مدعیان اصلاحات پُست‌ها را گرفتند اما نوبت به پاسخگویی که شده ، منتقد دولت شدند

 اوین نامه کیهان ۱۹آبان ۱۴۰۴

پُست‌ها را گرفته‌اند و حالا پشت کرده‌اند

نوبت به پاسخگویی که رسید مدعیان اصلاحات، منتقد دولت شدند

تمام مرکزاز کلیدی قدرت و نظامی واطلاعاتی وامیتی و قضایی  اجرایی وسیاسی و اقتصادی بطور دربست دراختیار باندهای وابسته و زیر کنترل کامل مستبد حاکم رهبرانتصابی مادام العمر ولایت فقیه فقیه همه کاره خامنه ای رمال می باشد و بطورمستقیم عامل همه بحران های داخلی ومنطقه ای وجهانی اند. ولی برای رفع مسئولیت وآدرس غلط دادن  ازطریق بلندگوو تریبون های تبلیغاتی ورسانه های خبری به ویژه اوین نامه کیهان سربازجوشریعت نداری که دراختیار دارند، پیوسته  عملکرد شان را به مدعیان اصلاح طلب غیرخودی شده نسبت داده می شود. برای همین اکثریت اعضای کابینه دولت پزشکیان ذوب شده درولایت ارثیه دولت دژخیم رئیسی حذف شده هستند . فقط چند پست هم به مدعیان اصلاح طلب واگذارشده است که ازابتدای پست گرفتن شان طی بیش ازیک سال مواجه با کارشکنی وسنگ اندازی واخلال  وا نتقادات شدید وتهدید به استیضاح وبرکناری ازسوی کاسبان تحریم های حامی سعیدجلیلی بسیجی عضو مجلس ارتجاعی ونامشروع  واوین نامه کیهان سربازجوشریعت نداری با بهانه حمایت از حجاب اجباری و فیلترینگ فضای مجازی ومخالفت بابرجام ومذاکره با آمریکا  قرارداشته اند. بنابراین  اوین نامه کیهان برای انحراف اذهان از تشدیدتحریم ها و رشد تورم و افزایش گرانی ها وخشک شدن سدها وقطعی آب وجیره بندی شدنش تیترگزارش خبری پست هارا گرفته اند وحالا پشت کرده اند. با چاشنی نوبت به پاسخ گویی که رسید مدعیان اصلاح طلبی منتقد شدند بازتاب داده است و درادامه افزوده است:مدعیان اصلاحات (حامیان پیشین دولت و منتقدان امروز) پس تقسیم مناصب و تحمیل اشخاص ناکارآمد به دستگاه اجرائی با اعتراض‌ِ نمایشی در جراید و فضای رسانه به دنبال فرار از مسئولیت‌پذیری و گرفتن ژست منتقد هستند تا از هجمه افکار عمومی مصون بمانند.تعلل کابینه چهاردهم در اقدام عملی و دلخوش کردن به جلسات پی‌درپی برای شناسایی مشکلات و ارائه راهکار بدون ورود به فاز عملیاتی موجب دلسردی و اعتراض حامیان کابینه چهاردهم شد؛ به عبارت دیگر مباحث نظری در دستگاه اجرائی بیش از اقدام مؤثر مورد توجه است و این مسئله نقد حامیان دولت را به همراه داشته استدولت گوش دارد اما دست نداردبه عنوان نمونه حسین سلاح‌ورزی، ریاست پیشین «اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران» چندی پیش طی یادداشتی به نقد کابینه چهاردهم پرداختسلاح‌ورزی ضمن انتقاد از کثرت جلسات بی‌حاصل ذیل تیتر «دولت گوش دارد اما دست ندارد» در روزنامه «اعتماد» نوشت: «در اغلب اين روزها در دفتر رئيس‌جمهور و معاون اول و وزرا، يكي پس از ديگري جلسه برگزار مي‌شود. صندلي‌ها پر از نمايندگان تشكل‌هاي خصوصي، اعضاي اتاق بازرگاني و كارشناسان اقتصادي است. رئيس‌جمهور، با همان لحن آرام و پزشك‌مآبانه‌اش، تاكيد مي‌كند كه بايد به بخش خصوصي ميدان داد. همه سر تكان مي‌دهند، يادداشت برمي‌دارند، وعده همكاري مي‌دهند. اما وقتي جلسه تمام  و درها بسته مي‌شود، هيچ ‌چيز تغيير نمي‌كند. اين دقيقا مسئله امروز دولت پزشكيان است». وی در ادامه این یادداشت به تعلل در اقدام و پاس‌کاری امور محوله اشاره کرد و ابراز داشت: «هر مسئله به جلسه بعد موكول مي‌شود، هر كارگروه به كميته جديد ارجاع مي‌دهد و هر كميته براي خود دبيرخانه‌اي تازه مي‌سازد. در نتيجه، دولت پر از گفت‌وگو است، اما كم از اقدام».  