گزیده خبر های 16 تیر- 89 قسمت – 2
عکس : کودکان کار
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18897
به این تصاویر خوب نگاه کنید . به احتمال زیاد شما هم اینگونه سئوالات را خواهید نمود که جایگاه کودکان کجاست؟ آیا پشت میز مدارس است یا اینکه سر گردان و حیران توی خیابان ها و چهاراه ها که مشغول گردو وآدانس و کبریت و نبات و گل فروشی می باشند یا شاید هم تکدی گری و توزیع مواد مخدر هستند؟ سئوال دیگر این است که این کودکان چه فرقی با کودکان آخوند های حکومتی و شرکای شان دارند؟ بالاخره اینکه کدام شرایط تحمیلی در جامعههست یا اقدام یا مسئولین حکومتی هست که این شرایط طاقت فرسا و ضد انسانی را به این کودکان محروم وفقیر تحمیل کرده و اینان را به این روز کشانیده است ؟ به ویژه اینکه مگر قرار نبود طبق قول داده شده ی خمینی شیاد پدران اینان حاکم شوند؟
جهت اطلاع
چراگفته نمی شود که مسئول مجوز ورود و اجرای نمایش اینگونه کنسرت های هنری چه نهادیست؟همچنین چرا مجوز به هنرمندان زن ایرانی داده نمی شود تا که اینان نیز بتوانند در داخل کشور کنسرت هنری اجرا کنند؟ همچنین فتوای محرم ونا محرم بودن و دخترانه و پسرانه کردن دانشگاه ها و فریاد مبارزه با بی حجابی و عفاف چه می شود که چنین آشکارا زیرآبش زده شده اسست؟
بنگاه و موسسه خصوصي ترويج موسيقي با دعوت از يك گروه از زنان خواننده از جمهوري آذربايجان و اجراي برنامه در فرهنگسراي ارسباران براي اولين بار تك خواني زنان را در قالب خواندن ترانه‌هاي مبتذل براي حضار به اجرا گذاشت. اين برنامه در اجراي دو روز گذشته كه بدون تبليغ و با بليط فروشي 150 هزار ريالي انجام شد در ابتدا دو خواننده زن و دو خواننده مرد به اجراي آواز به صورت همخواني پرداختند كه عمداً صداي مردان آنقدر ضعيف بود كه صداي زنان بر آنان غلبه داشت. حضار كه چنين وضعيتي را ديدند با كف و سوت از خوانندگان زن خواستند كه به صورت تك صدايي به اجراي ترانه‌هاي درخواستي بپردازند كه زنان خواننده اهل جمهوري آذربايجان چند ترانه مبتذل را تك صدايي خواندند كه آنقدر وضع مفتضح بود كه برخي دختران و پسران حاضر در صحنه به رقص پرداختند.
مثبت بودن دوپينگ 9 وزنه بردار ايران تاييد شد
در کشوری که رهبر ولی فقیه همکاره ده ها سال است که شبانه روز مشغول دوپینگ کردن در پای بساط منقل و دود است و با آتش بازی آتش ها بر پا می دارد و با دشمن شیطان بزرگ جنگ لفظی و آتش بازی می کند . از سوی دیگری رتبه دار جهانی مصرف کننده ی مواد مخدر می باشد. بنابراین دوپیننگ کردن 9 ورزشکار وزنه برداری موضوعی عادی و نه مهم می باشد.
سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) ضمن تائيد نتيجه مثبت نمونه گيري به عمل آمده از 9 ورزشكار وزنه برداري، گفت: البته تا نهايي شدن نتايج بررسي ‏ها حق افشاي نام دوپينگي‏ها را نداريم. به گزارش خبرنگار مهر، رامين احمدي طباطبايي كه تائيد خبر منابع نزديك به فدراسيون وزنه‌برداري مبني بر دوپينگي بودن 9 ورزشكار اين رشته را منوط به اعلام نتيجه نهايي آزمايشگاه كلن آلمان دانسته بود، بالاخره اين خبر را تائيد كرد. وي در نشستي كه عصر روز دوشنبه با حسين رضا زاده وداراب رياحي سرپرست و نايب رئيس فدراسيون وزنه‌برداري داشت، ضمن تاكيد بر نتيجه مثبت تست دوپينگ 9 وزنه بردار گفت: طي ماه‏هاي اخير از 50 وزنه بردار تست گرفته شد كه نتيجه 37 نمونه گيري منفي اعلام شد ه است اما 9 نمونه گيري نيز مثبت تشخيص داده شده است. وي همچنين اعلام كرد، آزمايشگاه كلن آلمان هنوز نتيجه مربوط به 4 نمونه گيري ديگر را ارسال نكرده است. سخنگوي ستاد ملي مبارزه با دوپينگ با تاكيد بر اينكه اين ستاد تا زمان نتيجه بررسي‏هاي نهايي اجازه معرفي وزنه برداران دوپينگي را ندارد، از اقدامات فدراسيون وزنه‌برداري براي پوشش مشكل دوپينگ تشكر كرد و يادآور شد: ماموران نادو با حضور خود در تمرينات ورزشكاران براي نمونه گيري به طور جدي اقدام خواهند كرد.
آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي:بسياري از فتنه‌گران تربيت‌شدگان برخي اساتيد فاسد دانشگاه‌ها بودند.خبرگزاري فارس: رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) گفت: بسياري از كساني‌ كه در فتنه‌ها نقش كليدي داشتند از تربيت‌شدگان برخي اساتيد فاسد دانشگاه‌ها بودند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904161022
آخوند متحجر خرافاتی انگلیس دزد ومرشد کودتا گران محمد تقی مصباح یزدی که رقیب و دشمن رفسنجانی است . البته تا کنون به دلیل تبلیغ خرافات و رایج کردن فتوای آدمکشی صریح که از طریق بسیجی سعید حنائی در مشهد و بسیجیان دیگر در کرمان مرتکب چندین فقر جنایات کشتن قربانیان شده است . اکنون بوضوح فریاد زده است که چگونه دشمنی هیستریک با قشر تحصیل کرده دانشگاهی دارد به خصوص اینکه 18 تیر سال گرد قیام دانشجوئی تیر 78 در پیش روی می باشد . ازسوی دیگر دلیل دشمنی با قشر دانشگاهیان و دانشجوئی از این این متحجر خرافه پرست به این دلیل است ا که امکان گول زدن و آلت و ابزار سرکوب کردن شان برای آخوند های متحجر و خرافه پرستان حاکم همون وی و رهبر لوطی جماران خامنه ای وجود ندارد.
سند آشكار ورشكستگي نفاق جديد و سازمان فتنه (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890416/2.htm#other209
گذشته ا ز اینکه وحشت از مجاهدین آنگونه است که سایه ی سنگینش همه جا احساس می شود . طوریکه اگر قرار است پرونده ی هر رقیبی سنگین شود . بلافاصله انگ نزدیکی به مجاهدین زده می شود یا مشابه همین اقدام کپی شده در موردشان بکار برده می شود . اما از سوی دیگر سئوال است که چند سال است از تصویب قانون اساسی می گذرد؟ اوضاع شرایط کنونی چگونه می باشد؟ اگرقانون اساسی جوابگوبود و اعتبار داشت دلیل نداشت که پس از این همه سال اوضاع به شرایط کنونی ختم شود؟ اصلاً مگر با بودن اختیارات و قدرت لوطی جماران که در اصل 107 قانون اساسی به آن اشاره شده است و با اقداماتی که لوطی جماران مرتکب می شود. قانون و قانون شکن قانون اساسی یا هراقانونی ا رزشی در این رژیم ضد بشری دارد که جریان سبز به قانون اساسی آن آویزان شده اند تا که ا ینگونه رو در روی همه معترضانی قرار بگیرند که از 22 خرداد تا حال فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه شان بلندبوده است. البته هدف فقط اینان تلاش می کنند که نقش ترمز و کنترل حرکت های اعتراضی باشد که چرابه درخواست تغییرات دمکراتیک در ایران نبرد.
