گزیده خبر ها 16 اردیبهت - 89

دبيركل حزب مسلم ليگ پاكستان در گفت‌وگو با فارس:ايران هسته‌اي اميدي براي كشورهاي اسلامي است.خبرگزاري فارس: دبيركل حزب مسلم ليگ پاكستان شاخه قائد اعظم با بيان اينكه كشورهاي مسلمان بايد متحد و از برنامه هسته‌اي ايران حمايت كنند، گفت كه ايران هسته‌اي اميدي براي كشورهاي اسلامي است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902141043

چون پاکستان اولین کشور مسلمان است که دارای بمب اتمی باشد و این تئوری از پاکستان به ایران رفته است ومگر پاسداران شبانه روز تلاش می کنند هر چه زود تر دارای سلاح هسته ای شوند؟ بنا براین اکنون اینگونه که نقل قول از دبیر کل مسلم لیک پاکستان شده است که ایران هسته ای امیدی برای کشور های اسلامی است که نشان از اهداف اتمی همچون پاکستان است . از سوی دیگر گذشته از اینکه مدعی این ادعا را کرده که باید گفت دمش دیده شده باشد.کدام کشور اسلامی دیگری می باشد که با هسته ای شدن حاکمان تهران موافق هستند که موجب امید هم برای شان شده باشد ؟ مگر مداخله گری حاکمان در عراق و افغانستان و یمن و لبنان و مصر و فلسطین فراموش شده است؟ مگر وزیر بحرین مشغول پولشوئی برای پاسداران نبود که ااز کابینه بر کنار شد؟ مگر تازگی کلی پاسدار جاسوس در کویت بازداشت نشده اند؟ مگر پاسداران با حزب الله لبنان و حماس دو جنگ در خاور میانه بر پا نکردند؟ مگر خامنه ای رهبر لوطی جماران دو سال پیش در خطبه ی نماز عید فطر در مخالفت و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاور میانه رهبران کشور های عربی را تهدید نکرد و خطاب به اینان نگفت که اگر چنانچه در کنفرانش صلح خاور میانه در آنا پولیس در آمریکا شرکت کنید زمان باز گشت در کشور خودتان دچار آشوب و ناامنی می شوید؟

افشای جزئیات بازداشتگاه سروش ۱۱۱

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16397

آیادامکان دارد در کشوری که 31 سال است جای قاتل و مقتول و حاکم ومحکوم و مظلوم و ظالم و ستمگر و غارتگر عوض شده است و آفتابه دزدان محروم دست پروردگان همین نظام عوامفریب و دین فروش قربانی کلان دزدان شده اند انتظار داشت که چاقو دسته ی خودش را ببرد ومجرمان اصلی بازداشتگاه کهریزک قاضی قاتل سعید مرتضوی و پاسدار سر دار جانی لمپن رادان به جای محاکمه شدن نام بازداشتگاه کهریزک که نامش تعویض شده است طبق اعتراف مهدی خزعلی مجرمین دو باره مشغول جنایت در بازداشتگاه تغییر نام داده شده نشوند؟

رحيمي در مراسم بزرگداشت مقام معلم:همه مطالبات معلمان پرداخت مي‌شود.خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس جمهور به نقل از احمدي نژاد گفت كه همه مطالبات معلمان پرداخت خواهد شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902151430

مگر دولت نا مشروع با رئیس جمهور کودتائی و تحمیلی وزیر آموزش و پرورش ندارد که این اختلاس گر و خالی بند حرفه ای برای ریاست جمهوری دوره ی یازدهم خودش تبلیغ کرده است؟ لابد می خواهد از میلیارد ها تومان اختلاس و دزدی کرده اش این مطالبات معلمان را پرداخت کند که اینگونه آروغ ناشتا زده است؟

