گزیده خبر های 13 تیر - 89
کنسرت شجریان در تهران پس از 2سال
http://www.fararu.com/vdccpsqp.2bqss8laa2.html
عجیب مقوله ی هنر و ابعاد آان در رژیم ضدبشری همچون فعالیت سیاسی و حجاب و مبارزه با آن تبدیل به مسئله ی پیچیده و معجزه آسا و مسئله سازی شده است . زیرا که محمد علی رفیعی مسئول گروه کنسرت هنری شهناز از طریق همین سایت فرارو و سایت دوقلویش شفاف اعلام شده بود که استاد شجریان تا پایان سال جاری هیچگونه برنامه ی کنسرت هنری در داخل کشور ندارد ، زیرا که بر نامه هایش تا پایان سال در برون مرز پر شده است . حال گذشته از گفتگو های انتقادی و افشا گرانه ای که آقای شجریان با شبکه های تلویزیونی بی بی سی و رسانه ای رادیوی فردا داشته است . جالب است که اکنون گزارش شده است که به جای اجرای کنسرت گروه شهناز در کردستان عراق بیروت جایگزین شده است . همچنین قرار است که این گروه برای 7 شب هم کنسرت در سالن برج میلاد در تهران داشته باشد که متعلق به سردار پاسدار شهردار تهران قالیباف می باشد که رقیب سر سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد است. به نظر می رسد که عجیب و جالب که معجزه رخ داده شده و رژیم ضد بشری کودتائی دمکرات و حامی هنرمند و هنر دوست شده است !
محمدرضا شجريان بعداز دو سال، مهرماه سالجاري به مدت هفت شب در تهران و شش شب در شيراز به صحنه مي‌رود. اين استاد آواز، 13 و 14 مرداد ماه(چهارم و پنجم آگوست) در يك فستيوال موسيقي در شهر بيروت پايتخت لبنان نيز به اجراي موسيقي مي‌پردازد. محمدرضا شجريان در اجراي خود در تهران به همراه گروه شهناز‏، براي هفت شب در برج ميلاد به صحنه مي‌رود. قرار است زمان دقيق اجراي كنسرت استاد آواز ايران در برج ميلاد بعداز دريافت مجوز كنسرت، اعلام شود. همچنين گروه شهناز بعداز 20 مهرماه در شهر شيراز به اجراي برنامه خواهد پرداخت. شجريان در كنسرت‌هاي آتي خود، قطعات آلبوم «رندان مست» در دستگاه همایون را اجرا مي‌كند. همچنين وي در بخش دوم اجراي خود، تصنیف بی‌همزبان از ساخته‌های خود که روی شعری از جواد آذر در دستگاه ماهور ساخته شده؛ به همراه آواز و تصنیف‌هایی از ساخته‌هاي مجید درخشانی با اشعاری از سعدی، حافظ و مولوی اجرا مي‌كند. بسیاری از نوازندگان گروه شهناز که نام خود را از جلیل شهناز، نوازنده برجسته تار گرفته است، سال‌ها در گروه خورشید به سرپرستی مجید درخشانی می‌نواختند.
رضا کیانیان؛ تالار مولوي و عبور از چراغ قرمز
http://www.fararu.com/vdcfvydt.w6dymagiiw.html
این اعترااف افشا گرانه را در کنار اقدامات تناقض آمیز چگونه می توان تحلیل و تفسیر کرد؟ زیرا که از یک سو گزارشات خبری بازگشت حبیب خواننده و پسرش از لوس آنجلس به ایران و تقاضای اجرای بر نامه ی هنری و بیرون دادن آلبوم بازتاب داده می شود . از طرف دیگر همراه با گزارش خبری مجوز اجرای 7 شب به شجریان در تالاربرج میلاد شهرداری تهران می باشد آنهم با انتقاد اتی که ایشان در طول تور سفر هنری برون رزش با شبکه ی تلویزیونی فارسی زبان بی بی سی و صدای آمریکا در طول اجرای کنسرت های هنری خو داشته است . آیا رژیم واقعاً دمکرات و آزادیخواه شده است یا نه داستان چیز دیگریست که چون دانستن حق همگان نیست نیاز به بیانش نمی باشد که چرا می بایست ماه های خرداد و تیر ماه فضای سیاسی برون مرز به سمت فضای هنری سوق داده شود !
