گزیده خبر های 19 مرداد - 89
دبيركل اتاق تعاون ايران در گفت‌وگو با فارس مطرح كرد:تاسيس مركز تجاري ايران در عراق با هدف افزايش مبادلات دوجانبه به 20 ميليارد دلار.خبرگزاري فارس: دبير كل اتاق تعاون ايران از راه‌اندازي مركز تجاري ايران در عراق با هدف افزايش مبادلات دو جانبه به 20 ميليارد دلار و حذف صدور كالاهاي نامرغوب و بي‌كيفيت، فردا در سليمانيه خبر داد
پس از اعتراف پاسدار محسن رفیقدوست که به نقل از پاسدار محسن رضائی اعتراف کرد که هدف از ادامه ی جنگ ایران و عراق فتح بغدادبود. اکنون با این اعترافی که شده ار تقای تا سقف20 میلیارد دلار مبادلات دو جانبه با عراق حیات خلوت حاکمان تهران است بهترفاش می شود که هدف اشغال عراق و غارتگری منابع و ذخایر و ثروت این کشور است.
محمد رضا رحیمی انگلیسی‌ها یک مشت خرفت هستند
http://www.fararu.com/vdcjoaei.uqetazsffu.html
این معاون اول اختلاس گر میلیارد توانی رئیس جمهور قلابی و تقلباتی نا مشروع راست می گوید . زییرا اگر چنانچه دولت فخیمه غیر ز این بود که وی گفته دست از حمایت 32 ساله حمایت و تبلیغ کردن از مرتجعان و خرافه پرستان در ایران بر می داشتند و از تجربه ی ننگین 28 مرداد سال 32 پند می گرفتند که شرایط با آن دووران تغییر کرده است.
‎عکس/ رئیس جمهور با دو عضو حاشیه ساز دولت
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25763
هدف از بازتاب این تصاویر هم افشاگری است. هم اینکه بیانگر ادامه ی رقابت و اختلاف فشرده میان دو پاسدار شهردار سابق و کنونی تهران می باشد کهاز همدیگر مچ گیری می کنند یا اینکه سنگ پرانی وچوب لای چرخ هم گذاشتن مشغول هستند.
محمدرضا رحیمی و اسفندیار رحیم مشایی نزدیکترین اعضای هیات دولت به محمود احمدی‏نژاد هستند که در جلسه امروز هیات دولت کنار وی نشسته بودند.فرارو- محمد رضا رحیمی امروز با اظهارات عجیبی شگفتی‌های دولت دهم را تکمیل کرد. رحیمی با انتقاد از انگلیس، استرالیا و شهرداری تهران وارد میدان شد. وی با خرفت خواندن سیاستمداران انگلیسی گفت: «اين كشور هيچ ندارد و نه آدم‌هايش آدم و نه مسئولانش مسئول هستند و حتي منابع زير زميني ندارد و يك مشت خرفت هستند كه مافيا بر آنها حاكم است
متن و فایل صوتی کامل سخنان سردار مشفق
وقتی که گفته و تأکید می شد که رژیم ضد بشری اصلاح و تغییر و مهار نا پذیر می باشد . زیرا که قرون وسطائی می باشد و تعلق به این دوران ندارد . به خصوص اینکه دین راابزار قدرت و ثروت و جنگ باند ها و جناح ها کرده است . همچنین برای خاموش کردن صدای معترضان و مخالفان و دگر اندیشان از این دین ابزاری شده استفاده کرده است . ولی برخی که چشم بقدرت به جای مردم دوخته و حامیان شان نیز از منافع اقتصادی خود دفاع می کردند و بطور مشترک و تبلیغ می کردند که گویا در این رژیم ضد بشری ظرفیت اصلاح پذیری وجو دد ارد . اکنون همان خوشباورانی که سابقه ی پاسداری و حتی حضور در معاونت وزارت بد نام اطلاعات داشتند اسیر و قربانی توطئه ی همان یاران و همکاران سابق خود شده اند که از طریق کودتا اینان را حذف کرده و قدرت راخود شان قبضه و انحصاری کرده اند که تجربیات آموخته شده از رقیب مغلوب را علیه ی خودشان بکار گرفته اند که دو نوار صوتی ضمیمه شده از پاسدار اطلاعاتی بازجو نمونه ای از بکار گیری این تجربیات علیه ی رقیب مغلوب و در بستر ادامه ی جنگ قدرت و ثروت است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20280