ادبيات منافقين جديد به نسبت 7-6 ماه پيش(قبل از راهپيمايي 9 دي و 22 بهمن) كاملا دگرگون شده و از لحن كاملا براندازانه و ضدانقلابي، مجددا به ادبياتي منافقانه مبتني بر فعاليت در چارچوب قانون اساسي و نظام عقب نشيني كرده است. اين اتفاق خود اسباب مجادلات و دعواهايي ميان جريان هاي ضدانقلاب قسم خورده و نشاندار با منافقين جديد شده است.سايت جرس وابسته به باند مستأصل عطاءالله مهاجراني روز گذشته در مطلبي به قلم «آرش-ح-پ» به سخنان اخير مهاجراني مبني بر اين كه مخالفان امام خميني و قانون اساسي جزو جنبش سبز نيستند پرداخت و نوشت: بعد از صحبت هاي مهاجراني و خط كشي او ميان سبزها، از گوشه و كنار انتقادها و در برخي موارد توهين هاي آشكار و پنهاني به او شد، اما روز گذشته بار ديگر وارد عمل شد و ميان اصلاح طلبان و مخالفان نظام خط قرمزي كشيد و با نگارش متني سعي كرد اين خط كشي را پررنگ تر جلوه دهد. او مي نويسد؛ اما چه شد كه در برابر مهاجراني به تندي ايستادند؟! مگر مهاجراني چه گفت؟ سخنراني مهاجراني را كه گوش كنيم اشاره اي به راي دارد و بازپس گيري راي، مهاجراني كسي كه راي نداده است را داراي حق بازپس گيري راي نمي داند. در اين سي سال جمهوري اسلامي هميشه با مخالفاني دست و پنجه نرم مي كرده است، از سلطنت طلبان تا كمونيست ها و مجاهدين، هر يك كم و بيش در اين سي سال مشغول مبارزه با كليت نظام بوده اند و هيچ گاه به چيزي كمتر از سرنگوني نظام رضايت نداده اند.
ابطحي منظور خود را توضيح داد (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890416/2.htm#other206
اینهم یکی دیگر از مدعیان اصلاح طلبان قلابی که پس از بازداشت و اعتراف کردن و تواب شدن ودر اتاق بازجو وبلاگ را بروز کردن اکنون نه اینکه افتخار به تواب بودن و بازجوئی همکاران سابق خود کرده است ، بلکه شاکی از دست یکی منفورترین پاسداران سربازجو وشکنجه گر یعنی حسین شریعتمداری شده است که چرا وی را همانگونه که درزندان قول داده بود در زمره ی همکاران خودش نمی داند و عملکرد بازجو گرایانه اش در مورد مدعیان اصلاح طلب و رهبران شان را ندیده و نخوانده و قضاوت انتقادی کرده است و اتهام دروغین دروغگوبودن به وی زده است که موجب افسردگی وی به جای ترغیب و تشویق کردنش شده است؟ آیا هنوز هم باید به اینگونه امام زاده جرجر های سبز دخیل بست و توقع معجزه داشت؟
به دنبال انتشار خبر ويژه در كيهان ديروز درباره آخرين نوشته محمدعلي ابطحي، نامبرده توضيحاتي ارائه كرد. ابطحي در توضيحات خود تاكيد مي كند به مواضعي كه پس از زنداني شدن ارائه كرده پايبند است و به همين خاطر مورد انتقاد دوستان اصلاح طلب خود قرار دارد. وي در توضيح ارسالي خود مي نويسد: «روح حرف من در آن نوشته خطاب به افراطيون جبهه سبز و رهبران آنها بود كه گفته بودم آنهايي كه زير اين پرچم آمده اند و مي خواهند با اصل نظام مبارزه كنند، جزء اين مجموعه نمي توانند باشند و به عبارتي رهبران اين جبهه كه صف خود را جدا نمي كنند، كه تصريح كرده بودم بايد زودتر اين كار را مي كردند، دارند مخاطبان خود را گول مي زنند. به همين دليل با موج اهانت از سوي هواداران افراطي جنبش سبز روبرو شدم. خود شما هم مي توانيد حدس بزنيد كه بايد براي اين نوشته از سوي آنان مورد اهانت قرار گرفته باشم. به كامنت ها مراجعه كنيد، مي بينيد كه اكثر آنان اين مطلب را در ادامه حرف هاي دادگاه تلقي كرده اند. براي اين كه پرده را كنار بزنم نوشته بودم كه اينها كه خودشان مسئوليت هاي بزرگي در نظام داشته اند، نمي توانند در برابر نظام قرار بگيرند. اين مطلب را به خاطر يك جمله آقاي خاتمي كه در ميان انبوهي از انتقادات گفته بود بايد تعامل صورت بگيرد، نوشته بودم. در اين چند روز دوستان آقاي خاتمي تبليغ فراوان كردند كه آقاي خاتمي اينقدر در سخنراني اش انتقاد كرده است، من به هيچكدامش اشاره نكرده ام و تنها موضوع تعامل را بزرگ كرده ام كه به آقاي خاتمي رندانه بگويم ايشان صفش را از بقيه جدا كرده است. در اين شرايط كيهان شما من را بزرگترين دروغگو معرفي كرده است. واقعا نمي دانم چرا؟ از روزي كه آزاد شده ام زير بيشترين فشار و بايكوت از سوي دوستان اصلاح طلب بوده ام. از آن سو هم هميشه احساس مي كرده ام كه عده اي اصرار دارند من را به موضع راديكال هدايت كنند. من اصلا تصور نمي كردم كه اين نوشته مورد انتقاد كيهان قرار گيرد. اما ناباورانه شاهد آن بودم. خوشحالم كه من مسير و راه اعتقاديم را در زندان بر اساس خواسته كسي انتخاب نكردم و انتخاب اعتقادي من بود. وگرنه خيلي بيشتر افسرده مي شدم.
