"اعتراف تکان دهنده 850 هزار بیماران سرطانی در کشور ! "

آخوند اطلاعاتی – امنیتی روح الله حسینان که از همکاران نزدیک سعید امامی است . همچنین وی وکیل الدوله ی بازار مکاره کمدی و دکوری و انتصابی هشتم است که رئیس کمیسیون سیاست داخلی هم می باشد. البته مدافع سر سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد و سیاست های دولت نا مشروعدهم است. به خصوص اینکه جانانه از اهداف هسته ای اشدفاع می کند. این آخوند اطلاعاتی - امنیتی در گفتگو با خبر گزاری پا سداری – قضائی فارس ضمن دفاع کردن از سیاست هسته ای دولت نا مشروع دهم البته با ژست مضحک ضد آمریکائی وبا متهم و محکوم کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها برای رد گم کردن و سفید سازی پرونده ی هسته ای تلاش کرده تا وانمود کند که گویا صلح آمیز می باشد. وی در دفاع از تعویض اورانیوم غنی شده زیر 5% با دریافت اورنیوم غنی شده ی 20% د ر بستر نیاز درمانی 850 هزار بیمار سرطانی در کشور تأکید کرده است .

اکنون اعتراف به این آمار وحشتناک حدود 3/1% جمعیت کشور به بیماری سرطان در کشور جای سئوال دارد که آیا از تاریخ پیگیری پنهانی پروژه ی هسته ای که تا کنون ادعای جبران کمبود سوخت رسانی هسته ای می شد ه است ونه برای در مان بیماران سر طانی که اکنون اذعان به این موضوع شده است . چرا در این مدت به جای تلاش مستمر مخفی با صرف هزینه ی بسیار سنگین و سر سام آور که برای دسترسی به سلاح هسته ای شده است . اگر راستی هدف نهائی پروژه ی هسته ای در مان بیماران سرطانی بوده است .آیا نمی شد که از همان زمان مسیری انتخاب می شد که هم کم هزینه تر بود .هم امکان درمان بیماران سر طانی آسان ترمی شد و قابل پیش گیری و مهار شدنی بود؟زیرا آن موقع بدلیل نا رسائی های فراوان اقتصادی – خدماتی – بهداشتی در جامعه موجب رشد آمار بیماران سر طانی نمی شد که اکنون 3/1% جعیت کشور را بیماران سر طانی تشکیل دهند؟

یعنی اینکه اگر هدف دلسوزی برای در مان بیماران سر طانی و سایر مردم ایران بوده است . چرا به جای هزینه کردن هنگفت پروژه ی هسته ای صرف زیر بناهای بنیاد ین اقتصادی و بهبود اوضاع معیشتی و خدماتی و بهداشتی ودر مانی مردم نشده است تا نه اینکه جلوی رشد سرسام آور بیماری سر طانی گرفته می شد، بلکه اینگونه بطور و حشتناک این بیماری نه اینکه رشد نمی کرد .بلکه مهارمی شد . تازه از کجا معلوم که آزمایش های ادامه دار و زنجیره ای موشک های دور برد و تست های هسته ای عامل آلوده کردن محیط زیست و پیدایش و بستر ساز رشد بیماری های سر طانی در ایران نبوده است ؟

مهمتر اینکه از کی تاحال رژیم قرون وسطائی غارتگرو جنگ افروزو کودتائی فاشیستی مذهبی مردمی و نگران درمان بیماری و دل سوزشان شده است و بفکر رفاه و در مان مردم ایران به خصوص بیماران سر طانی بر آمده است؟ آنهم در شرایطی که رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری باشکاف عمیق طبقاتی در جامعه آنگونه بیداد می کند که مدتی پیش ورق پاره ی جمهوری اسلامی گزارش داد که یک زن زائو که معاون وزارت بهداشت اخطار کرده است که 80% حجاج پس از باز گشت از سفر حج به سرما خوردگی خوکی مبتلا و آلوده خواهند شد و تأکید کرده است که کاری هم نمی تواند بکند به جز اینکه توصیه کند که به سفر حج برای حمل مواد مخدر نروند.

در خاتمه اینکه فراموش نشود وقتی وزیر بهداشت ودرمان مرضیه وحید دستجردی باشد که همسر سربازجو پاسدارحسین شریعتمداری است . معاون این خانم وزیر هم باید اعتراف کند که وضعیت این وزارتخانه چه غیر مسئول و افتضاح آمیز می باشد . یعنی اینکه اوضاع بهتر از این نمی شود . به خصوص اینکه حجاج هم بنا بر فرمان لوطی جماران مأموریت صدور تروریسم وارتجاع و راه اندازی تظاهرات برائت از مشرکین علیه ی آمریکا در مراسم حج دارند . زیرا که هدف عربسان را دچار ناامن کردن می باشد و اصلاً هم مهم نیست که چند درصدشان به سر ماخوردگی خوکی مبتلامی شوند؟ بهر صورت اعتراف معاون وزیر بهداشت درست ضد نظر ادعای آخوند اطلاعاتی – امنیتی روح الله حسینیان است که با پاک کردن صورت مسئله اشک تمساح برای درمان بیماران سرطانی ریخته است.

هوشنگ- بهداد

خبرگزاری پاسدار فارس 15 آبان ماه 1388

حسينيان رئيس كميسيون سياست ‌داخلي و امور شوراهاي مجلس در گفتگو با فارس گفت: وادادگان ديروز در مقابل غرب و آمريكا به دليل اين كه از ملت و دولت ارزشي زخم خورده‌اند پيروزي جديد ملت در زمينه هسته‌اي را تخطئه مي كنند

طبيعي است وقتي كه ما با وجود 850 هزار بيمار سرطاني نياز به راديو داروهايي براي اين بيماري‌ها داريم، بايد سوخت 20 درصد براي تامين راكتور تهران كه صرفا جنبه درماني دارد را تهيه كنيم.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808150388

.خبرگزاري فارس: معاون سلامت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس گفت: 80 درصد حجاج ايراني امسال در طول سفر خود به عربستان به آنفلوانزاي نوع A مبتلا مي‌شوند به همين علت اكيداً از مردم مي‌خواهيم امسال به استقبال حجاج نروند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8808150424