معاون اول رییس جمهور عنوان کرد برند "احمدی‌نژاد" بر روی بهترین خرمای‌مصر

http://www.fararu.com/vdcgnq9t.ak9uz4prra.html

این روستائی خالی بند اختلاس گر معاون اول رئیس جمهور نا مشروع شده که عجیب بوقلمون صفت فرصت طلب است . اکنون همچون مورد قبلی این چشمه ی خالی بندی دیگر رو کرده است که همراه با تملق گوئی مشمئز کنده از بسیجیان چماقدار به خصوص فرمانده آدمکش عراقی اش محمد رضا نقدی است .چونکه خواسته به خودش دسته گل بی لام دهد . زیرا هم خودش را بسیجی هم روستائی و هم پر کار معرفی کرده است . همچنین چاپلوسی از نام خمینی شیاد در میان مردم موریتانی کرده و از مرشد عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد و خرمای برند مصری نقل قول کرده است .چونکه پر کار بودنش مربوط به تابع بودن رهبر لوطی جماران است که امسال را سال کار و فعالیت مضاعف نامیده است . یعنی ضریب اختلاس گری و خالی بندی اش امسال وی مضاعف یا دوبله خواهد شد .

معاون اول رئيس جمهور گفت: اگر حتي يك نفر بسيجي براي هشدار و انذار در يك سازمان حضور داشته باشد، براي آنجا كفايت مي‌كند. محمدرضا رحيمي در همايش بسيجيان سازندگي سراسر كشور با تجليل از جايگاه اين بسيجيان، اظهار داشت: ما دولتيان هم ازبسيجيان عرصه سازندگي هستيم و براي من هيچ چيز مقدور نشد، جز اينكه يك ساعت به كارم بيفزايم تا شعار همت مضاعف كه از سوي ولي‌فقيه زمان صادر شد را اجرا كنم، ولي همه اينها به بسيجيان نمي‌رسد. وي با بيان اينكه من از امروز كارت بسيجي خود را از سردار نقدي مي‌گيرم، افزود: بهترين مردم در روستاها هستند زيرا از گناهاني مانند تهمت و دروغ و دنيا‌طلبي خالي هستند، لذا خدا را شكر مي‌كنيم كه رئيس‌جمهوري داريم كه مردم اين روستاها طرفدار او هستند. معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه به ذكر خاطره‌اي از يك سفر آفريقايي خود پرداخت و گفت: در سفري به موريتاني كه اكثريت مردم آن مسلمان هستند و نگاهشان به سمت انقلاب، امام و رهبري است، براي رساندن پيام رئيس‌جمهور رفتيم، مشاهده كرديم كه نام نفيس‌ترين پارچه آن كشور “خميني” است و اين در حالي است كه ما در كشورمان علي‌رغمداشتن نام “روح‌الله” نام خميني را در ميان مردم‌مان كم داريم اما در موريتاني اين نام روي فرزندانشان كه اكنون بزرگ شده‌اند گذاشته شده استرحيمي ادامه داد: همچنين در مصر بهترين خرما را ”احمدي‌نژاد“ نامگذاري كرده اند و نيز در مغرب فردي را ديديم كه مي‌گفت احمدي‌نژاد فردي است كه در جثه ضعيف است و در اراده قوي است

سردار وحيدي:امسال چند طرح موشكي و دريايي به بهره‌برداري مي‌رسد.خبرگزاري فارس: وزير دفاع گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته امسال چند طرح موشكي و دريايي به بهره‌برداري مي‌رسد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902151258

جز اینکه کلی بودجه ی دولت کلان بهدر می رود و پاسداران پول هنگفت باد آورده بر جیب خود می زنند و دولت با کسری بودجه ی بیشتری مواجه می شود و ریل افزایش واردات بر صادرات ادامه می یابد وتورم و گرانی و فقر و بیکاری بیشتری به مردم محروم تحمیل می شود . همچنین موجب تشنج بیشتر منطقه می شود چون پاسداران کودتا گر متزلزل ترسیده و نگران از سر نوشت بحران هسته ای و خیزش مردم ناراضی و خشمگین هستند .این خبر بهره وری موشکی و در یائی پاسداران در امسال چه مزایای دیگری برای کشور و مردم ایران دارد؟