رضا كيانيان‌ با اظهار تأسف از وقايع اخيري كه براي تالار مولوي رخ داده است، معتقد است:«وضعيت اين تالار يادآور چهارراه‌هاي شهرهاي ايران است كه همواره عده‌اي از چراغ قرمزها مي‌گذرند.» اين بازيگر تئاتر، سينما با بيان اين مطلب ادامه داد: «وقتي همه به خودشان اجازه مي‌دهند از چراغ قرمز بگذرند و پليس هم هيچ واكنشي نشان نمي‌دهد، در سطوح بالاتر هم چنين اتفاقاتي مي‌افتد.» او اظهار اميدواري كرد:«روزي برسد كه هيچ‌كس حتي مسئولان نتوانند از چراغ قرمز بگذرند. البته زماني اين آرزو محقق مي‌شود كه دولتمردان و شهروندان هريك با رعايت قانون، اجراي قانون را به ديگري بياموزند.» بازيگر نمايش‌هاي «پروفسور بوبوس» و «حرفه‌اي‌ها» با اظهار تأسف از اجرا نشدن قوانين، اضافه كرد:«در وضعيتي كه چراغ قرمز و چراغ سبز بي‌معناست، هركس به خودش اجازه مي‌دهد، هركاري را انجام بدهد و هيچ‌كس هم يقه‌ي او را نمي‌گيرد، اينچنين است كه كساني هم به خودشان اجازه مي‌دهند، بدون هيچ مجوز قانوني هنگام اجراي يك نمايش جلوي آن را بگيرند و تئاتر را تعطيل كنند.كيانيان در بخش پاياني گفت:«وقتي كساني مي‌آيند و در سالن تئاتر را مي‌بندند و بعد از آن هم قفل‌ها را عوض مي‌كنند، همان ماجراي عبور از چراغ قرمز در ذهن ما تداعي مي‌شود و جالب اينجاست كه هيچكس هم درباره دلايل اين اقدام توضيحي نمي‌دهد. زيرا متأسفانه در كشور ما هر زماني كه اتفاقي مي‌افتد، وقتي از مسوول آن اتفاق توضيح مي‌خواهيم، او آن مشكل را به مسوول رده بالاتر ارجاع مي‌دهد و اين روند همچنان ادامه پيدا مي‌كند و هيچ‌كس پاسخگو نيست، اما با اينكه نمي‌توانيم يقه كسي را بگيريم همچنان اعتراض مي‌كنيم. اعتراض ما يادآوري مي‌كند كه ميثاقي همگاني به نام قانون وجود دارد كه همه ما بايد به آن پايبند باشيم
انتقاد شدید محمدعلی رامین به هاشمی
http://www.fararu.com/vdcf1ydt.w6dyxagiiw.html
اما این موضع گیری معاون وزارت فرهنگ سانسور و تفتیص عقاید ار شاد اسلامی محمد علی رامین که اکنون علیه ی رفسنجانی شده است. در صورتی که وی مبتکر تز دروغ بودن هلاکاست است. آیا با اینگونه تهدید ها جای هر گونه برداشت خوش بینانه بودن تغییرماهیت فاشیستی استبداد رژیم کودتاگر به سوی دمکرات بودن رژیم ضد بشری کودتائی را نه اینکه منتفی است ، بلکه اثبات گر این واقعیت است که فضا بسوی هرچه بیشتربسته ومنقبض تر شدن پیش می رود و جنگ قدرت و ثروت و حذف رقبای مغلوب با شدت تمام ادامه دارد که جای هیچگونه خوش بینی باقی نمی گذارد که رژیم ضد بشری به سمت دمکرات و باز شدن وتعامل پیش می رود.