حجت الاسلام سعيدي: علت گرفتاري برخي آقايان وابستگي آنها به فرزندانشان است
http://www.kayhannews.ir/890416/14.HTM#other1403
آیا با در قدرت بودن اینگونه آخوند های پالان سائیده که نماینده ی لوطی جماران در ار گان سر کوبگر و تروریست و فاشیست کودتائی پاسداران می باشد که بطور آشکارا هم دین فروشی می کند . هم اعتراف کرده است که دین ابزار تبلیغاتی علیه ی حذف رقیب مغلوب همچون رفسنجانی می باشد تا ضمن فشار بیشتر برای حذف کردنش از قدرت طوری هم وانمودمی کند که گویا از رأس تا ذیل این نظام ضد بشری کودتائی در همه سطوح آلوده به فساد نمی باشد و فقط آقازاده های رقیب مغلوب آلودگی به فساد هستند و آقازاده های باندهای مافیائی کودتائی حاکم همچون پدران غارتگران شان عاری از فساد می باشند؟!
حجت الاسلام سعيدي با يادآوري اينكه ملاك ريزش، گسست از محور حق است هرچند آقازاده باشد، افزود: همچنان كه همسر و آقازاده حضرت نوح از محور حق فاصله گرفتند. ايشان پنج آقازاده شامل چهار پسر و يك دختر داشت كه سه پسر و يك دختر ايشان انقلابي بودند البته صدرحمت به حضرت نوح كه چهار فرزندش انقلابي بودند. وي گفت: وقتي همسر و پسر حضرت نوح كه پيامبر الهي بود دچار انحراف سياسي بودند تعجب برانگيز نيست كه فلان آقازاده دچار انحراف سياسي شود و با دشمن همكاري كند. نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران افزود: زماني كه حضرت نوح نجات فرزندش را به عنوان اهل خود از خداوند خواستار شد خداوند فرمود كنعان از اهل تونيست؛ اهل نسبي هست، اما اهل سياسي و اعتقادي نيست. سعيدي تصريح كرد: علت اين كه بسياري آقايان گرفتار شده اند، وابستگي به آقازاده هاي آنان است كه آن ها را به اين سو و آن سو مي برند. سعيدي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: اين كه امروز سپاه پاسداران و بسيج در لبه تيز حمله دشمن، مستكبران، منافقان، منحرفان و مدعيان دروغين خط امام (ره) قرار دارند نشان دهنده آن است كه سپاه و بسيج به درستي در مسير انقلاب حركت مي كنند
امحاي 5 تن داروي تقلبي در كشور
وقتی رژیم نا مشروع است و رهبر و نمایش خیمه شب بازی های انتخاباتی و انتصاباتی تقلباتی و دروغ است . به خصوص رئیس جمهور کودتائی هم با آرای دروغین رئیس جمهور دروغین شده است که نه فقط این پاسدار گماشته عوامفریب دروغگو وخالی بند است و قول و وعده های دروغ می دهد، بلکه 32 سال است که رهبر و مسئولان جز دروغ گفتن کار دیگری نکرده اند . بنابراین اکنون چرا نمی بایست در رژیم ضد بشری نا مشروع دروغ پرداز و دروغگو دارو های دروغین وارد یا ساخته و توزیع نگردد؟
مراسم امحاي 5 تن داروي تقلبي و قاچاق كه اكثرا داروهاي لاغري، تقويتي و جنسي بودند، ديروز توسط دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار شد.مهران ولايي، مديركل نظارت بر داروي دانشگاه علوم پزشكي ايران در اين رابطه گفت: اين داروها از ابتداي امسال توسط نيروي انتظامي، بسيج و ارگان هاي ديگر كشف و ضبط شد كه بيشتر از عطاري ها و مراكز غيرمجاز دارويي كشف شدند.وي ادامه داد: اين اقدامات مفيد است اما كافي نيست. مهمترين راهكار اين است كه مردم به اين موضوع توجه زيادي داشته باشند كه هنگام خريد دارو به برچسب وزارت بهداشت آن توجه كنند.