پیرامون 3 تیتر خبری خبر گزاری پاسداری فارس 15 آبان ماه سال 1388

خبرگزاري فارس :حجت‌الاسلام‌شجوني در گفتگو با فارس:راهپيمائي13 آبان نشانه‌اي از تداوم روحيه استكبارستيزي ايران است .خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينكه راهپيمائي13 آبان موجب افسردگي دشمنان داخلي و خارجي شد، گفت: حضور شكوهمند مردم در اين راهپيمايي نشانه‌اي از تداوم روحيه استكبار ستيزي ملت ايران است.

آخوند شجونی یا معجونی که هی می زند شبیخونی که عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه است که در 30 سال گذشته در همه سطوح جنایت و غارتگری ها شریک حاکمان بوده است.اکنون بطور وارونه نظر ظالم و ارتجاع ستیزی مردم ایرا را که بطور سنبلیک در فریادهای روزانه ی مرگ بر دیکتا توری وخامنه ای و خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله درخیابان ها و دانشگاه ها و پشت بام خانه ها طنین انداز می شود . البته در تظاهرات 13آبان مرگ بر روسیه سفارت روسیه هم چاشنی شد این آخوند اعتراضات ضد حکومتی را راروحیه و حضور شکوهمند استکبار ستیزی مردم ایران قالب کرده است . در صورتیکه آن روحیه و مردمی که وی ازش یاد کرده است جزو همان ارقام نجومی دروغین 25 میلیون رأی ساخته شده برای پاسدار گماشته احمدی نژاد است که از طریق سیاست سیب زمینی مجانی دولتی ساخته شد. آخر این شیخ دجال و رمال دروغگو معلوم نیست چگونه به خودش اجازه وحق داده است که جمع آوری زوری دانش آموزان مدارس تهران بوسیله اتو بوس های شرکت واحد تهران و بردن شان در جلوی سفارت سابق تهران را مردم ایران خطاب کرده است؟ همچنین کجا روضه تکراری لوطی جماران در 12 آبان که در جع دانش آموزان یکه ور چین شده در بیت جمارانایراد شد که با شیوه ی فلسفی حوزوی قم بدر گفتن تا دیوار بشنود گفت مواظب باشید که گول خنده های مقامات آمریکا را نخورید که منظورش گماشته اش پاسدار احمدی نژاد بود . زیرا که پشت پرده ی مذاکرات هسته ای خودش را در برابر آمریکا ول و بی اراده کرده است و هم منقلی اش غلامعلی حداد عادل که پدر زن فرزند جانشین خودش آقا زاده مجتبی می باشدرا مأمور دوباره قرائت این روضه ی فرمایشی ضد آمریکائی کرد می تواند روحیه ی با شکوه استکبار ستیزی مردم ایران باشد؟ فراموش نشود که بر گردان درست این ادعای وارونه ی آخوند معجونی همان روحیه ارتجاع و دیکتاتور و ظلم ستیزی مردم ایران می باشد که از فرصت و یا منفذ ایجاد شده در جا حضور یافته و فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای می زنند.

خبرگزاری فارس : سردار جعفري در مراسم معارفه سرداران، منصوري و جاهد: رويكرد سپاه برقراري امنيت در پرتو خدمت است نه اعمال قدرت. خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: رويكرد ما در استان سيستان و بلوچستان برقراري امنيت در پرتو خدمت به مردم و افدامات فرهنگي است نه اعمال قدرت

