"حسین شریعتمداری فاش ساخته که به جز شیخ منصور لقائی دیپورت شده از استرالیا، وحید- گ یا وحید گواهی هم به این همایش بزرگ ایرانیان دعوت شده بود"
جالب است که اکنون فاش شده است که نه 3 میلیارد تومان که 80 میلیارد تومان هزینه همایش بزرگ ایرانیان برون مرز در ایران در بر داشته است . جالب تر اینکه پس از لو رفتن برخی از حامیان و همکاران رژیم در برون مرز از جمله دلال و جاسوس معروف و مشهور هوشنگ امیر احمدی که به این همایش دعوت شدند . البته تصاویر شرکت کنند گان در این همایش از طریق ماهواره و سایت های خبری نمایش داده شده و در فیس بوک هم گذاشته شده است. همچنین از جمله شرکت کنند گان این همایش بزرگ یکی هم شیخ منصور لقائی بود . در صورتیکه وی یک آخوند تروریست و جاسوس در سیدنی استر الیا بود که مدتی قبل از سوی دستگاه اطلاعاتی امنیتی و دادگاه استرالیا بعنوان عنصر نا مطلوب و خطر ناک برای امنیت این کشورشناخته شد و بسوی ایران و اربابانش دیپورت شد که تصویر حضورش در ردا و عبای سفید ش در این همایش بزرگ ایرانیان دیده و افشا شد . عجیب تر اینکه اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری برای انتقاد نمودن و فاش کردن رحیم مشائی که رئیس دفتر رئیس جمهور است در کیهان لو داده است که وحید – گ که به احتمال زیاد باید همان وحید گواهی باشد که مدیر مسئول یک هفته نامه فارسی زبان به نام خلیج فارس در سیدنی استرالیا می باشد که قبلاً نام این هفته نامه همشهری بود و مطالب روز نامه همشهری تهران در آن به چاپ می رسید که مربوط به دورانی بود که پاسدار احمدی نژاد شهردار تهران بود . بهر حال اکنون مشخص شده که وی هم جزو کسانی می باشد که دعوت به این همایش بزرگ ایرانیان شده است
. فراموش نشود که این فرد سابقه ی زیادی از چاپ اطلاعیه های تبریک گفتن و تشکر نمودن حامیان سفیر رژیم ضد بشری در کنبرا دارد تا جائیکه از سوی ایرانیان مخالف این اقدام وی مورد انتقاد واقع شد که در پاسخ گفت که هرکه پول بدهد مهم نیست که کیست و چه می گوید ، بلکه مهم این است که چقدر پول برای درج در هفته نامه می دهد تا اطلاعیه ی وی چاپ شود؟ اما در زمان تبلیغات نمایش خیمه شب بازی انتخابات – تقلبات 22 خرداد 89 برای اینکه پرونده سفید کند که گویا همکاری با سفارت رژیم ضد بشری در کنبرا نمی کند . اطلاعیه تبلیغاتی حامیان کروبی در استرالیا را به چاپ رساند و وانمود کرد که گویا حامی کروبی می باشد . اما پس از انتخابات – تقلبات – انتصابات 22 خرداد که موجب راه افتادن موج تظاهرات داخل کشور شد . آنگاه دامنه ی آن به برون مرز از جمله در چند شهر سیدنی و ملبورن و بر یزبن در استر الیا کشیده شد . وی نیز فعال شد و تلاش کرد که موج سوارانه از این نمد برای خود کلاهی بسازد و مبلغ جنبش سبزی ها شد. البته با حفظ مرز بندی با دگر اندیشان مخالفانی که خواهان تغییر دمکراتیک در ایران هستند . اما عجیب است اکنون که کروبی مثل خاتمی و موسوی زیر تیغ اتهام می باشد ، ولی حسین شریعتمداری فاش ساخته است که جارچی ومدافع برون مرزی وحید - گ که در جلوی سفارت رژیم ضد بشری در کنبرا حضور داشته و رهبری تظارات را در دست داشت از رحیم مشائی و رئیس جمهور سئوال کرده که برای چه دعوت وی به همایش بزرگ ایرانیان در ایران شده و در آن حضور داشته است ؟ این گزارش خبرش در خبر آنلاین به نقل از کیهان هم بازتاب داده شد که در سایت خبر رسانی پیک ایران نیز به نمایش داده شد. مهمتر اینکه وحید گواهی مدیر تبلیغاتی تور بر نامه های کنسرت هنری گروه 17 نفره شجریان در استر الیا بود که گفته می شود این تبلیغت هنری مبلغ 50 هزار دلار هزینه ی دستمزد تبلیغاتی برایش داشته است .