اوین نامه کیهان سربازجو شریعت داری نقل از فردی کرده است که نه عض دولت که مثل وی منتقدش است .چون گفته است:رئیس‌جمهور به جای فرمان اقدام فرمان اضطراب صادر کرد. اما برخلاف مواضع زهبر ام الفساد همه کاره و بدون پاسخگوی، ازسوی ورق پاره سازندگی  تأکید شده است که وظیفه رئیس‌جمهور فاقد قدرت واختیار  ارائه راه‌حل است نه آنکه هشدار دادن باشد .همین طور ازفلاحت‌پیشه نقل شده که نماینده  مجلس ارتجاعی ونامشروع  پیشین بود که اعتراف کرده است :‌ شرمنده مردم هستم که خود در ایام کارزار انتخاباتی حمایت‌ و تلاش برای پزشکیان ذوب شده درولایت کردم .چون با چراغ سبزخامنه ای رمال مأمور وعده های دروغ تبلیغاتی دهد. ازسوی دیگر مخالفت با رئیس جمهورشدن سعید جلیلی بسیجی خیلیب دتر ازپزشکیان بود.  همین طور  ازجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی  و قائم‌مقام ستاد تبلیغاتی مسعود پزشکیان نقل شده که گفته است. همه چیز دلاری شده جز حقوق کارگرها و کارمندان زیرا«عدم قطعیت و پیش‌بینی ناپذیری در اقتصاد فاسد وبحران زده رانتی وغیر تولیدی ووارداتی  بیش از پیش افزایش یافته و باعث تشدید رکود شده است. واین برنامه دشمن یا خامنه ای رمال و باندهای مافیایی اش است؟  وحتما با مصاحبه و گفتار درمانی مسئولین حل نمی‌شود؟ اما سردبیر سابق خبرآنلاین و یکی از اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت چهاردهم نیز ضمن انتقاد دولت نوشت: «وقتی شنیدم پزشکیان گفته از چهار‌ هزار پرسنل ریاست‌جمهوری فقط چهار‌صد نفرشان کافی است، امیدوار شدم که این پرسنل مازاد را بفرستند منزل استراحت کنند و حقوق‌شان را هم کامل پرداخت کنند. و خدا کند یکی از آن‌ها مسئول دفتر آقای قائم‌پناه باشد؛ چون ظاهراً بود و نبودش فرقی نمی‌کند». غافل ازآنکه نقش  ارگان ها وباندهای انگل ومفت خور وغیرمولد همگی حلقه زده گرد رهبر ام الفساد خامنه ای رمال خیلی بیش از۴ هزار پرسنل دولت می باشد. بهرحال اوین نامه کیهان سربازجو شریعت نداری بدون آنکه کوچک ترین اشاره ای به نقش غیرقابل انکار خامنه ای رمال و باندهای مافیایی وپاسداران جنایتکار وغارتگر وخودش وهمقطاران دزد وزمین خوار واختلاس گر کند. اما بازهم در پایان تأکید برراز انتقاد‌های تندمدعیان  اصلاح‌طلب  به دولت پزشکیان کرده است که بیش از دو هفته است که رسانه‌های اصلاح‌طلب نوک پیکان حملات خود را متوجه شخص پزشکیان و دولت او کرده‌اند و هر روز با تیتری و یادداشتی از یکی از افراد مشهور جریان خود، دولت چهاردهم که محصول حمایت‌های آنها بوده است را مورد نقد که نه، بلکه تخریب قرار می‌دهند. درحالی که این انتقادات به درگفتن تادیوار بشنود بوده است .زیرا پزشکیان اعتراف کرده است که ذوب شده درولایت وتابع بی چون وچرای رهبرش می باشد.