دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 16 تیر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " نكات پيراموني قطعنامه 1929 "
"اعتراف به نفوذی های درون دولت و وزارت امور خارجه و اطلاعات و شورای عالی انقلاب که مشغول زد و بند با محافل مشکوک خارجی هستند "

خوب است که قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی با نقل قول نمودن یا کشف کرده است که آمریکا در داخل و برون مرز خودش در میان سایر ملت ها وجهه فرهنگی ندارد. ولی جالب است که مدعی کشاف ومچ گیر توضیح نداده است که مگر رژیم ضد بشری کودتائی حاکم بر ایران در داخل ایران میان ملت اصلا ً مشروعیت دارد، تا چه رسد به اینکه در داخل و کشور و یا میان سایر ملت ها دیگر دارای ارزش و وجهه ی فرهنگی باشد؟ از سوی دیگر سئوال است که اگر این مدعی قلم بر دست کیلوئی نظر نداده است و مدعی است که نقل قول یا ادعایش مستند است . برای چه اولاً پیوسته تلاش شده است که از طریق کانال ها و لابی ها زد و بند های پشت پرده با آمریکای بدون وجهه ی فرهنگی داشتن در داخل و میان ملت سایر کشور ها دنبال شود؟ دوماً : برای چه رحیم مشائی که رئیس دفتر رئیس جمهور نامشروع است از دلال و جاسوس و کار چاق کن تابلوی مقیم آمریکا هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت می کند تا حامل پیام های دو طرفه باشد؟ سوماً و بدتر اینکه برای چه مجوز ورود به هنرمندان ایرانی لوس آنجلسی داده می شود تا که در ایران فعالیت هنری داشته باشند؟ ضمن اینکه سئوال هم هست که چرا اجازه داده می شود که هنرمندان از ایران به آمریکا سفر کنند و در ایران رنامه های هنری اجرا کنند در صورتیکه ادعا شده که آمریکا وجهه ی فرهنگی ندارد؟ بالاخره مهمتر اینکه چرا مجوز داده می شود تا که خبر نگاران رسانه های خبری و ماهواره ای و مطبوعاتی آمریکائی به ایران سفر کنند تا که مصاحبه و گفتگو با پاسدار گماشته احمدی نژاد داشته باشند ؟یا اینکه حتی در دفتر مؤسسه ی فرهنگی دروغ نامه ی کیهان حضور یابند و با مدیر مسئول آن سربازجوحسین شریعتمداری سر بازجو گفتگو داشته باشند!
بهر حال قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید که آیا در 32 سال گذشته در جنگ بی امانی که حاکمان رژیم ضد بشر علیه ی مردم ایران داشته اند . رعایت مسائل اخلاقی و انسانی و فرهنگی و حقوق بشری را کرده است . آیا همرا با یورش بربرمنش سبعانه که به شیوه های گوناگون به اقشار گوناگون جامعه ی ایرانی مرتکب شده اند.آنگونه حریم شخصی خانواده رارعایت کرده اند که جای سئوال نیست؟ به خصوص اقدامات ضد بشری که در 22 خرداد سال 88 توی خیابان و بازداشتگاه با شکنجه و اعتراف گیری در مورد معترضان باز داشت شد گان انجام داده اند . مهمتر اینکه جنایات ضد انسانی که در بازداشتگاه کهریزک به وقوع پیوست. فراموش شده و از یاد رفته است که قلم بر دست یادداشت روز نویس از موضع فرا فکنی و آی دزد کردن اینگونه گزارش و تحلیل از کارزار جهانی رژیم ضدبشری با آمریکا محور دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای داده است:
"مواجهه با ايران، يك كارزار جهاني است به عبارت ديگر درگيري نيمه سخت جاري آمريكا- ايران بيش از آنكه سرنوشت ايران را رقم بزند، سرنوشت آمريكا را رقم خواهد زد چرا كه در اين كارزار سؤال اصلي اين است كه آيا ايالات متحده صلاحيت- به معناي كارايي- اخلاقي و فرهنگي دارد يا ندارد چون فرض همه بر اين استوار است كه در آينده قدرت ها به ميزاني كه كارايي اخلاقي و فرهنگي دارند مي توانند اثرگذار باشند. همانگونه كه رايت ميلز گفت در خارج از مرزها، آمريكا اشغالگر ديده مي شود و حال آنكه بايد اخلاقي ديده شود.