آب گرفتگی در معابر مشهد درپی باران تابستانی

 آب گرفتگی در معابر مشهد درپی باران تابستانی ۳-تیر-۱۴۰۳ 

مشهد زادگاه خامنه ای رمال است و خیلی وقت است که تبدیل به کانون قدرت درکشور شده است . چون نه  دژخیم رئیسی رئیس جمهور حذف شده هم از این  شهربود و پاسدار دزد وفاسد ورانت خوار قالی باف هم مشهدی است که وی همراه با نامزد از میان۶ نامزد شوی خیمه شب بازی انتصاباتی ریاست جمهوری دکوری اخیرهم مشهدی اند . بااین وجود موازی آلودگیا دامه دارهوا در مشهد ولی  براثر بارندگی  دراین شهر سریع تبدیل به آبگرفتگی و.... می شود حال معلوم است که هنگام بارندگی در  شهرهای  استان های دیگر کشور شهرها  دچار چه فاجعه ای می شوند .حال برای چه با این تجربیات تلخ آزمون  شده باید بازهم درشوی خیمه شب بازی  انتصاباتی ریاست جمهوری دکوری  حضور یافت و جای تحریم رأی داد تا با یک رئیس جمهور سرسپرده وفاقد قدرت واختیارمشهدی شرایط خیلی بدترازاوضاع کنونی گردد؟

بارندگی شدید در برخی از مناطق مشهد موجب آبگرفتگی معابر شد.                              آب گرفتگی در معابر مشهد درپی باران تابستانی

به گزارش «تابناک»، در حالی که هوای امروز مشهد  گرم  و آفتابی بود، بارندگی شدید در این شهر موجب آبگرفتگی معابر در برخی از مناطق شد.در همین حا، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از آمادگی خدمات شهری در بارندگی در شهر مشهد خبر داد.

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با فارس در مشهد، درخصوص وضعیت معابر شهری مشهد پس از باران اخیر اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان بارش اخیر مشهد کم بوده است آبگرفتگی در خیابان و معابر شهری مشهد نداشتیم. مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی‌ اندیشیده شده است.این در حالی است که تصاویر منتشر شده از بارش امروز، نشان از آبگرفتگی برخی معابر دارد.