توئیت محمدعلی ابطحی برای بحران مخاطب صداوسیما

 توئیت محمدعلی ابطحی برای بحران مخاطب صداوسیما: رسانه ملی مخاطبش از بیلبوردهای خیابانی کمتر شده ... (+عکس)۱۳-اسفند-۱۴۰۱

مگر بااعمال سیاست ۴۴ ساله درصدا وسیمای میلی وضدملی به جزاقلیت خاص بیننده اس دارد تاتبلیغات بیلبوردهای خیابانی  به جای جلب افزایش بیننده موجب رسوایی بیشتر نشود؟


محمد علی ابطحی با دیدن بلیبورد یک سریال تلویزیون در توئیتی منتشر کرد.محمدعلی ابطحی در توئیتر نوشت: توی بیلبورهای خیابانی تهران دیدم تبلیغ سریال تلویزن می کنند. معنا ومفهوم آن این است که رسانه ملی با آن همه بودجه وامکانات، ومخاطبش از بیلبوردهای خیابانی کمتر شده است. مدیران صداوسیما، کلاهتون را بالاتر بکشید.

محمدعلی ابطحی:  رسانه ملی مخاطبش از بیلبوردهای خیابانی کمتر شده است، مدیران صداوسیما کلاهتون را بالاتر بکشید