پرداخت بیت‌المال به کارشناس تلویزیون برای جلوگیری از نقد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=109762

مگر در رژیم کودتا ئی پاسدار یک دست شده که خامنه ای رهبری لوطی جماران در آنهمکاره است و دستگاه پشم و شیشه با رئیس پاسدارش که انتصاب شده اش زیر نظر وی می باشد .جائی برای نقد یا دگر اندیشی وجود دارد. به خصوص در ورزش فوتبال که در اختیار باند های مافیائی وصل به پاسداران یا ار گان های سر کوبگر می باشد که حتی زنان هم بعنوان تماشاچی مجاز نیستند در کنار همسران شان در میادین ورزشی فوتبال حضور یابند؟

هفته گذشته یکی ازمصوبات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مشهد موافقت با ادامه کارغلامحسین پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید بود که با موافقت آقای کفاشیان قرار بر این شد آقای مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون با آقای پیروانی صحبت نهایی را انجام دهد. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: آنها دستشان از تیم های ملی کوتاه شده و درتصمیم گیریها، در آوردن فلان بازیکن، در معرفی فلان مربی یا آنالیزور یا پزشک و یا حتی خرید از فلان تولیدی یا حضور در فلان هتل یا بازی با فلان تیم دست داشتند و ازاین نمد کلاهی برای خودشان درست کرده بودند ولی حالا منافع شان قطع شده است

عیادت احمدی نژاد از وزیر خاتمی

این شگرد کپی برداری شده از دیدار وزیر بهداشت یا همسر سربازجو حسین شریعتمداری از مضروب بستری در بیمارستان است که هدف رد گم کردن و پرونده سفید کردن است که گویا دولت نقشی در این ماجرا نداشته است و این اقدام نوعی انتقام و زهر چشم گرفتن از دانشجویان نمی باشد که چون در روز جهانی کارگر دانشجویان دانشگاه تهران فریاد مرگ بر دیکتار تور و دیکتا تور حیا کن دانشگاه را رها کن برای پاسدار گاشته احمدی نژاد سر دادند که قاچاقی وارد دانشگاه تهران شده بود .

داود احمدي‌نژاد برادر محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان ظهر امروز چهارشنبه با حضور در بيمارستان مهر از احمد معتمدي استاد دانشگاه اميركبير و وزير ارتباطات دولت خاتمي عيادت كرد.

حمله به دفاتر نمایندگان منتقد احمدی‌نژاد در شهرهای ایران

بهمین دلیل که در این گزارش آمده است چااقو زدن وزیر سابق ارتباطات دوره ی ریاست جمهوری خاتمی زیر سر حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد یا گروه های فشار وابسته به پاسدار کودتاگر می باشد.

دويچه وله : حمله به چهره‌های سرشناس منتقد دولت احمدی‌نژاد ابعاد گسترده‌ای یافته است. پس از حمله به وزیر مخابرات خاتمی و بازگرداندن علی‌تاجرنیا به زندان، فراکسیون خط امام مجلس از حمله به نمایندگان اصلاح‌طلب چند شهر خبر می‌دهد.محمد‌رضا تابش دبیرکل فراکسیون خط‌امام، در نامه سرگشاده‌ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از حمله به دفاتر گروهی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در شهرهای مختلف خبر داده است.تابش در نامه خود می‌نویسد:«هفته گذشته تحرکات سازمان‌یافته‌ای علیه تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است. سکوت و عدم اقدام موثر از سوی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها که مسئولیت تامین امنیت دفاتر نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخاباتی آنان را عهده دارند، و بعضا همراهی معدودی از نهادهای رسمی با این اقدامات غیرقانونی مسئله‌ای نیست که به بتوان به‌سادگی از کنار آن گذشت