قسمتاول
http://raygah.blogfa.com/post-253.aspx
قسمت دوم
http://raygah.blogfa.com/post-256.aspx
هفت فعال سیاسی اصلاح‌طلب، محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبداله رمضان زاده، فیض الله عرب سرخی، محسن صفایی فراهانی، محسن میردامادی و بهـزاد نبـوی، روز یکشنبه ۱۷ مرداد در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، اظهارات فردی موسوم به «سردار مشفق» را سند مهمی در جهت روشن شدن مسائل پشت پرده انتخابات ریاست جمهوری دهم و حوادث بعد از آن دانسته و علیه کودتاگران اعلام جرم کرده‌اند.این سخنرانی پاییز سال گذشته در جوار حرم رضوی و در جمع نخبگان و روحانیون ایراد شده است)اخیرا فایل صوتی سخنرانی سردار مشفق از مسئولین امنیتی کشور در فضای مجازی منتشر شده است. این سخنرانی در پاییز سال ۱۳۸۸ در مشهد مقدس و در جمع تعدادی از روحانیون و نخبگان ایراد شده است. در این سخنرانی به نقش برخی سران فتنه همچون موسوی خویینی ها ، مهدی هاشمی رفسنجانی ، بهزاد نبوی ، مصطفی تاج زاده و اشارات مبسوط ، شفاف و صریحی شده است .این مقام ارشد امنیتی همچنین به تحرکات مشکوک سید حسن مصطفوی و برخی افراد دیگر همچون محسن رضایی ، قالیباف ، علی لاریجانی و ... اشارات آشکاری می نماید . مشفق در قسمت دیگری از سخنانش نسبت به مساله ی اسفندیار رحیم مشایی نیز نکاتی را مطرح می کند . این مقام ارشد اطلاعاتی به صراحت اعلام می نماید که این مطالب را خدمت مقام معظم رهبری برده است و حضرت آقا دستور داده اند که باید مردم را نسبت به آنها آگاه نمایید .مطالعه متن کامل این سخنرانی را با توجه به ارائه اطلاعات و کدهایی جالب از پشت صحنه فتنه به همه مخاطبین عزیز توصیه می کنم. با توجه به این که در سالگرد آغاز فتنه ۸۸ هستیم متن کامل سخنان وی (بخش دوم) به همراه فایل صوتی آن در وبلاگ رایگاه منتشر می گردد:
آیت الله مصباح:برخی بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25765
جالب است در ادامه ی جنگ قدرت میان باند های مافیائی کودتائی منجر شده است که آخوند متحجر انگلیسی دزد غیر خودی محمد تقی مصباح یزدی چون قدرت آخوند های متحجر خرافاتی حاکم را خطری دیده است . اکنون اینگونه علیه ی رحیم مشائی رئیس دفتر مرید خودش پاسدار گماشته احمدی نژاد تیغ کشی کرده و وی را با غیر خودی خواندن متهم به بیگانه کرده است؟
آیت الله مصباح یزدی تاکید کرد: افرادی که بی شرمانه مکتب ایران را به جای مکتب اسلام معرفی می کنند، خودی نبوده بلکه غیر خودی اند؛ ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و از کسی حمایت می کنیم که حامی اسلام و تابع رهبری باشد.
