احمدی

برادر فرشته احمدی اظهارات رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی درباره به قتل رسیدن خواهرش در منزل را رد کرده و گفته است، فرشته احمدی با گلوله ماموران امنیتی در جریان اعتراضات مهاباد کشته شده است.

ابراهیم احمدی، برادر فرشته احمدی، در ویدئویی در کنار پدرش گفته است: «خواهر من روز پنجشنبه پنجم آبان روی پشت بام خانه‌ای که در آن ساکن بوده با توسط (ماموران) جمهوری اسلامی با شلیک گلوله و در مهاباد به شهادت رسیده است».

ابراهیم احمدی اضافه کرده است: شایعاتی وجود دارد که ما شکایت کرده‌ایم. خیر ما شکایت نکرده و از کسی شکایت نکرده‌ایم و از کسی چیزی نمی خواهیم. شکایت ما نزد خداوند بزرگ رفته است.»

او در تصریح کرد که «شایعاتی» منتشر شده مبنی بر اینکه آنجا تجمعی برگزار نشده است، «اتفاقا تجمع بزرگی در آن حوالی برپا شده بود. »

ابراهیم احمدی در این ویدئو چند بار تاکید کرد: «خواهر من به‌ دست رژیم جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است.»

پیش از این تصاویر و ویدئوهای مراسم خاکسپاری فرشته احمدی توجه بسیاری را جلب کرده است. در این تصاویر دختر بچه‌ای که گفته می‌شود فرزند خانم احمدی است در حال عزاداری بر خاک نشسته و مشتی خاک را نیز در دست گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان اما این گزارش‌ها را «فضاسازی رسانه‌ای» نامیده و گفته که در این‌ باره پرونده با موضوع «قتل عمد» تشکیل شده و در حال رسیدگی است.