وزیر آموزش و پرورش بدون اجباری شدن پیش‌دبستانی نظام آموزشی باکیفیت نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش بدون اجباری شدن پیش‌دبستانی نظام آموزشی باکیفیت نمی‌شود۲-اردیبهشت-۱۴۰۴

درشرایطی که طلبه حوزوی ومهره امنیتی سابق علیرضا کاظمی رانت خوار وفاسد برای کنترل معلمان ودانش آموزان  معترض وزیر آموزش وپروش دولت پزشکیان ذوب شده در ولایت خامنه ای رمال شده باشد به ویژه  که خامنه ای رمال ازموضع ضعف وعقب نشینی مجبور شده برخلاف تهدیدهای قبلی ضدآمریکایی ومخالفت با مذاکره هسته ای تن به مذاکره  باآمریکا بدهد وبه شدت وحشت از پیامدهای واکنش های اعتراضی اقشار اجتماعی پیرامون سرانجام این مذاکره اجباری با آمریکا در مدارس  دارد ومی تواند مکمل اعتراضات دانشجویان در دانشگاه ها شود . بنابراین برای سازماندهی وآماده سازی ارگان های سرکوبگر مقابل معترضان  لذا علیرضا کاظمی این مهره حوزوی- امنیتی وزیرآموزش وپرورش وادارشده است تادیدار با پاسدار رادان قاتل سرکوبگر اعتراضات ۸۸ و عامل قتل ۳ زندانی بازداشتگاه کهریزک داشته باشد وبطور بسیار مشمزکننده ای ازاین پاسدار قاتل وسرکوبگر ستایش گری وثناگویی کند وازش دعوت واستقبال کند که نیروهای امنیتی سرکوبگر باید درمدارس حضور داشته باشند تاهمچون دوران جنگ که  نقش سازمان  بسیج دانش آموزان درمدارس به جبهه های جنگ داشت  وی نیز اجباری شدن نظام آموزشی پیش دبستانی با تأکید به اهداف اصلی نظام آموزشی کشور شاهد رسیدن به نرخ پوشش بالای ۷۰ درصد در دوره پیش‌دبستانی تا پایان سال جاری سیستم آموزشی رژیم قرون وسطایی فاسد ولایت فقیه با کیفیتحوزوی- بسیجی باشد ؟!

بدون اجباری شدن پیش‌دبستانی نظام آموزشی باکیفیت نمی‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به نظام آموزشی باکیفیت راهی جز اجباری شدن دوره پیش‌‎دبستانی وجود ندارد.به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها، ایجاد ساختار استانی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک را یکی از دستاوردهای مهم این وزارت دانست و گفت: مدیریت و کار در این سازمان بسیار دشوار و سخت است، زیرا سازمان نوپاست، اما رسالت بسیار بزرگی دارد.وی با بیان اینکه رویکرد سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پیش‌تر نظری و مطالعاتی بود، افزود: این سازمان در دور جدید به صورت جدی وارد فاز اجرایی شده که بهترین نمونه این اصلاح رویکرد، ایجاد ساختار استانی در سطح اداره تعلیم و تربیت کودک ذیل ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌هاست.وی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی به آموزش از تعلیم و تربیت کودک آغاز می‌شود، ادامه داد: سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک محل ایجاد تحول در نظام آموزشی کشور است؛ همین ضرورت سبب شده که اداره تعلیم و تربیت کودک مستقیم ذیل مدیرکل آموزش و پرورش استان قرار بگیرد؛ البته این ساختار باید تا سطح مناطق آموزش و پرورش گسترش یابد.وزیر آموزش و پرورش افزایش نرخ پوشش را از امری ضروری دانست و با تأکید بر اینکه رسیدن به نرخ پوشش بالای ۷۰ درصد در دوره پیش‌دبستانی تا پایان سال جاری از اهداف اصلی نظام آموزشی کشور است، اظهار کرد: ادارات‌کل استان‌ها باید در میدان حضور فعال داشته باشند و با توجه به اقتضائات هر منطقه، الگویی منحصربه‌فرد برای افزایش نرخ پوشش ارائه دهند.کاظمی با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری تمام مجموعه آموزش و پرورش با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت کودک یکی از حوزه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و افزایش نرخ پوشش این دوره و کیفیت‌بخشی به آموزش و محتوای آموزشی در این دوره از تأکیدات معظم‌له است که باید به طور جدی پیگیری شود.وزیر آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: برای رسیدن به نظام آموزشی باکیفیت راهی جز اجباری شدن دوره پیش‌‎دبستانی وجود ندارد.