ایرنا نوشت: محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در رفسنجان گفت: آیا فتنه از زمانی شروع نشد که رقیب رییس جمهور در دوره انتخابات سال 84 بااشاره به اینکه رهبری فرمودند با دولت مدارا کنید و من دو سال مدارا کردم و کافی است؟ آیا بحث تقلب در انتخابات یا برنامه ریزی برای فتنه از سال 76 شروع نشد که همین شخص در انتخاباتی که میان خاتمی و ناطق نوری برگزار شد می گفت اگر تقلب کردیم خیانت کرده ایم؟ رامین ادامه داد:آیا فتنه از اینجا شروع شد که این شخص در سال 74 با تشکیل یک حزب درصدد تغییر قانون اساسی برآمد تا ریاست جمهوری خود را مادام العمر کند؟یا فتنه از زمان تاسیس یک دانشگاه با در اختیار گرفتن زمین ها پیرامون شهرها آغاز شد که با پول بیت المال ساخت و ساز و مجهز شدند و بعد با پول مردم توسعه یافتند اما حاصل این کار و برنامه ریزی با چند صد هزار میلیارد تومان در اختیار آنها قرارگرفت که هر فتنه اقتصادی که بخواهند بر مملکت تحمیل کنند مورد حمایت قرار دهند،آیا فتنه از اینجا آغاز شد؟ وی افزود: آیا فتنه از آنجا شروع شد که دستگاه به اصطلاح دانشگاه ابزاری شد تا نه فقط آلودگی اقتصادی و آلودگی فرهنگی بلکه آلودگی سیاسی وحشتناکی را بر نظام تحمیل کند به این صورت که هر کارگزار و هر استاندار و فرماندار و وزیر و نماینده مجلس و مدیر کل و هر قاضی و هر مسوول بروند سراغ او و بگویند ما به تو مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک تحصیلات تکمیلی می دهیم.
توکلی: جریانی سعی در لکه‌دار کردن نیروهای نظام دارد
اگر این موضع گیری افشاگرانه هم به گزارشات خبری قبلی افزوده گردد . آنگاه بر عمق غامض بودن اقدامات ضد و نقیض افزوده می گردد . همچنین بیشتر فاش می شود که رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر نا مشروع ودر بن بست فرور فته ضمن اینکه بشدت در گیر جنگ قدرت و حتی حذف خودی های منتقد مدعی اصول گرا می باشند . اما از طرف دیگر در شر ایطی که سید حسن خمینی را حمل نمی کنند . ولی از سوی دیگر از هرگونه تلاش بر ای منحرف کردن اذهان عمومی و سر و کار گذاشتن مردم به شیوه و ترفند های گوناگون دریغ نمی کنند تا اینکه معترضین و ناراضیان در گیر مسائل حاشیه ای به جای پیگیری مسائل اصلی شوند .
احمد توكلي گفت:« به نظر مي‌رسد جرياني سعي دارد همه‌ نيروهاي داخل نظام را لكه‌دار كرده و از اعتبار آنها بكاهد.» نماينده اصولگراي مردم تهران در مجلس اظهارداشت: «هركسي كه در جمهوري اسلامي مشغول خدمت است ممكن است ديدگاه‌ها، مواضع يا عملكرد قابل انتقادي داشته باشد اعم از آن‌كه رييس‌جمهور باشد، رييس مجلس و يا رييس قوه قضاييه و يا ما نمايندگان. نكته مهم آن است كه نقد بايد منصفانه و واقع‌بينانه صورت گيرد كه اين موضوع درحال حاضر درمورد آقاي لاريجاني به صورت منصفانه و واقع‌بينانه نيست.» توكلي با بيان اين‌كه به نظر مي‌رسد جرياني سعي دارد كه همه نيروهاي داخل نظام را لكه‌دار كرده و از اعتبار آنها بكاهد، افزود:« اين شبيه همان اتفاقي است كه در جريان نهضت ملي شدن صنعت نفت افتاد و يكي يكي نيروهاي وفادار به نهضت را بي‌آبرو كردند و روزي شد كه عرصه خالي شده و راه براي كودتاچيان باز شد.» :«اين‌طور احساس مي‌شود كه جرياني تندرو در تلاش براي اين كار است. لذا همه بايد هوشيار باشيم
