دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 26 اسفند ماه سل 1388

نقدو بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " راهبردهاي اصلي انتخابات عراق "

"اعتراف آشکار به آمار و رأی سازی قلابی ودروغین حتی با آویزان شدن به حربه ی علمی شمارش ریاضی در انتخابات پارلمان عراق "

قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس در یادداشت روز پایانی سال جاری خود به جای اینکه بیلان از عملکرد دولت در سالی که سپری شد ارائه دهد . به خصوص اینکه بگوید که در 22 خرداد و پس از آن تا حال چه گذشته است؟ اما اکنون که ترجیح داده است که از 4 انتخابات مهم که در لبنان وایران و افغانستان و عراق انجام شد که وی آنرا مهم خوانده است یاد کند. چون باور دارد که این انتخابات اثرمهمی در سرنوشت خاورمیانه دارد. البته نگفته که در ایران نه انتخابات که تقلبات برای انتصابات بود . اما جالب است که مدعی شده است که می خواهد با زبان علمی ریاضی صحبت و تجزیه و تحلیل و ارزیابی کند. ولی اکنون سئوال است که این چگونه روش ریاضی است که شمارش آرا دریک کشور نه بزرگ همچون عراق بیش از 2 هفته که اتمام انتخابات سپری شده است ولی شمارش آرا پایان نپذیرفته و همچنان ادامه دارد؟ در صورتیکه در کشور دخالت گر مستقیم در امور داخلی عراق و به خصوص انتخابات پارلمان عراق و به ویژه در کمیسیارای شمارش آرای انتخابات حضوردارد و با وجود اینکه جمعیت ایران نزدیک 3 برابر جمعیت عراق است یک روز پس ازنمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – تقلبات کودتائی اعلام شد.امابه نظرمی رسد که منطق علمی ریاضی بدلیل حضورپاسداران در عراق برای شمارش آراء چون با روش پاسداری –حوزوی – تعویضی – کیلوئی دنبال می شود بدلیل زیادی دقیق و وسواس بودن در شمارش بویژه بیش از وسواس ضریب حساسیت نسبت به برخی ازاسامی که وجود دارد پس می بایست که بادقت و و سواس خیلی بیشتر شمارش آراء تعقیب شود. بایدبرای رفع هرگونه شک و شبهه و بالا بردن ضریب صحت وسقم نتایج شمارش و آمارگیری ریاضی از آلترناتیو جانشینی استفاده شود . یعنی باپاک کردن نامه اسامی حرام ائتلاف العراقیه که موفق عبور از دستگاه صافی استصوابی شورای نگهبانی ردصلاحیت شدند با گنجانیدن اسامی حلال خودی وابسته به نوری المالکی پاپت دست نشانده ی حاکمان تهران جبران و هرگونه اشکال شرعی محور آن بر طرف شود. تا که قلم بر دست غیر ایرانی بتواند پیرامون کودتای تقلبات 22خرداد در عراق تجربه شده اینگونه باهذیان و وارونه گوئی ، ادعای زبان علمی محاسبه ریاضی کند:

"چاره اي نداريم كه به روش رياضي متوسل شويم و از نظر كمي موضوع را بررسي نمائيم .انتخابات ايران در فضاي رقابت فشرده برگزار شد، كانديدايي كه بيش از بقيه معرف جريان منطقه اي اسلام گراست توانست ركورد انتخابات در صحنه بين المللي و داخلي كشور را بشكند. محمود احمدي نژاد كه يكي از چند چهره محبوب خاورميانه به حساب مي آيد توانست عليرغم فضاي غليظ ناشي از تبليغات ضددولتي به پيروزي چشمگير (62درصد) دست يابد. اين انتخاب در زير نگاههاي سنگين خارجي برگزار شد و براي بر هم زدن آن و يا منحرف كردن نتايج آن دست هاي فراواني در هم گره خوردند"

