گزیده خبر های 18 شهریور- 89 قسمت - 2
مهمان‌پرست در گفت‌وگو با فارس:بيش از 20 وزير آفريقايي هفته آينده مهمان تهران هستند.خبرگزاري فارس: سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان از حضور بيش از 20 وزير و نمايندگاني ديگر از 30 كشور آفريقايي در همايش «هم‌انديشي ايران و آفريقا» در هفته آينده خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906180607
در راستای گسترش بحران تحریم ها و بحران هسته ای که بحران ایزولگی و عدم مشروعیت هم اضافه و مزیت بر علت شده است که ناشی از سیاست صدور تروریسم وارجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه است که هدف دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاور میانه می باشد. البته اینگونه سیاست داخله گرایانه تازگی مورد انتقاد شدید رهبر و سخنگوی دولت فلسطین واقع شده است . اما چون اکنون دیگر خبری از سفر و دیدار رهبران کشور های آمریکای لا تین و آسیای میانه و آفریقا به تهرا ن نمی باشد. پس دیپلماسی ترور و جاسوسی وزارت امورخارجه مجبور شده است با باج دادن های کلان به سراغ مهره های دست وچندم دولت های آفریقائی برود تا آنان را بسوی تهران بکشاند و دیدار با رهبر لوطی جماران ولی وقیح یا عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد داشته باشند که موقع روضه خوانی ولی وقیح ومخ زنی عنترش ، اینان هم پس از دریافت هدایای کمک مالی دست به نمایش خیمه شب بازی نشان دادن جای دوست ودشمن بزنند و اجرا نمایند.
فتنه گران در شيراز ابتدا مقابل امام(ره) ايستادند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890618/2.htm#other206
هم اعتراف وهم لو داده شده است که تاریخچه توطئه گری علیه علی محمد دستغیب از سال 64 شروع شده است . زیرا که وی هم حامی منتظری بوده است . هم اینکه سابقه موضع گیری مخالفت علیه آخوندجنتی و آخوند دزد وغارتگر حائری شیزارزی داشته است. به خصو اینکه همچون بقیه سر سپردگان رهبر لوطی جماران ولی وقیح نیست . بهمین دلیل اکنون فرصت مناسب بدست آمده است تا که ازوی انتقام گرفته شود.
به دنبال تداوم رفتارهاي دشمن پسند و فتنه انگيز علي محمد دستغيب در شيراز، يك شهروند شيرازي گزارشي از گذشته جريان فتنه در اين شهر منتشر كرد.سايت الف به قلم مهدي كازروني ضمن تأكيد بر اينكه «نويسنده به هيچ روي در پي انكار سوابق انقلابي علي محمد دستغيب و مسجد وي در پيش و پس از انقلاب نيست و همچنين برنامه هاي اخلاقي و مذهبي و فرهنگي مسجد آتشيها و كانون هاي وابسته نيز، قرار نيست زير سؤال برود».
خارج از دستور
http://www.kayhannews.ir/890618/14.HTM#other1410
این لشکر کشی توطئه طراحی شده ، اهرم تکمیلی فشار دیگری است که علیه ی علی محمد دستغیب می باشد زیرا که مکمل گزارش خبر قبلی می باشد.