از سانسور «این شب‌ها» تا مدرک هاشمی‌رفسنجانی و 50 میلیون برای اجرای برنامه سحر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25762
درستکارنا درستی کرده است . زیرا که وی نگفته است که رکور داری فرار مغز ها ثابت نموده است که مدرک وتخصص در رژیم ضد بشری خرافه پرست هیچ جایگاهی ندارد . همانگونه که نگفته است سیاست در این رژیم یعنی شیادی و فریبکاری و شارلاتان بازی و دروغ گفتن و غارتگری نمودن است که لزوم ندارد که رفسنجانی مکار یابند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه عسگر اولادی واحد های دروس علوم سیاسی و تجارت و بازرگانی و اقتصادی و بانکداری دانشگاهی خوانده باشند . چونکه ناخوانده توانسته اند خیلی بیش از آنانکه مدارک عالی کلاسیک دانشگاهی دارند صاحبان ثروت هایکلان نجومی باد آورده همراه باقدرت سیاسی شوند.
علی درستکار معتقد است رسانه ملی برای سحرهای ماه مبارک رمضان نباید برنامه ویژه داشته باشد چرا که اوقات نماز، سحر، شب‌های جمعه و... زمان های خصوصی افراد و بندگان برای خلوت با خداست بر همین اساس اگر 50 میلیون تومان هم بدهند، کار اجرای برنامه سحر را نمی‌پذیردمجری «این شب‌ها» در پاسخ به این سوال که «هر کس در دانشگاه امام صادق (ع) درس بخواند، قابلیت اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی در صدا و سیما را دارد؟!» گفت: حتما ندارد. برخی بر اساس رابطه وارد می‌شوند و این مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرند نه بر اساس صلاحیت و شایستگی. رشته تحصیلی من الهیات، معارف اسلامی و تبلیغ است. تبلیغ به معنای میسیونری. لذا دروس ارتباطات و رسانه را هم خوانده‌ام و تخصصم در هر دو حوزه معارف اسلامی و ارتباطات است بنابراین نابه جا در صندلی اجرای تلویزیونی و تهیه کنندگی - که پیش تر انجام می‌دادم- قرار نگرفتم. از این که بگذریم همیشه چنین نیست که اگر کسی در مسند و مسئولیتی قرار گرفت لزوما باید تخصص دانشگاهی‌اش را داشته باشد. آقای هاشمی رفسنجانی که در ردیف سیاستمداران طراز اول جمهوری اسلامی است چند واحد علوم سیاسی خوانده‌اند؟ تجار موفق کشور ما و حتی دنیا، چند واحد بازرگانی خوانده‌اند؟ چند نفر از خبرنگاران موفق روزنامه خبر و سایر روزنامه‌های کشور، تحصیلات مرتبط دارند؟ پس معیار اول، شایستگی‌ها، توانایی‌ها و استعدادهاست و پس از آن حتما تحصیلات و تخصص به معنای دانشگاهی
دادستان تهران:برخی محکومان اغتشاشات در فرصت مرخصی به جرم خود ‌ادامه می‌دهند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25761
جانشین سعید مرتضوی قاتل وشکنجه گر قاتل منفور بد نام مهره های رقیب مغلوب آزاد شده ازز ندان را تهدید کرده است که اگرچنانچه تعهد شکنی کنند و دست به فعالیت سیاسی علیه ی رقیب غالب بزنند به سر نوشت هدی صابر دچار می شوند که ربوده شده و بدور از اطلاع خانواده اش در زیر بازجوئی دژخیمان در زندان اوین قرار دارد.
دولت‌آبادی با اشاره به تلاش عوامل فتنه برای مواجهه دستگاه قضا با چالش رسانه‌ای گفت: برخی از زندانیان حوادث پس از انتخابات که در مرخصی هستند، ‌‌همچنان برخی از اعمال و رفتارهایی را هم که به خاطر آنها محکوم شده‌اند، ادامه می‌دهند و حتی بیانیه و اطلاعیه نیز صادر می‌کنند که به نوبه خود قابل رسیدگی است
توکلی:مجلس در برابر رفتار قانون گریزانه و سرکشانه بی تفاوت نمی ماند
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25756
ادامه ی جنگ قدرت میان دو نهادی ارتجاعی مدعی اصول گرائی دولت نا مشروع و بازارمکاره ی مجلس هشتم که به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران مشغول تهدید کردن وخط و نشان کشانیدن های علیه ی هم هستند . در صورتیکه بازار مکاره مجلس هشتم این حق پیگیری عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را دارد که اگر به خواهد می تواند در این مورد اقدام کند تا همچون بنی صدر به این جنگ زرگری خاتمه داده شود.
