گزیده خبر های 15 اردیبهشت- 89

با اهداي لوحي صورت گرفت؛تقدير اعضاي شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت از مديرعامل خبرگزاري فارس.خبرگزاري فارس: دفتر تحكيم وحدت با اهداي لوحي از حميدرضا مقدم‌فر مديرعامل خبرگزاري فارس تقدير كرد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8902141564

با توهین کردن به دانشجویان اکنون بسیجیان چماقداران به جای اعضای شورای مرکز دفتر تحکیم وحدت جا زده شده اند که گویا از مدیر عامل خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس تقدیر و قدر دانی کرده اند که چون وی همکار نزدیک سر بازجو حسین شریعتمداری مدیر مسئول دروغ نامه ی کیهان می باشد که همیشه علیه یدانشجویان توطئه و جاسوسی و پرونده سازی می کند.

دسیسه جدید خبرنگار وطن‌پرست!ساخت مستند حوادث انتخابات توسط کریستین امانپور

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=109594

اگر زد و بندهای پشت پرده در کار نباشد باید گفت که اگر چنانچه دسترسی به وی بود حتماً ایشان نیزبه سرنوشت مشابه ی جعفر پناهی دچار می شد که چرا دست به این اقدام زده است؟ بهر حال ایشان می خواهد همچون مسعود دهنمکی صاحب ثروت باد آورده شود. ناگفته نماند که اکنون بهانه ی لازم برای سر بازجو حسین شریعتمداری هم فراهم شده است تا بقول خودش بتواند سران فتنه یا جریان مغلوب را همچون خانم شیرین عبادی به صهیونیست بین الملل و ساز مان سیا د وموساد متهم کند.

امانپور در فیلم خود، گفتگوهایی با کروبی، خاتمی و موسوی در نظر گرفته است، که البته بعید است به نتیجه بیانجامد.امان‌پور خبرنگار شبکه تلویزیونی سی.ان.ان که به عنوان نماینده این شبکه در انتخابات ریاست جمهوری در ایران به فعالیت خبری مشغول بود، در پی ساختن فیلم مستندی در رابطه با حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری است. امانپور در فیلم خود، گفتگوهایی با مهدی کروبی و محمد خاتمی و میرحسین موسوی در نظر گرفته است، که البته بعید است به نتیجه بیانجامد.خبرنگار ایرانی الاصل بخش سی‌ان‌ان که شیطنت های وی در گفتگوهای قبلی با هاشمی رفسنجانی، محمود احمدی نژاد، محمد خاتمی، محمد جواد لاریجانی، سلطانیه و تعدادی از نمایندگان مجلس و تحریف سخنان آنان و همچنین عدم امانت داری در ارائه گزارشات، وی را به چهره ای مطرود از نظر بسیاری از خبرنگاران داخلی ایران تبدیل کرده است در نظر دارد تا با ساخت این مستند گزارشی جهره‌ای منفی و زشت از سیاست و جامعه ایرانی در نزد جهانیان ترسیم کند.

امانپور از سي ان ان رفت

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=109664

عجیب است تا امانپور اعلام کرده که می خواهد فیلم از رهبران مغلوب بساز فضا سازی علیه ی وی شروع شده است . آیا اگر قرار بود فیلم در مورد خاممنه ای رهبر لوطی جماران یا آخونذد انگلیسی دزد ومتحجر محمد تقی مصباح یزدی بسازد بازهم اینگونه علیه ی وی تبلیغات می شد؟

گرچه امانپور رسانه محل ماموریت خود را تغییر داده است اما به هر حال، ادامه رفتارهای ضدایرانی احتمالی این زن 50 ساله موجب می‌شود تا ایران بار دیگر ورود وی به این کشور را ممنوع کند.شبکه ایران: "کریستین امانپور" خبرنگار جنجالی شبکه تلویزیونی "سی‌ان‌ان" پس از 27 سال به کار خود در این شبکه پایان داد و به شبکه تلویزیونی "ای‌بی‌سی" آمریکا پیوست