ولايي تصريح كرد: اين داروها اگرچه ممكن است در كوتاه مدت اثراتي داشته باشند اما در درازمدت عوارض زيادي را به همراه دارند و بايد به اين نكته توجه داشت كه در صورت بروز عوارض كسي پاسخگوي آنها نخواهد بود.وي درباره نظارت هاي مداوم دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت بهداشت بر داروخانه ها يادآور شد: علاوه بر نظارت مداوم دانشگاهها بر داروخانه هاي تحت پوشش به مدت يك هفته مانور نظارت بر داروخانه هاي تحت پوشش دانشگاههاي علوم پزشكي تهران، ايران و شهيد بهشتي با كمك بازرسان اين 3 دانشگاه، تعزيرات حكومتي و بازرگاني انجام مي شود
مسافران پرواز خرم آباد- تهران با اتوبوس به مقصد رسيدند
نتیجه ی عملی ورق پاره های بی ارزش بودن قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل که پاسدار گماشته احمدی نژاد بدفعات و به نقل از نماینده و سخنگوی ملت شده این ادعای کمدی ووارونه را بیا ن کرده است.
كيهان - مسافران پرواز خرم آباد- تهران به جاي هواپيما با اتوبوس به مقصد سفر كردند.هواپيماي ياك پرواز دوشنبه خرم آباد- تهران كه قرار بود ساعت 8 و 20 دقيقه از خرم آباد به مقصد تهران پرواز كند پس از آنكه مسافران سوار هواپيما شدند و منتظر پرواز بودند به علت توقف طولاني بر روي باند و گرماي هوا تعدادي از آنان پياده شدند و با پس دادن بليط خود با اتوبوس به تهران سفر كردند.
فیلم / اعتصاب در بازار تهران (3 فیلم)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18860
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18862
مشخص نیست که به جز پاسداران کودتا گر و بسیجیان و نیروهای سر کوبگر و دزدان حامی دولت نا مشروع و شرکای غارتگر دیگر به ویژه مفسدان درون دولت و بیت جماران لوطی جماران و نهادهای حکومتی زیر کنترل لوطی جماران کدامین اقشار دیگر جامعه هستند که از شرایط موجود و عملکرد دولت شیاد مدعی ساده زیست و اصول گرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران از شرایط کنونی و عملکرد دولت نامشروع کودتائی رضایت دارند؟ به خصوص اینکه اکنون که اعتراض و اعتصاب به بازار کشیده شده است باز گو کننده ضریب همه گیر شدن نارضایتی به همه سطوح اجتماعی می باشد؟
بازار تهران همچنان دراعتصاب
خبرگزاری هرانا - بازار تهران صبح امروز نیز دستخوش نا آرامی و اعتصاب بازاریان بود.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، به گزارش شاهدان عینی از بازار تهران، جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاستهای مالیاتی دولت صبح امروز بازهم دست از کار کشیدند.این گزارش حاکیست که نیروی انتظامی با بلندگو از بازایان خواست که در مغازه های خود را بازکنند.با این حال از دالان های سرای پارچه فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده ، بازار عباس آباد صدای هو کردن نیروی انتظامی توسط بازاریان و مرگ بر دیکتاتور می آید.هم چنین در لحظه تنظیم خبر نیز بازار کیلویی ها به اعتصابات پیوست، بازار زرگران نیز اعلام کردند که روز یکشنبه به اعتصاب خواهند پیوست
احمد توکلی:چرا مسبب اصلی کهریزک در لیست متهمین نیست؟