سیاست - رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به امتناع رئیس‌جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس به دستگاه‌ها و ابلاغ این قوانین توسط رئیس مجلس به روزنامه رسمی تصریح کرد: مجلس نمی‌تواند در برابر این رفتار قانون‌گریزانه و سرکشانه نسبت به قانون بی‌تفاوت بماند."احمد توکلی" در گفت ‌و گو با خانه ملت، با اشاره به این بیت شعر "اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی / برآورند غلامان درخت از بیخ"، درباره اقدام رئیس مجلس درباره ابلاغ برخی قوانین اظهار نظر کرد.
نمایندگان ویژه احمدی نژاد جایگزین سفرا می‌شوند
مشخص است . چون در رژیم مافیائی کودتائی رقابت ها آنگونه فشرده است که ضریب اعتماد کردن بسیار پائین و سطحی و تا کتیکی شده ا ست . به خصوص که زیر امور خارجه یک آدم ربا می باشد که سر و سری با پاسدار علی لاریجانی و علی اکبر ولایتی دارد که نمی تواند بطور دربست مورد اعتماد و تأئید پاسدار گماشته احمدی نژاد باشد . به خصوص در همایش بزرگ ایرانیان مشخص شد که جاسوس هائی وجود دارند که برای سر بازجو حسین شریعتمداری علیه ی رحیم مشائی فعال بودند که موجب بیشر شدن ضریب حساسیت برروی وزار ترور و جاسوسی امور خارجه شده است.
جایگاه برخی سفیران ایران در خارج از کشور به عنوان نماینده ویژه احمدی نژاد ارتقا می باید.به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد طی احکامی برخی افراد را به عنوان نمایندگان ویژه خود در خارج از کشور منصوب کرده است.این اقدام با هدف اعطای اختیارات بیشتر به سفرا و پیگیری ویژه و جدی تر موضوعات انجام شده است.از فهرست ارائه شده به عنوان نمایندگان ویژه احمدی نژاد که اختیاراتی فراتر از سفرا دارند اطلاعی در دست نیست ، اما گفته می شود برخی کشورهای همسایه ، آمریکای لاتین و آفریقایی بسته به حساسیت و اهمیت در این چارچوب قرار دارند.
شرح شکنجه یک نوجوان 17 ساله توسط اطلاعات سپاه
البته پاسداران کودتاگر جنایتکار فقط برای مهره های شاخص رقیب مغلوب توطئه و دسیسه گری و پرونده سازی نمی کنند ، بلکه چون به حفظ قدرت انحصار و انباشت هر چه بیشتر ثروت فکر و تلاش می کنند . بنابراین با هر صدای مخالفی حتی گر نوجوان 17 ساله باشد بمثابه ی دشمن جدید خطرناکبرخود کرده و بشکل وحشیانه اقدامات ضد انسانی رفتار می کنند