آمريكا در مواجهه با جمهوري اسلامي به صدور قطعنامه متوسل گرديده و به زحمت توانسته اكثر كشورهاي عضو شوراي امنيت سازمان ملل را وادار به تاييد آن نمايد. اين در حالي است كه آنان30 سال پياپي به تحريم ايران دست زده اند و علي الدوام ايران را زير ضربات تبليغات سياسي و تهاجم ديپلماتيك قرار داده اند. اين در واقع اعتراف به قدرت ايران و همزمان اذعان به ناتواني در مواجهه با جمهوري اسلامي مي باشد. در عين حال در خصوص، صدور قطعنامه 1929و زمينه ها و نتايج آن نكات ديگري هم وجود دارد"
قلم بر دست با توهین کردن به فهم و شروع مردم ایران که گویا مردم ایران فقط مترسک های بی اراده و تصمیم گیر می باشند که منتظرند آمریکا چگونه با پیش برد طرح هایش با اینان بازی می کند؟ یعنی اینکه مترصد هستند که چگونه آمریکا برای تسلیم کردن به موافقت توقف غنی سازی اورانیوم تلاش خود ش را متمر کز برروی قشر میانه کرده است تا بتواند با فشار آوردن برروی رژیم ضد بشری فضا برای حضور و مانور های ضد حکومتی شان بازشود. ولی همزمان آمریکا نگران قشر پائین جامعه است که فشار ها موجب به حاشیه رفتن شان می شود . آنگاه این قلم بر دست زیرآب ادعای خودش را زده است . زیرا بدون اشاره به نقش تقلبات گسترده و طرح کودتای پاسداران نتیجه گرفته است که 22 خرداد حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی – تقلباتی – انتصاباتی – کودتائی موجب شد که تحلیل آمریکا برای ساماندهی بخش میانه علیه ی حاکمان کودتائی تقلباتی منتهی به شکست شود. یعنی اینکه مردم ایران تجربه ی بیش از 3 دهه ی حکومت مردان را ندارند که عملکرد شان منجر به شرایط کنونی شده است؟ یا اینکه حداقل صحنه های افشاگری های پاسدار گماشته احمدی نژاد در مناظرات تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری دوره ی دهم را تماشا نکردند که چگونه عملکرد دولت مردان 3 دهه را بر زیر سئوال برد و رژیم ضد بشری بطور دربست متهم و محکوم نمود؟ یا این که حضور اعتراضی مردم ناراضی پس از 22 خرداد 88 ریشه ی تاریخی بیش از 3 دهه ندارد ، بلکه توطئه ی طراحی شده از سوی آمریکا است که هدف تحریک و فعال کردن بخش میانه در راستای قدرت گیری دوباره مدعیان اصلاح طلبان آزمون شده می باشد وشرایط کنونی نتیجه ی اقدامات 8 ساله ی اینان نبود که منتهی به قدرت گیری رقیب فاشیست متحجر خرافاتی مدعی اصول گرائی شد که هدف حذف کامل اینان از صحنه است که باشدت دنبال می شود. جالب تر اینکه قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز اعتراف کرده است که درون دولت نامشروع دهم ونهادهای دیگر حکومتی مهره هائی وجود دارند که اینگونه با دور زدن قانون مشغول زد و بندبا محافل مشکوک خارجی می باشند :
"آمريكايي ها طبعاً مي دانند كه گروهي در درون حاكميت با دور زدن نهادهاي رسمي و مسئول- نظير وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و شوراي عالي امنيت ملي - به رايزني با محافل مشكوك خارجي مشغولند و تلاش مي كنند تا دور از چشم نهادهاي مسئول نظام به تكميل زد و بندهاي سياسي با محافل مشكوك خارجي بپردازند. طي ماههاي اخير ما شاهد انجام سفرهاي متعدد اين گروه به خارج از كشور و برگزاري سمينارهاي پرهزينه اي در داخل كشور- به اسم جذب نخبگان و...- بوديم و خبرهاي جسته و گريخته اين مراسم همه بيانگر آن است كه به عمد تلاش مي شود تا دست نهادهاي امنيتي و سياسي مسئول از نظارت بر اين برنامه ها كوتاه باشد. اين روند در واقع مي تواند هم از نقش اين رفتارها و رويه ها در متقاعد شدن غرب براي صدور قطعنامه ها و تشديد تحريم ها حكايت كند و هم هدف اصلي اين فشارها كه تشديد رفتارهاي گريز از مركز محافل خاص است را نشان بدهد"