البته چون زیادی منطق علمی ریاضی مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس قوی می باشد نیاز ندارد تا که توضیح دهد که پس این آمار 62% رأی دهندگان 25 میلیون ادعائی به پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلباتی و کودتائی نامشروع در 22 خردادداده شد کجا هستند که رد و اثری نه در تظاهرات فرمایشی حکومتی ساندویج خوران 9 دی و ساندیس خوران 50 میلیون 22 بهمن ازاینان دیده نمی شود ،بلکه آنگونه که این خلاء مورد اعتراض یکی از سایت های خبری مدعی اصول گرایان حامی دولت نامشروع واقع شد که ازموضع انتقادی که جنبه ی خود زنی و روشنگری هم داشت گفت که چرا در این دو نمایش حکومتی هیچگونه پوستری از پاسداراحمدی نژاد دردستان ساندویج و ساندیس خوران دیده نمی شد؟ همچنین سفرهائی که این روز ها این پاسدار احمدی نژاد به برخی از استان و شهرهامی کند که ادامه ی تور دوم سفر های ماراتونی تبلیغاتی وی می باشد استقبال ودریافت کنند گان سیاست سیب زمینی مجانی و ساندیس خوران بسیار اندک دیده می شود که نشان از حمایت 62% با تعدادآرای 25 میلیون ساخته شده نیست ، بلکه برعکی تجمع کنندگان به 2% این رقم هم نمی رسد . درعوض طلبکارانه برای توجیه گری دخالت دربرگزاری و نتایج انتخابات پارلمان عراق این چنین ادعاکرده است :

"جمهوري اسلامي و هواداران آن در عراق روي فرمول «هر عراقي يك رأي» و «فراگرد داخلي» دور مي زد و حركت جبهه مقابل آن كه از سوي بعثي ها و ساير گروههاي بدنام حمايت مي شد از انتقال عراق از فرمول رأي به فرمول توافق سران احزاب و برمدار «تلفيق فراگرد داخلي با فراگردهاي بين المللي و منطقه اي» قرار داشت. آمريكايي ها و سعودي ها بخصوص در يك سال اخير تلاش وسيعي را به كار بستند و ميلياردها دلار هزينه كردند تا ائتلاف هاي سياسي موجود كه پايه اصلي برگزاري انتخابات هستند را فرو بپاشند و آينده عراق را در شرايط مبهم قرار دهند و در نهايت با يك ائتلاف بزرگ بين المللي و منطقه اي آينده عراق را به سمت حاكميت غيرطايفه اي و غيرمذهبي سوق دهند"

همچنین برای اینکه ضریب صحت و دقت روش علمی ریاضی آماری انتخابات پارلمان عراق وشمارش آن که هنوز تمام و اعلام نشده برجسته شود البته بدون در نظر گرفتن انتقادات گسترده ای که در مورد تخلفات و تقلباتی تا کنون پیرامون شمارش آرابه کمیسیارای انتخابات عراق شده است . ولی از نظر قلم بردست غیرایرانی یادداشت روز نویس شمارش آرا و نتایج آن تمام شده است. طوریکه ضریب در و تعداد سهم آماری کرسی هر جریانی هم مشخص کرده است که همچون آمار آرای پاسدار گماشته احمدی نژاد که در مرحله دوم چون بهمه قول هائی که داده بود وفا کرد بنابراین موجب شد که نسبت به دوراول 50% افزایش رأی داشته باشد . در موردجریان های شیعی عراق وابسته به حاکمان تهران در عراق نیز اتفق مشابهی افتاده است.چونکه بزبان آماری علمی 92 تا96 کرسی به اضافه 80ک رسی تبدیل به حداقل 170 کرسی شده است. معلوم نیست اگر از روش علمی ریاضی استفاده می شود نوسان 92تا 96 با چاشنی اصطلاح کاربرد کاهش حد اقل 170 به جای 172 تا 178 کرسی برای چیست؟ بهرصورت چگونگی این ادعای کمدی تحلیل علمی ریاضی مدعی قلم برداست یادداشت روز نویس دراین مورد این چنین می باشد:

"در انتخابات عراق يك رقابت بين تلاش براي حفظ و گسترش ائتلاف ها و تلاش براي فروپاشي ائتلاف ها وجود داشت و در نهايت گرايش به ائتلاف بر گرايش به اختلاف غلبه كرد. در اين انتخابات ائتلاف دولت قانون به رهبري نوري المالكي نخست وزير بين 92 تا 96 كرسي را به خود اختصاص داد و اول شد، ائتلاف وطني عراق به رهبري مشترك حكيم، جعفري و صدر توانست نزديك به 80 كرسي را به دست آورد و دوم شود. اين دو ائتلاف با هم به حداقل 170 كرسي مجلس دست يافته و اكثريت مطلق را در اختيار دارند. اين دو ائتلاف در مجلس فعلي 138 كرسي- كمي بيش از نيمي از 275 كرسي- دارند و در مجلس آينده 170 كرسي- 7 كرسي بيش از نيمي از 325 كرسي- خواهند داشت و طبق قانون اساسي عراق مي توانند- حتي بدون رأي ديگران- دولت را تشكيل دهند- در اين انتخابات ائتلاف مورد حمايت آشكار آمريكا، انگليس، عربستان، اردن و... حداكثر 70 كرسي از 325 كرسي خواهد داشت. اين ائتلاف در مجلس فعلي 65 كرسي از 275 كرسي دارد يعني سهم آن از 63/23 درصد به 53/21 درصد تقليل يافته است. كردها در اين انتخابات با يك شكاف مواجه شدند و در نتيجه از سهم آنان حدود 40 كرسي به ائتلاف مشترك طالباني- بارزاني و 15 كرسي به گروه گوران رسيد و مي توان گفت كمي از اقتدار كردها در مجلس آينده كاسته شده است.در طول سال هاي اخير تبليغات فراواني براي ايراني جلوه دادن نوري مالكي نخست وزير، جلال طالباني رئيس جمهور، محمود المشهداني رئيس سابق مجلس و ائتلاف يكپارچه شيعيان عراق صورت گرفت. در اين ميان آمريكايي ها، بعضي از دولت هاي عربي و بعضي از احزاب ضد اسلامي عراق گمان مي كردند، «ايراني خواندن» اتهامي است كه از يك سو سبب فاصله گرفتن شخصيت هاي عراقي از ايران مي شود و از سوي ديگر سبب ريزش آراء دوستان ايران در عراق مي گردد. انتخابات اخير عراق نشان داد كه اين تبليغات نتوانسته مردم عراق را گمراه كند بر اين اساس مي توان گفت كه دولت و مجلس آينده عراق بيش از پيش بر لزوم فعال سازي همه ابعاد رابطه با ايران تاكيد خواهند كرد."

درخاتمه اینکه مدعی قلم بر دست مسلح به منطق علمی ریاضی آماری یادداشت روز نویس بدون آنکه به نقش دخالت گرایانه ی رهبر لوطی جماران و پاسداران درامورداخلی عرا ق به خصوص انتخابات پارلمان اخیر و چگونگی شمارش آن ه اشاره ای کند در صورتی که حتی نمود این دخالت گری در این یادداشت روز هم بعینه مشاهده می شود . زیرا که شیوه ی جابه جائی اسامی همراه تقلبات و کودتای تجربه شده در 22 خرداد 88 در انتخابات پارلمان عراق در شرف تکوینمی باشد تا جریانات وابسته به حاکمان تهران بتوانند دوباره پست نخست وزیری عراق را در اختیار خود داشته باشند و عراق ازحالت حیات خلوت بودن حاکمان تهران خارج نشود . برای همین درشرایطی که خبر گزاری های خارجی از شمارش آرای 80% شمارش شده و جلوبودن ائتلاف العراقیه به رهبری ایاد العلاوی گزارش خبری مخابره می کنند اما مشخص نیست که چرا قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس با وارونه گوئی ومتهم کردن آمریکاو عربستان بدخالت گری در امور داخلی عراق و پول خرج کردن برای برنده نمودن حامیان خود در عراق ادعای نظرآمار کیلوئی قلابی با حربه نظر علمی ریاضی در یادداشت روزپایانی سال خود نموده است که در دروغ نامه نامه و دخمه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری بازتاب داده و توضیح هم نداده است که چگونه موفق شده که این ارقام ریاضی با ضریب در صد تقسیم بندی نهائی کرسی های پارلمان عراق را بیرون بکشاند؟

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881226/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 26 اسفند ماه سل 1388