این ادعای وارونه ی رئیس گزمکان و کود تاگران پاسدار هم دست کمی از ادعای شیخ شجونی یا معجونی ندارد . زیرا که بر گردان وارونه ی جمله ی معروف بهشتی است که مدعی بود ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرت که پس از طراحی دو کودتای خاموش و خزنده ی 4 تیر 84 و 22 خرداد 88 پاسداران که پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کرد و رقیب مدعی اصلاح طلب رژیم ضد بشری اصلاح و تغییر نا پذیر را حذف کرد. اکنون نمود عینی خدمت گزاری ادعائی چندین ماه است که از سوی ار گان فاشیستی تر وریستی پاسداران و زائده اش بسیج چماقدار در توی دانشگا ه ها و خیا بان ها و سیاه چال ها به خصوص باز داشتگاه کهریزک کرج و زندان های خودش به نمایش گذاشته می شود . زیرا که عاشقان خدمت گزاری به مردم ایران عشق و دوستیخدمات رسانی خودرا با ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و تجاوز و اعتراف گیری و تر تیب دادن نمایش بی دادگاه تلوزیونی فرمایشی تقدیم می کنند. البته چشمه ای دیگر از اینگونه ادعای خدمت گزاری ها را نیرو های سرکوبگر در روز 13 آبان در خیابان های تهران با باتوم زدن دختران و پسران اجرا کردند که گزارش خبری و تصویری اش از طریق شبکه هایماهواره ای خبر گزاری های مهم جهانی مخابره و پخش گردید. تا همگان به بینند و بدانند معنی عملی و واقعی عاشق خدمت گزاری بودن حاکمان کودتائی یران یعنی چه و چگونه می باشد؟

خبر گزاری فارس : با دروغ خواندن حصر موسوي:پسر كروبي: موسوي شهامت حضور در راهپيمايي 13آبان را نداشت.خبرگزاري فارس: حسين كروبي فرزند مهدي كروبي دبير كل حزب اعتماد ملي با رد در حصر بودن ميرحسين موسوي گفت: نبايد به ملت دروغ گفت و در واقع او شهامت حضور در راهپيمايي 13آبان را نداشت:

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808140794

اما رله کردن و بازتاب دادن این خبر هم نوعی فضا سازی علیه ی موسوی و تلاش برای ایجاد اختلاف و تضاد میان موسوی و خاتمی و کروبی می باشد. چونکه هدف است تا که از این طریق بتوان اهرم چماق تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوبساخت تا شاید معترضین و دچار سر خوردگی و انفعال و شوند . در صور تیکه دره یا فاصله ی میان مردم ناراضی و خشمگین با کودتا گران حاکم طوری عمیق شده است که نه هر گز این دره پر شدنی و فاصله کم شدنی نمی باشد ، بلکه با بلند و رسا تر شدن فریاد مرگ بر دکیتاتور و خامنه ای و لگد کوب کردن تصویر وی و پائین کشیدن و پاره نمودن تصور گماشته پاسداراحمدی نژاد موجب شده تا هر روز این فاصله عمیق تر شود . مهمتر اینکه سمت و سوی مبارزات مردمایران رادیکال تر می گردد که رهبران رقیب مغلوب اگر چنانچه خواهان سفید کردن پرونده خود هستند نه اینکه نمی بایست عقب نشینی نکنند و تسلیم نشوند و چشم دوختن بقدرت نداشته باشند ، بلکه برعکس باید دل از قدرت بر کنند و دست از هرگونه مجیز گوئی کردن از لوطی جماران و استناد به قانون اساسی بی اعتبار شده از طریق نامه های حکومتی لوطی جماران دست بر دارند و در مقابل با چرخش سریع بیشتر بسوی مردم و هنگام شدن با خواست و مطالبات شان شوند. یعنی با مردم معترض مبارزه بر ای تغییرات دمکراتیک در ایران نمایند . در غیر اینصورت به سرنوشت لوطی جماران و رفسنجانی مکار بساز و بفروش در اذهان عمومی تبدیل خواهندشد . صد البته که در کنار مردم بودن و با اینان مبارزه کردن هزینه دارد . چونکه دوران مردمی بودن و بقدرت رسیدن مفت و مجانی با موج سواری وفرصت طلبی و میوه چینی نمودن سپری شده است . برای اینکه نسل جوان آزادیخواه و چالش جوئی که وارد صحنه مبارزه شده است دارای آگاهی می باشد . همچنین آزمون و تجربه ی دوران انقلاب سال 57 را دارد باز سازی می کند و ار تقاء می دهد. مهمتر اینکه شبکه ی اطلاع رسانی اینترنتی هم مشکل سانسور خبر رسانی راحل کرده است . به خصوص اینکه سرعت عمل زمانی انتقال خبر و وقایع تبدیل به بزر گترین معضل و دشمن دیکتاتور مستبد حاکم شده است . آنگونه که از این دشمن جنگ نرم افزار یا کودتای مخلین یاد می کند.