در خاتمه اینکه قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس در ادامه ی پیرامون زمان تصویب قطعنامه ی 1929
شورای امنیت سازمان ملل مدعی شده که این اقدام برای دلگرم کردن مخالفان داخلي و خارجي رژیم ضد بشری کودتائی حاکم براین بوده تا نشان دهد در مخالفت خود مصمم است. برای همین روز 20 خرداد دو روز مانده به سالگرد 22 خرداد 88 که قطعنامه 1929 در شورای امنیت سازمان تصویب شد ،از سوی پادشاه عربستان وعناصر داخلي مرتبط با آمريكا با استقبال مواجه شد. و افزوده غافل از آنکه آمریکا نمی داند به دلیل افزایش سرکوب و خفقان و سانسور در داخل وجود دارد .لذا اجاز داده نمی شود تا که تلاش گسترده ی زد و بند های پشت پرده در عمل ظرفيت این اقدام موجب تولید انگيزه مقاومت در میان نيروهاي مخالف به وجود آورد. همچنین از طرف دیگر باز هم باتکای سرکوب و بازداشت و خفقان و سانسور و اتهام وتهدید وحتی گسترش موج احکام اعدا م ها سعی می شود تا ایجاد مانع اهداف آمريكايي ها در ایران شود که اینان فکر نکنند تشديد تحريم ها به عمیق تر شكاف داخلي در ايران راه می برد . بعلاوه آمریکا و حامیان داخلی اش گمان نکنند كه اين شكافی که الان وجود دارد عمیق تر می شود و به نفع اینان تمام می شود. برای اینکه آمریکائی ها نمی دانند که این شكاف در رأس نظام کودتائی یک دست شده ، از آنگونه شکاف هائی نیست که جريان مدعیان اصلاح طلب و آمریکائی ها دنبال آن هستند ، بلکه شکاف و اختلاف اینان با حاكمان کودتاگراست که اینان هم خوب می دانند که چگونه توطئه ی حساب شده و بر نامه ریزی شده علیه ی حذف کامل شان را کودتاگران پاسدار با رهبر لوطی جماران دنبال می کنند آنگونه که درست در جهت طرد هميشگي این عناصر وابسته به محافل جاسوسي و سياسي آمريكا از حاكميت ايران منتهی شود. همینطور گرچه آمريكايي ها مي دانند كه گروهي در درون حاكميت با دور زدن نهادهاي رسمي و مسئول نظير وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه و یا وزارت بد نام اطلاعات و شوراي عالي امنيت ملي به رايزني با محافل مشكوك خارجي مشغولند و تلاش مي كنند تا دور از چشم نهادهاي مسئول نظام به زد و بندهاي سياسي با محافل مشكوك خارجي بپردازند. در صورتیکه طي ماه هاي اخير سفرهاي متعدد اين گروه به خارج از كشور و برگزاري سمينارهاي پرهزينه اي در داخل كشوربه اسم جذب نخبگان و... داشته اند همه ی این اقدامات شان زیر مانیتور شنود بوده است . برای همین خبرهاي جسته و گريخته اين مراسم همه بيانگر آن است كه تلاش مي شود تا دست نهادهاي امنيتي و سياسي مسئول از نظارت بر اين برنامه ها كوتاه شود. یعنی قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس هم اعتراف کرده وهم لو داده است که نه مشکل فقط رقیب مغلوب دوم خردادی ها نمی باشد ، بلکه از درون باندهای مافیائی کودتائی حاکم و دولت نامشروع دهم هم مهره هائی همچون رحیم مشائی در دولت و وزارتخانه ها و حتی شورای عالی انقلاب وجود دارند که در پشت پرده مشغول زد و بند با آمریکا یا محافل مشکوک خارجی می باشند. حال رژیم نامشروع ضد بشری یک دست شده وقتی از درونش اینگونه کانال ها و زد وبند های پشت پرده با محافل مشکوک خارجی وجود دارد. چگونه مشروعیت دارد و یا با سرکوب و خفقان وتهدید و سانسور و پرونده سازی و آدرس غلط دادن قادر است به بقای ننگین خود ادامه دهد . می بایست منتظر ماند که چه می شود .مشروط بر اینکه زمان این انتظار هم طولانی نمی تواند باشد؟

هوشنگ بهداد
http://www. kayhannews.ir/890416/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 16 تیر ماه سال 1389
نكات پيراموني قطعنامه 1929 (يادداشت روز)