خبرگزاری هرانا – نیروهای امنیتی اطلاعات سپاه پاسداران در روز 11 آبان ماه سال 88 یک نوجوان 17 ساله به نام علی نیکنام را پس از بازداشت تحت شکنجه قرار دادند.علی نیکنام نوجوان 17 ساله معترض به نتیجه انتخابات سال 88 که به اتهام حمل و نگهداری اعلامیه های ضد دولتی توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شد، شکنجه های متحمل شده را به گزارشگر هرانا چنین شرح داد: عصر روز دوشنبه یازده آبان ماه سال 1388 در حالیکه تعدادی اطلاعیه فراخوان راهپیمایی 13 آبان در اختیار داشتم به همراه یکی از دوستان نزدیکم به نام {.....} از من خواست تا با هم اطلاعیه مذکور را پخش کنیم ، بمحض خروج از منزل واقع در خیابان تخت طاووس بعد از چهارراه سهروردی بن بست حکمی، نامبرده اطلاعیه ها را ازمن گرفت و به اتفاق تا سرکوچه رفتیم و پس از رسیدن به ابتدای کوچه به بهانه بستن بند کفش خود اطلاعیه ها را به من برگرداند و بلافاصله مامورین اطلاعات سپاه که این فرد به ظاهر دوست قبلا با آنان هماهنگ کرده بود مرا دستگیر و با اتومبیل پراید ضمن وارد آوردن شوک الکتریکی مستمرو ضرب وشتم و فحاشی بسیار زننده و زشت در اتومبیل به پایگاهی در حوالی میدان حلال احمر برده {البته بعدا متوجه شدیم که مرا به این محل بردند } و شروع به بازجویی تحت شکنجه فراوان جسمی و روحی نمودند بطوریکه محل عمل کیست موئی در انتهای ستون فقرات که بیش از یکسال از آن سپری شده و هنوز بطور کامل جوش نخورده بود باز و آثار شوک های الکتریکی در پهلو ، کتف و ناحیه شکم تا مدتی کاملا مشهود بود و پس از آزادی چند روز به هنگام تخلیه روده و مثانه خون از من دفع می شد.سپس مرا به پلیس امنیت میدان نیلوفر منتقل و پس از دو روز بازداشت و بازجویی های مکرر و دوبار اعزام به دادگاه انقلاب واقع در خیابان معلم و محاکمه توسط قاضی بازپرسی و باتوصیه های که انجام شد با قید کفالت آزاد و در روز 88/12/22 نیز جلسه دادگاه برگزار و این بار نیز براساس توصیه های بعمل آمده و مشمول رافت اسلامی شدم و حکم به یکسال حبس تعلیقی تبدیل به جزای نقدی به میزان سه میلیون ریال شد.
انتقاد "رسايي" از رييس قوه قضاييه : به جاي انتقاد از رييس جمهور، شائبه ايجاد شده در مورد خانوادگي بودن پرونده محکوميت فعال رسانه اي منتقد رييس مجلس را رفع کنید/ هر زمان که از رييس قوه قضاييه يا برادر ايشان در جامعه انتقاد مي شود، دستگاه قضايي با آن برخورد مي کند
مشخص است که وکیل الدوله های بازار مکاره حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت نا مشروع دهم در مقابل تهاجم رئیس انتصابی قوه ی قضائیه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائیه به دولت و رئیس جمهور کوتاه نمی آیند. چونکه این نزاع اادامه جنگ قدرت و ثروت میان دولت نا مشروع با بازار مکاره ی مجلس هشتم است که رئیس آن پاسدار انگلیسی علی لاریجانی اخوی رئیس انتصابی قوه ی قضائیه آلوده به فساد است .