اکنون روی سخن با مجریان رادیو های فارسی زبان در سیدنی و ملبورن است که با وی گفتگوی رادیوئی داشتند که گویا وی انتقاد به سفارت دارد که چرا سیستم پیام گیرش خوب کار نمی کند و کسی نیست تا به ارباب رجوع کنندگان تلفنی موقع تماس پاسخ دهد؟ اینکه برای صدای این مدیر تبلیغاتی برای گروه کنسرت شجریان تبلیغ می کردند، سئوال است که از موضع داعیه ی مخالف رژیم ضد بشری بودن اکنون چه توجیهی برای تبلیغات خود از یک مهره ی رژیم ضد بشری دعوت شده به همایش بزرگ ایرانیان دارند؟ همچنین از مسئول روابط عمومی سازمان موسوم به همیاری با ایرانیان نیز پرسش است که وی چه پاسخی دارد که با این فرد شناخته شده جلسه مشترک انتقال تجربه ی کاریابی به ایرانیانی داشت که در سالن چسوود سیدنی بر گزار شد که در طی چند ساله اخیر بعنوان کاریاب از ایران آمده اند که مشخص نیست چند تن از اینان هم همسفر وحید گواهی به ایران ومهمان دعوت شدگان همایش بزرگ ایرانیان بودند؟ نا گفته نماند که وحید گواهی اطلاعیه های این سازمان نامبرده را بطور صلواتی بازتاب می دهد .یعنی بده و بستان میان شان وجود دارد.که شامل اطلاعیه های گوناگون این سازمان همچون تبلیغ بر گزاری کنسرت هنری شبی با متخصصان می شود که از ایران به استرالیا آمدگان می باشند .
نوزدهم مرداد ماه - 89
آقاي مشايي ! باز هم انكار مي كنيد ؟! اسناد جديد در كيهان امروزhttp://www.kayhannews.ir/890517/14.HTM#other1404
در پي انتشار متن دعوتنامه شوراي عالي ايرانيان مقيم خارج كشور از هوشنگ اميراحمدي براي شركت در دومين همايش اين شورا كه نشان مي داد ادعاي آقاي مشايي مبني بر اين كه نامبرده به همايش دعوت نشده كذب محض است، روابط عمومي شوراي ياد شده جوابيه اي براي كيهان ارسال كرده و كوشيده است دعوت از عنصر ضد انقلاب ياد شده را انكار كند.در اين همايش از برخي چهره هاي ايراني و خارجي كه مرتكب جرايم قابل پيگيري قضايي شده و به محض ورود بايستي بازداشت و تحت پيگرد قرار مي گرفتند نيز دعوت شده است كه معلوم نيست مراكز اطلاعاتي و امنيتي كشور چگونه و با كدام توصيه احتمالي از انجام وظيفه قانوني خود درباره آنها سر باز زده اند؟!در اين باره اگرچه گفتني هايي هست ولي فقط به عنوان مثال بايد پرسيد، چرا از آقاي «وحيد-گ» كه در سال 88 تظاهرات عوامل ضد انقلاب در مقابل سفارت ايران در استراليا را به حمايت از سران فتنه سازماندهي كرده بود براي شركت در همايش دعوت شده و يا «محمد-پ»، «عباس-ع» و... با چه انگيزه اي دعوت شده اند؟! و...
کیهان: مشایی 80میلیارد تومان برای همایش ایرانیان خارج از کشور هزینه کرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20210
عکس/ هوشنگ امیراحمدی و پسرش در ایران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20227
منزلی که احمدی نژاد به ایران شناس معروف هدیه کرد (عکس)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25724
کیهان: مشایی 80میلیارد تومان برای همایش ایرانیان خارج از کشور هزینه کرد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20210