پيام رئيس‌جمهور احمدي‌نژاد به مناسبت سالگرد سقوط ايرباس ايران؛12 تير لكه سياه در كارنامه ننگين ليبرال دموكراسي آمريكاست.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور در پيام خود به مناسبت سالروز هدف قرار گرفتن هواپيماي ايرباس ايران بر فراز خليج فارس گفت: 12 تير لكه سياه در كارنامه ننگين ليبرال دموكراسي آمريكاست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904121365
پرسش است اگر پاسدار گماشته احمدی نژاد درمورد این ادعائی که مطرح کرده راست می گوید پس برای چه به دو رئیس جمهور سابق و کنونی آمریکا عریضه نوییس کرد و تبریک گفت؟! از سوی دیگر به جز این لکه سیاه در کارنامه ننگین لیبرال دمکراسی آمریکا در ایران است . خوب فعالیت از طریق لابی در پشت پرده با آمریکا برای چیست مشروط بر اینکه چرا به لکه های سیاه در 32 سال گذشته در کار نامه ی سیاه رژیم ضد بشری حاکم بر ایران همچون سرکوب و حشیانه ی قیام 6 روزه دانشجوئی 18 تیر سال 78 اشاره نشده است؟ نکند اینهم همچون 22 خرداد 88 کار آمریکا بوده است؟
نقدي در جمع دانشجويان جهادي دانشگاه اميركبير:اردوهاي جهادي ادامه راه شهيدان در عرصه سازندگي است.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عزيزان در يك حركت معنادار جهاد سازندگي را از كنار قبور مطهر شهيدان آغاز مي‌كنند و معني اين حركت كه آغاز اردوي جهادي 89 در كنار قبور پاك شهيدان برگزار شود اين است كه اين حركت در ادامه راه شهدا است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904121438
رژیم ضدبشری کوددتائی نا مشروع آنگونه در بحران وبن بست فرورفته است که نیازمند یک پاسدار بسیجی عراقی می باشد تا که بعنوان آچار فرانسه ی مترسک شده فعال شود و روزانه وارد صحنه شود تا که در همه زمینه ها نظر تهدید آمیز دهد. طوریکه و بیش از رهبر لوطی جماران بر سر منبر می رود و روضه خوانی تهدید آمیز پاسداری می خواند؟!
هفته نامه وابسته به آیت ا... مصباح یزدی:سخنان احمدی نژاد درباره حجاب القائات مشایی است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23420
آینگونه به نظر می رسد که بزی که آخوند انگلیسی متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی و شاگرد طلبه هایش به کوه کرده اند برای اینکه جلوی چموش گری اش گرفته شود و موجب شاخ زدن به صاحب و خودی ها و اطرافیان نزدیکش نشود تلاش می کنند که از کوه بر زیرش کشند . برای همین برای مهار کردنش تلاش می کنند تا که لا اقل چموش گری برای خودی های حامیانش نکند . آنهم به خاطر علاقه ای که به رحیم مشائی دارد؟
این از جمله مواردي است كه مشايي بر آن اصرار مي‌ورزد؛ در حالیکه مشايي تخصصي در هيچ يك از رشته‌هاي دين شناسي ندارد.شفاف : هفته نامه پرتو در یادداشتی از اظهارات احمدی نژاد در کنفرانس خبری به شدت انتقاد کرد.قاسم روانبخش سردبیر پرتوسخن در یادداشت خود با بیان این که طبق قانون اساسی رئیس جمهور مجري نظرياتي است که طي قانون يا حکم ولي فقيه به وي ابلاغ مي‌شود ادعا کرده است: يکي از عوامل اصلي انحراف برخي مسؤولان سابق، همين خلط ميان مبحث نظريه‌پردازي و مقام اجرا بوده است.