عيادت وزير بهداشت از معتمدي

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=109668

این دیدارتاکتیکی تبلیغی برای اثبات این است که گویا همسرش سر باز جو حسین شریعتمداری دست در توطئه ی طراحی چاقو زدن وزیر ارتباطات دوران خاتمی در دانشگاه امیر کیر نداشته است

وی افزود:‌ خوشبختانه در بیمارستان با گروه خوب جراحی که متخصصان زبده ای هستند عمل جراحی موفقی انجام شد

چمران: شايد ابتكار را بدزدند!

http://www.fardanews.com/fa/pages/?cid=109660

ضمن طنز بودن این انتقا د نیشدار بیان کنند ه ی این واقعیت است که وقتی دزد بازار رایج شده به مجسمه ها رحم نمی کنند داشته باشید با منابع ذخایر کشور دزدان حرفه ای چه کرده اند . همانگونه که با انسان های ربوده شده که برخی مورد تجاوز واقع شدند چه کرده و باز هم دارند چه می کنند؟

معصومه ابتكار ـ رييس كميته محيط زيست شوراي شهر تهران ـ در ادامه اين اظهارات اضافه كرد: خوب شد مجسمه‌اي از ما ساخته نشده است، وگرنه دلشوره دزديده شدن آنها را داشتيم!

جهت اطلاع

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890215/13890215_02_jomhori_islami_jahat_ettela_0001.html

افسوس که چرا نمی شودسربازان بد نام و گمنام امام زمانی امر بمعروف ونهی از منکر وابسته به اماکن وزارت کشور و اطلاعات را به ایتالیا اعزام کرد تا که در آنجا بشود دست به مبارزه با بی حجابی و اجباری کردن رو سری یا توسری زد؟

پليس ايتاليا يك بانوي مسلمان را به دليل آنكه از روبند استفاده كرده بود، 500 يورو (حدود 650 هزار تومان) جريمه كرد. پليس شهر نووارا اعلام كرد: اين براي نخستين بار است كه در ايتاليا به جرم حجاب داشتن، يك زن جريمه مي‏شود. كشورهاي اروپايي طي روزهاي اخير با نقض آشكار آزادي، بانوان مسلمان را كه از روبند استفاده كنند، تهديد به جريمه كرده‏اند. مجلس عوام بلژيك روز پنجشنبه گذشته پيش‏نويس طرح ممنوعيت كامل استفاده از پوشش روبند را با 136 راي موافق و تنها دو نفر مخالف، بااكثريت آرا تصويب كرد. براساس اين قانون احتمال مي‏رود كساني كه از روبند استفاده مي‏كنند با حدود 15 تا 25 يورو جريمه مالي و هفت روز زندان محكوم مي‏شوند. دولت فرانسه نيز درصدد است زنان مسلماني كه از روبند استفاده مي‏كنند را 150 يورو (حدود 200 هزار تومان) جريمه كند.

اکنون نوبت کردستان عراق رسیده است تا اینکه طرح صدور فرمان قتل و ترور سلمان رشدی برای مسئولان نشریه خدلک کردستان عراق صادر و اجرا گردد . به خصوص اینکه هنوز نوری مالکی نخست وزیر عراق نشده است که یاز شدید برای تسلیم کردن رهبران کرد عراقی با همکاری نوری مالکی اینگونه فتوا دادن ها نیاز است

* نشريه "خدلك" چاپ كردستان عراق، در شماره اخير خود قسمتي از كتاب موهن و ضد ارزشي "آيات شيطاني" سلمان رشدي مرتد را چاپ كرده است. شفاف به نقل از آتي نيوز نوشت اين نشريه ماهانه كه به زبان كردي منتشر ميشود از رسانه‏هاي نزديك به حزب اتحاديه ميهني كردستان عراق به رهبري جلال طالباني است. سلمان رشدي، اين كتاب را با گرفتن دستمزد 000/850 پوندي به سفارش دولت انگليس نوشت و در سال 1367 آنرا منتشر كرد. وي به دليل اهانت به قرآن، پيامبر اسلام و ازدواج و اصحاب آنحضرت در اين كتاب، طي حكمي از سوي امام خميني به ارتداد و اعدام محكوم شد و از همان زمان براي فرار از عقوبت، تحت حفاظت شديد انگليس و آمريكا قرار گرفت