ايرنا : "نماينده" تهران در مجلس با گلايه از رييس قوه قضاييه، از آيت الله لاريجاني آملي خواست تا به جاي انتقاد از رييس جمهور، شائبه ايجاد شده در مورد خانوادگي بودن پرونده محکوميت فعال رسانه اي منتقد رييس مجلس را رفع کند."حميد رسايي" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا، با اشاره به گلايه احمدي نژاد در روز خبرنگار از محکوميت يک خبرنگار گفت : در اسلام، قاضي مستقل است ولي انتقاد از عملکرد آن ممنوع نيست و يک رييس جمهور با بيش از 25 ميليون راي اين حق قانوني را دارد که از راي قاضي انتقاد کند.وي با بيان اينکه کشمکش بين قواي 3 گانه نظام جمهوري اسلامي بر خلاف توصيه هاي رهبر معظم انقلاب است اضافه کرد : مسوولان نظام بايد در مقابل انتقاد، صبر و سعه صدر بيشتري از خود نشان دهند.رسايي با اشاره به محکوميت يک خبرنگار منتقد رييس مجلس گفت: در آن پرونده، قاضي برخلاف تمام رويه هاي سابق قضايي در مورد محاکم مطبوعاتي عمل کرده است، به طوري که در تمام دادگاه هاي مطبوعاتي حتي در پرونده هاي مربوط به خبرنگاران حامي تجديدنظرطلبان، هر وقت که هيات منصفه متهم را تبرئه مي کرد قاضي نيز راي آنها را مي پذيرفت. ( پ ا : منظور رسایی رئيس سابق ايرانا ميباشد که بخاطر انتشار مطلبی عليه علی لاریجانی، رئیس مجلس، اخیرا به 7 ماه زندان محکوم شد)وي با بيان اينکه اين پرونده مربوط به انتقاد از رييس مجمع تشخيص مصلحت و رييس مجلس بوده است اضافه کرد: هم اکنون اين شائبه در جامعه ايجاد مي شود که چون اين پرونده مربوط به برادر قوه قضاييه است برخلاف رويه موجود عمل شده است.عضو فراکسيون اصول گرايان مجلس در ادامه با توصيه به لاريجاني گفت: راه پاک کردن اين شائبه در حمله کردن به ديگران نيست بلکه بايد شائبه برخورد با منتقدان آقايان لاريجاني را برطرف کند.رسايي همچنين به سخنان آيت الله لاريجاني آملي در خصوص اظهار نگراني از اهانت به شان مجلس اشاره کرد و گفت: ايشان از سخنان اشتباه يک دانشجوي ناشناخته در مورد به توپ بسته شدن مجلس انتقاد مي کنند و آن را به تمام منتقدان تعميم مي دهند.عضو فراکسيون اصول گرايان مجلس در ادامه با ياداوري امضاي نامه اي توسط بيش از 150 نفر از نمايندگان مجلس در مورد انتقاد از محاکمه روزنامه هاي انقلابي توسط قوه قضاييه که با شکايت سران فتنه صورت گرفت اظهار کرد: رييس قوه قضاييه در آن زمان شان مجلس را ناديده گرفتند و با لحن نامناسبي اقدام قانوني بيش از نيمي از نمايندگان را مورد خطاب قرار دادند.وي با بيان اينکه هر زمان که از رييس قوه قضاييه يا برادر ايشان در جامعه انتقاد مي شود، دستگاه قضايي با آن برخورد مي کند به ايشان توصيه کرد در برخورد با منتقدان خود يا برادرشان صبر بيشتري داشته باشند تا شائبه برخورد شخصي به بهانه حفظ شان قوا ايجاد نشود.نماينده مردم تهران در مجلس همچنين با تاکيد بر حفظ احترام مقام هاي نظام جمهوري اسلامي تصريح کرد : انتقاد محترمانه بايد شنيده و نبايد با آن برخورد شود
مهمترین عناوین حوادث روزنامه ها:ماجرای دزدی نابغه کامپیوتر از بانک
http://www.fararu.com/vdcfvedt.w6dmtagiiw.html
پس از پیام نوروزی رهبر لوطی جماران که دو سال پیش سال را سال شکوفائی اقتصادی و نو آوری نا مید.اکنون پس از دو سال این چنین لبیک به رهبر لوطی جماران داده شده و نبوغ استتعدادات گوناگون در جامعه شکوفا شده و رواج یافته و حتی همه گیر شده است.