آیت الله ها پشت درهای بسته
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23477
جنگ وجدال ها پیرامون جنگ قدرت وحذف کردن رقبا در رژیم کودتائی یک دست شده آنگونه بالا گرفته است که اقدامات خود سرانه مهار نا پذیر شده است که رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد بی تر مز و دنده عقب کنده دور گرفته است و هر اقدامی که می خواهد انجام می دهد بطوری که صدای اعتراضی آخوند متحجر دزد انگلیسی مرشد و حامی دولت نا مشروع و پاسدار گماشته احمدی نژاد را بلند کرده است که چرا به جای تقویت نیروی انتظامی سرکوبگر روی به کار فرهنگی آورده است و اعتراف کرده سرکوب زنان ودختران کار دولت نیست؟
خبر آنلاین : رویدادهای مهم همیشه با صدای بلند و جارو جنجال رخ نمی دهد.سخنان روز گذشته آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدارجمعی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت و اردوهای جهادی را تفسیر کرد. رییس موسسه امام خمینی که در چند سال اخیر به عنوان یکی از حامیان بی چون و چرای دولت معرفی شده است با ادبیاتی انتقادی با بیان این‌که "دولت قدرت اجرای قانون است" تاکید کرد: دولت که فقط کارش فرهنگی نیست، کارفرهنگی جای خود اما شان و وظیفه وجودی دولت این است که مقررات را در مقابل متخلفین اجرا کند و یکی از ویژگی‌های دولت قوه قاهره است.وی با اشاره به این‌که‌ «حفظ شعائر و ارزش‌های اسلامی از بزرگترین وظایف دولت است» اظهار کرد: به این مطلب هم در قانون اساسی و هم در سوگند ریاست جمهوری اشاره شده است.علاوه بر آنچه گفته شد شکل گیری نزاع های ادواری و بروز موضوعات دوره ای به یکی از ویژگی های یک سال اخیر تبدیل شده است تا در چنبره حرفهای معارضین جمهوریت از سویی و قرائت های مباح سازانه رفتارهای اجتماعی و سیاسی آنچه قربانی شود دین باشد
اظهارات هاشمی درباره تصمیم رهبری در مورد دانشگاه آزاد / انتقاد از اهانت به مجلس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23471
آخر این رژیم ضد بشری که اینگونه رهبران کلیدی اش اعتراف می کنند که اوضاعش آنقدر خرت وخر شده است که آشکارا انتقاد شده است که چرا به ساحت بازار مکاره ی دکور و کمدی و انتصابی موسوم به مجلس یا قانون گذاری اهانت و توهین می شود آیا می تواند مردمی باشد و مشروعیت داشته باشد؟
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با محكوم كردن اهانت به ساحت مجلس شوراي اسلامي و رئيس آن گفت: انتظار مي‌رود مراقبت شود حركات نسنجيده و افراطي گروه خاصي موجب تضعيف قواي سه‌گانه، نهادهاي رسمي و مسئولان در كشور نشود و همه به وظايفمان به خوبي عمل كنيم
همه چيز درباره انتصاب‌هاي محصولي
http://www.fararu.com/vdcg7q9n.ak9qx4prra.html
هرچه باشد پاسدار دزد میلیاردی محمد صادق محصولی که ددر دولت نهم وزیر کشور بود و نقش کلیدی در تقلبات نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد 88 داشت . زیرا که توانست پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور قلابی و کودتائی هم کند اکنون که وزیر تأمین رفاه شده است تا رفاه خود و اطرافیان را بیشتر تأمین کند بنا براین حق دارد که همچنان با بالگرد سفر کند و از موضع وزیر کشور بر خورد کند . چون پاسدار ترکش و سیلی خورده نجار کاره ای نیست .
صادق محصولي كه اين روزها بيش از 6 ماه است به كرسي وزارت رفاه و تامين اجتماعي دولت دهم تكيه‌كرده است هنوز درحال و هواي وزارت كشور به سر مي‌برد و بيشتر وقت‌ها حتي درآخرين سفر هيات دولت به استان چهار محل و بختياري هم به جاي مسايل رفاه و تامين اجتماعي درباره مسايل سياسي سخنراني مي‌كند. وي حتي براي افتتاح يك مركز فرهنگي تفريحي وابسته به سازمان بهزيستي كه از قضا در سمنان و در فاصله 3ساعتي با وزارت رفاه و تامين اجتماعي(تهران) است، ترجيح مي‌دهد مثل رئيس شوراي امنيت كشور (وزير كشور) با بالگرد سفركند و اين خود مي‌رساند كه ردپاي سياست و دوران وزارت كشوري محصولي در عملكرد 6 ماهه وي در وزارت رفاه و سازمان‌هاي تابعه اين وزارتخانه مشهود است.