نامه 15 نماينده استان فارس .به رئيس مجلس خبرگان15 تن از نمايندگان استان فارس در نامه اي خطاب به رئيس مجلس خبرگان، اقدامات و مواضع ساختارشكنانه علي محمد دستغيب را محكوم كردند.عضو جدا شده شوراي رهبري منافقين افشا كرد سوء استفاده جنسي رجوي از زنان گروهك منافقينhttp://www.kayhannews.ir/890618/14.HTM#other1409
سایت های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات در ادامه ی جنگ روانی 32 ساله و دروغ سازی و اتهام زنی های جعلی که بطور هیستریک علیه ی مجاهدین به خصوص ساکنین اشرف استفاده کرده اند.ه اکنون در اوج در ماندگی و خنثی وفاش شدن رسوائی توطئه طراحی بسیج و گسیل کردن مزدوران در جلوی درب کمپ اشرف که با شکست و آبرو ریزی برای طراحان تمام شده چونکه دسیسه شان بر سر خودشان آوار شده است . بنابراین از روی افلاس و استیصال مجبور به نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن شده اند . طوریکه برای کلید زن به توطئه و سناریوی جدید از فرط در ماندگی نیاز به مهره تمام سوز شده نخ نما شده دارند . چونکه چاره ای جز فرافکنی و خود زنی کردن ندارند.پس می بایست از مهره ی هزار بار استفاده شده با شیوه ی با سیلی صورت سرخ کردن استفاده کنند تا که خوراک برای همکاران شان در دورغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری فراهم نمایند تا در شریطی که هرروز صف زنان تن فروشان خیابانی طولانی تر می شود و هنوز پرونده ی جنایت ربودن ترانه ی موسوی از توی خیابان ومورد تجاوز قرار دادن و سپس جسدش را سوزانیدن گشوده است . به خصوص اینکه گند افتضاح طرح اشاعه فاحشه گری زیر عنوان طرح صیغه بازی در بازار مکاره دیگر آنگونه در آمده ومورد انتقااد واقع شد است که جای هیچگونه توجیهی برای رژیم ضد بشری زن ستیز شکم باره باقی نگذاشته است . اما اکنون با پاک کردن صورت مسئله وبرای سفید کردن پرونده از موضع فرار به جلو زیر پوشش به حساب خبر رسانی کردن اتهامات وارده از سوی یک مهره بی مصرف شده علیه ی مجاهدین دنبال شده است که بیانش می بایست تجربیات جدید این مأمور مزدور از پیوستن به وزارت بد نام اطلاعات و روابط حاکم درون آن باشد که بطور وارونه بیان کرده و سرباز جو حسین شریعتمداری همکار سابق سعید امامی هم آن را چنین حلوا حلوا کرده است .
يك عضو جدا شده شوراي رهبري منافقين ازسوءاستفاده جنسي سركرده منافقين از زنان اين گروهك پرده برداشت.به گزارش پايگاه اطلاع رساني هابيليان (خانواده شهداي ترور كشور)، بتول سلطاني كه بيش از دو سال از فرار وي از پادگان اشرف مي گذرد در مورد سوءاستفاده هاي گسترده سركرده منافقين از زنان اين فرقه اظهار داشت: بعد از اينكه زمستان 1376 در جمع بزرگ شوراي رهبري توسط مسعود و مريم رجوي در قرارگاه بديع زادگان به من رده شوراي رهبري ابلاغ شد يك سلسله نشست ها براي اين گروه كه تازه شوراي رهبري شده بودند شروع شد.وي به برنامه تدارك ديده شده براي سوءاستفاده از زنان اين فرقه اشاره كرد و افزود: براي اينكه مسعود رجوي به اميال خود برسد ما به سالني موسوم به سالن x وارد شديم؛ كف اين سالن ملافه هاي سفيد پهن و به قالي تثبيت كرده بودند. همه سالن به رنگ سفيد بود. دو مبل سفيد هم وسط آن قرار داده بودند، جلوي اين دو مبل يك ميز كه در آن قرآن و آئينه و شمع هايي كه روشن بود به همراه يك جعبه كه بعدا متوجه شدم گردنبندهاي طلا در آن است و يك كيك بزرگ چند طبقه قرار داشت كه پس از خواندن صيغه ميان همه زنان شوراي رهبري و مسعود رجوي، او از زنان شوراي رهبري سازمان خواست مقابل او آزادانه رفتار كنند و پس از آن تا مدت ها از زنان شوراي رهبري سوء استفاده مي كرد. وي سپس به سوءاستفاده هاي متعدد رجوي از زنان اين فرقه اشاره كرد و ادامه داد: مسعود رجوي بسياري از زنان مطلقه فرقه را كه مجبور به جدايي از شوهرانشان كرده بود مورد كامجويي قرار مي داد.