فرارو- مرد شيادي كه با تعارف شيريني آلوده قصد مسموم كردن مغازه‌داران در منطقه نازي‌آباد تهران را داشت تا اموالشان را سرقت كند ، دستگير شد. روزنامه جام جم در صفحه حوادث امروز خود نوشت: صاحب يك مغازه طلافروشي دقايقي پس از اين‌كه شيريني‌اي كه مرد جواني عنوان مي‌كرد آن را براي پدربزرگش خيرات مي‌كند، خورد، دچار سرگيجه شد و بلافاصله موضوع را به يكي از همسايه‌هاي خود خبر داد. دزیدی نابغه از فرنگ برگشته دومین خبر حوادث جالب توجه روزنامه های امروز متعلق به روزنامه ایران است. "ایران" در گزارشی، ماجرای جوانی را نقل می‌کند که با استفاده از آنچه «نبوغ» خودش می‌داند چند میلیون از حساب یک نفر به حساب خود واریز می‌کند.ماجرا از این قرار است که پسر جواني با مسئولان یک بانك تماس می گیرد و ادعا می‌کند كه سيستم امنيتي بانك اشكال دارد و به راحتي قابل نفوذ است و كمتر از چند دقيقه در حالي كه مدعي بوده در خانه نشسته حدود چهل ميليون ريال از حساب يكي از مشتريان به حساب شخصي‌اش واريز می کند.البته او بلافاصله پول را برمی گرداند اما مسئولان بانک بلافاصله به دادسرا مراجعه کرده و حکم دستگیری این جوان را می گیرند.این جوان پس از دستگیری گفت که قصد دزدی نداشته و تنها می خواسته نبوغش را نشان دهد! مادر این جوان هم ضمن تائید استعداد فرزند خود گفته که از 7 سالگی در استفاده از کامپیوتر حیرت دیگران را بر می انگیخته و به همين خاطر تحصيلاتش را در همين زمينه ادامه می دهد و مدرك مهندسي خود را از خارج كشور دريافت می کند. وی پس از بازگشت به ايران فضا و شرايط کار را مطابق ميل و استعدادهادش نمی بیند. خود این جوان هم گفت، تاكنون به سيستم امنيتي دهها سايت مهم كشور، بانك‌ها و مراكز مختلف نفوذ كرده‌ و هشدار داده‌ است. او تاکید کرده که انگيزه‌اش اخلال در سايت‌ها يا هك‌كردنشان نيست بلكه فقط مي‌خواهم استعداد و نبوغش را نشان دهد! سفارش چوبه داربراي همسرکش شيشه اي .حکم اشد مجازات يک مرد خشن که زن جوانش را کشت و پيکر او را در قلب پايتخت رها کرد در ديوان عالي کشور تاييد شد. روزنامه مردم سالاری نوشت، مردی که همسرش را کشته و جسدش را در میدان هفت تیر رها کرده بود پس از دستگیری اعتراف کرد:«مدت زيادي بود که با زنم اختلاف داشتم. من به شيشه، اعتياد دارم و در آخرين دعواي خانوادگي با مشت و لگد به جان مهديه افتادم که از حال رفت.»این مرد ادامه داد: «از ترسم او را پشت ماشينم گذاشتم تا به بيمارستان ببرم اما بين راه متوجه شدم مرده است.چون دستپاچه شده بودم جنازه خونين را شبانه نزديک ميدان هفت تير رها کردم و گريختم».او گفت:«هنوز نمي دانم در زندگي چه مشکلي با زنم داشتم که او را کشتم!». جسدي در چمدان جسد زني در چمدان در حالي كه قطعه قطعه شده بود، در منطقه پر رفت و آمد هند پيدا شد.روزنامه تهران امروز نوشت: مردم محلی مديپانتام روز گذشته با مشاهده یک چمدان مشکوک فورا موضوع را به اطلاع پلیس می رسانند. پلیس هم در محل حاضر شده و به خیال اینکه بمبگذاری در کار است با احتیاط چمدان را باز می کند که با جسد تکه تکه شده یک زن مواجه می شود.شاهدان مي‌گويند دو زن از اتوبوس پياده شده و چمدان را بين خود قرار داده و در ايستگاه نشستند اما دقايقي بعد چمدان را رها كرده و از ايستگاه به سرعت دور شدند. وجود برخي مواد شيميايي و اسيد گونه روي صورت مقتول نقشه پليس مبني بر كشف هويت جسد را با دشواري روبه‌رو ساخته است.آثار كبودي روي پوست گردن قرباني نشان مي‌دهد وي به‌دار آويخته شده است.تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.