بلاتکلیفی و سرگردانی 12 ساعته مسافران در فرودگاه امام

 بلاتکلیفی و سرگردانی 12 ساعته مسافران در فرودگاه امام ۱۶-بهمن-۱۴۰۱

بازهم هواپیماهای مسافری فرسوده حادثه آفریدوموجب سرگردانی مسافران شد!

فرودگاه امام

در حالی قرار بود پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز انجام شود که مسافران این پرواز در فرودگاه امام سرگردان شده اند.به گزارش همشهری آنلاین، یکی از مسافران پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا با اشاره به بی احترامی این شرکت به زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: شب گذشته هواپیمایی آتا با ارسال پیامک به مسافران تهران-نجف اعلام کردند ساعت ۰۴:۳۰ دقیقه بامداد برای انجام پرواز در فرودگاه امام حضور رشته باشند.وی ادامه داد: برخی از مسافران این پرواز از اطراف تهران از جمله قم و حتی اصفهان به فرودگاه امام آمدند و کل مسافران ساعت ۴:۳۰ دقیقه در ترمینال سلام حضور داشتند.وی افزود: با توجه به اعلام قبلی قرار بود پرواز مذکور ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح انجام شود، اما قبل از ساعت مذکور اعلام شد به دلیل مشکلات و نقص فنی هواپیما پرواز ساعت ۱۳:۳۰ انجام خواهد شد.وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت برای رفتن و برگشتن نبود، همه مسافران در فرودگاه ماندند. در این مدت نیز نه پذیرایی از آنها صورت گرفت و نه اینکه مدیران آتا از زائران عذرخواهی کردند.وی بیان کرد: حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که اعلام شد پرواز در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه نیز انجام نمی شود و به ساعت ۱۵ موکول شد. بر این اساس بود که کارت پرواز مسافران بعد از ۱۰ ساعت صادر شد و آنها داخل سالن ترانزیت شدند. این در حالی بود که دقایقی قبل اعلام شد پرواز ساعت ۱۷:۱۵ انجام خواهد شد.وی با اشاره به اینکه برخی کارکنان فرودگاه می گویند هواپیمایی آتا ارتباطات قوی دارد و کسی جرات مقابله با آن ندارد، اضافه کرد:با بررسی صورت گرفته توسط مسافران و گواه بسیاری از مسافران حاضر در فرودگاه، شرکت هواپیمایی آتا مشهور به تاخیر است.وی با بیان اینکه زائزان پرواز هواپیمایی آتا در شرایط خیلی بدی به سر می برند، گفت:همراه تعدادی از مسافران نوزاد و کودک است که در شرایط بسیار بغرنجی به سر می برند.وی با انتقاد از عدم پاسخگویی هواپیمایی آتا، گفت: این شرکت باید پاسخگوی مسافران باشد، ۲۰۰ زائر بلاتکلیف در فرودگاه امام نشسته اند. مشخص نیست سازمان هواپیمایی کشوری نیز چه می کند و چرا نظارت درستی بر ایرلاین ها ندارد.