نامه تکان دهنده عبدالله مومنی به خامنه ای درباره شکنجه و اعتراف گیری اجباری
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21533
اکنون که افشا سناریو سازان مأموران اطلاعاتی و بازجویان شکنجه گر پاسدار در سیاه چال اینگونه فاش شده است . لابد این نامه افشاگر هم همچون رنج نامه ی پاسدار حمزه کرمی مشاور ویژه ی رفسنجانی از سوی سایت رجا نیوز و دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری انکار خواهد شد و اعمال ضد بشری و شکنجه گری دژخیمان زندان تکذیب می شود.
۱۷
شهریور ۱۳۸۹— در نامه ای از زندان اوین، عبدالله مومنی فعال برجستهء ایرانی که از خرداد سال ۱۳۸۸ در زندان به سر می برد، در خصوص شکنجهء شدید، اعترافات ساختگی و محاکمهء نمایشی خود، و همچنین فقدان کامل استقلال قضایی در محاکمه اش سخن می گوید. مومنی در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت ۴ سال و ۱۱ ماه خویش در بند ۳۵۰ زندان اوین در تهران است
تهديد گروه‌هاي سلفي به بمب‌گذاري در كنسرت اربيل خوانندگان لس‌آنجلسي
http://rajanews.com/detail.asp?id=61310
قرار بود که شجریان در پایان تور برون مرزی خود در سلیمانیه عراق کنسرت هنری داشته باشد که با تهدید کردنش این کنسرت ملغاء شد. اکنون اینگونه تهدیدهای عوامل رژیم ضد بشری بطوروارونه در اربیل کردستان عراق به گروه های سلفیدرعراق نسبت داده شده است .
تعدادي از گروه‌هاي سلفي عراقي در واكنش به برگزاري كنسرت خوانندگان ايراني لس‌آنجلسي كه قرار است در تعطيلات عيد فطر در منطقه اربيل كردستان عراق برگزار شود، تهديدهايي جدي به بمب‌گذاري كرده‌اند.
تجمع کارگران شرکت کرپ ناز کرمانشاه
اینهم گزارشی دیگر از اواع و اووال کار گران ومحرمانی که خمینی شیاد گفته بود حکومت می بایست از اینان باشد که یا اخراج می شوند یا حقوقبس نا چیز شن برای ماه ها یا سال پرداخت نمی شود.
آژانس خبری موکریان : تعدادی از کارگران شرکت کرپ ناز کرمانشاه روز گذشته در مقابل مدیریت بانک ملت این شهر حاضر شدند.به گزارش منابع آگاه ، خواسته کارگران حاضر در محل از مدیریت بانک ، پرداخت حقوق به تعویق افتاده چهارماه و واریز کردن حق بیمه چند ماهه اخیر بوده است.یادآور می گردد کارگران شرکت کرپ ناز کرمانشاه پیشتر نیز در مقابل استانداری این شهر تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالباتشان بوده اند
.
نجات مردي از درون كاسه توالت
http://www.kayhannews.ir/890618/15.htm#other1515
اکنون که همه گونه کالا ها و وسائل حتی تخمرغ مصنوعی و تابوت و تریاک مدل چینی از چین وارد می شود بعید نیست که در آینده نزدیک این مدل سر توی کاسه توآلت گیر کردن چینی هم برای شکنجه کردن و اعترف گرفتن از چین وارد شود و در اختیار شکنجه گرانو زندانبان سیاه چال های رژیم ضد بشری کودتائی قرار گیرد و بعنوان طرح شکوفائی ونوآوری توصیه شده ی رهبر لوطی جماران ولی وقیح مورد استفاده واقع شود.