دولت نا مشروع آنقدر آلوده به فساد و جنایت و خیانت شده است و از مفسدان و قاتلان و جانیان دفاع و حمایت می کند که صدای اعتراضی یک مدعی اصول گرا در بازار مکاره ی مجلس هشتم را اینگونه علیه دولت حامی قاتلان ودزدان ومفسدان بلند کرده است که مجبور شده دست به پرسشگری و افشاگری بزند ؟
الف : احمد توکلی در نطق پيش از دستور ديروز در مجلس : عدالت وقتی محقق می‌شود که قانون بر دارا و ندار، قوی و ضعیف، خویش و بیگانه، رفیق و رقیب، مقامات و مردم عادی یکسان حاکم شود. مثلاً در همین رسیدگی به جنایت بازداشتگاه کهریزک که جا دارد از همت قوه قضائیه تشکر کنم، جای سؤال باقی است که چرا آمر به انتقال بازداشت‌شدگان به کهریزک ( سعيد مرتضوی) که سبب‌ساز اول بود در میان متهمان نبود؟ چرا هیچ اسمی از مقام قضایی که آن جوانان را به‌رغم اطلاع و اشرافی که به وضعیت بازداشتگاه داشت به آنجا گسیل کرد و در گزارش رسمی هیئت بررسی‌کننده مجلس، مسبب اصلی اعلام شد برده نمی‌شود؟وی همچنین در رابطه با پرونده یک دانه درشت اقتصادی در بدنه دولت گفت:چرا در پرونده سوء‌استفاده از شرکت بیمه ایران عوامل مباشر ولی بی‌قدرت ماه‌هاست در زندان به‌سر می‌برند، ولی آن صاحب منصب بلندپایه زیر چتر حمایت قدرت حتی هنوز احضار هم نشده است؟ وقتی قانون با تبعیض اعمال شود سست و تدریجاً بی‌اعتبار می‌گردد، در نتیجه از اعتبار جمهوری اسلامی کاسته می‌شود.
رئيس ديوان عالي کشور : نواقص مسوولان نبايد رسانه اي شود
در رژیم ضد بشری کودتائی نا مشروع که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد است . همچنین دستگاه قضائیه اش هم آلوده به فساد و رشوه تبعیض و بی قانونی و حق کشی می باشد . بنابراین چون مردم نا محرم می باشند پس دانستن هم جزو حق شان نمی باشد . زیرا که اگر بدانند که غاتگران دین فروش عوامفریبان حاکم کیستد وچه می کند و چرا اینان در مصونیت کامل هستند ولی در عوض به جای اینان آفتابه دزدان بر دار کشیده و مشخصات شان آنتنی می شوند. چونکه عدالت در رژیم ضد بشری دین فروش و عوامفریب اینگونه می باشد . آن زمان معلوم است که جز شورش قیامبرای تغییر شرایط موجود راهی دیگر باقی نمی ماند؟
مردم سالای : رئيس ديوان عالي کشور با تاکيد بر اين که اگر در جامعه اي عيب و نقص وجود دارد افراد آن جامعه بايد نسبت به برطرف کردن آن اهتمام داشته باشند، تصريح کرد: اگر نواقصي در جامعه يا مسئولان به وجود مي آيد نبايد سريعا رسانه اي شود. دشمن وقتي احساس کند که در ميان ما اختلاف وجود دارد، جرات و جسارت پيدا مي کند و تصميم هاي خطرناکي مي گيرد. به گزارش ايلنا، آيت الله محسني گرکاني در جلسه هيات عمومي ديوان عالي کشور ضمن تسليت سالروز مرگ امام موسي کاظم و تسليت درگذشت مرحوم آيت الله علامه فضل الله به شيعيان جهان و خصوصا شيعيان لبنان گفت: مرحوم علامه فضل الله سنگربان دين و تشيع در لبنان بودند و همواره بر اتحاد امت اسلامي تاکيد فراوان داشتند، زيرا هر آسيبي که به جامعه اي برسد به خاطر تشتت و اختلافات داخلي است. رئيس ديوان عالي کشور با اشاره به حديث شريف "کلکم راع و کلکم مسول عن رعيته" افزود: اين عبارت از نظر لفظي کوتاه ولي از لحاظ بار معنوي بسيار بلند است. مطابق اين حديث شريف همه مسلمانان شبان و نگهبان و ناظر به افعال هم بايد باشند و اين طور نيست که فقط يک نفر بالاي سر بقيه ناظر به افعال ديگران باشد.