يك مرد چيني كه سرش تا گردن درون كاسه توالت گير افتاده بود، پس از دو روز نجات يافت.اين مرد زماني نجات يافت كه يك رهگذر با مراجعه به توالت عمومي بيرون از شهر صداي ناله هاي اين مرد را شنيد و قصد كمك به وي را داشت، اما هرچه تلاش كرد، موفق نشد، به همين دليل با اورژانس تماس گرفت.به گزارش سايت «اورنج» مأموران امدادگر با استفاده از دستگاه هاي ويژه سر اين مرد را از داخل كاسه توالت بيرون كشيدند.در گزارش اين سايت همچنين آمده است كه اين مرد پس از دو روز در وضعيت مناسبي قرار نداشته و عمليات امداد به دليل ضعف جسماني وي 20دقيقه به طول انجاميده است.يكي از مأموران امدادگر در اين باره خاطرنشان كرد: بلافاصله پس از نجات مرد بيچاره به نزديك ترين حوضچه رفت تا حمام كند.همچنين اين مرد نحوه وقوع اين حادثه را اين گونه يادآور شد كه دو روز قبل به يكباره پايش لغزيده و با سر داخل كاسه توالت فرود آمده است.خانواده اين مرد هم مفقودي وي را به پليس منطقه «ويوآن» گزارش داده بودند، اما به دليل اين كه اين توالت عمومي خارج از شهر است، كسي براي كمك به او نيامده بود.
سخنگوی القاعده و پسر بن لادن را آزاد کرد
این آزادی اینان ارتباط به شتاب گرفتن عملیات تروریسی در عراق و افغانستان و پاکستان دارد . زیرا که طالبان و القاعده و پاسداران بطور مشترک با هم در این کشوردست به اقدامات تروریستی و انفجاری برای ناامن کردن این کشورها می زنند به خصوص اینکه سالگرد11 سپتامبر هم نزدیک شده است.
سرویس بین الملل ـ یک روزنامه کویتی مدعی شد، برخی از سران القاعده که در ایران زندانی بوده اند به تازگی آزاد شده و به افغانستان بازگشته اند. به گزارش «تابناک»، روزنامه کویتی «الرای العام» با طرح ادعای فوق نوشت: «سعد اسامه بن لادن» ( فرزند اسامه ) و «سلیمان ابوغیث»، سخنگوی القاعده به همراه تنی چند از سران این تشکیلات که مدتها در ایران زندانی بودند در چند روز گذشته آزاد شده و به افغانستان رفته اند.این روزنامه کویتی در ادامه می نویسد: القاعده برای آزادی عواملش در ایران، به توافقی سه مرحله ای با تهران رسیده است،در مرحله نخست، فرزندان اسامه آزاد خواهند شد و در مراحل بعدی دیگر عوامل القاعده که از ملیت های مختلف هستند ـ مانند کویتی ها و مصری ها ـ از زندان های ایران آزاد خواهند شد
فیلم / انفجار پمپ بنزین بخاطرکمبود بنزین و ذخیره سازی مردم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=21535
بازتاب پیش در آمد طرح خود کفائی بنزین که مقابل تحریم ها اتخاذ شده است که اخیراً گزارش خبرش داده شده بود که اکنون بطور آزمایشی این طرح این فیلم آزمایش و تهیه شده است.
آليا در گفتگو با فارس:قطع رابطه با انگليس خواست ملت ايران است.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به رفتار خصمانه انگليس و مطالبات مردم ايران گفت: قطع رابطه با اين كشور پاسخ مناسبي به عملكرد آنها در برابر جمهوري اسلامي ايران است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8906170774
اگر این وکیل الدوله راست می گو ید و پرده بازی برای گران فروشی برای ارباب دولت فخیمه نمی کند پس برای چه بازار مکاره شف شف می کند ودر این مورد اقدام نمی کند؟
انتشار دروغ‌سازی ناشیانه علیه رئیس‌جمهور و رجانیوز در سطح گسترده
http://rajanews.com/detail.asp?id=61265
تلاش مذبوحانه سایت ترکشی و چماقداران وموجی های جمعیت ایثار گران چماقداران رجا نیوز که زیر پوشش لباس شخصی های دژخیم مهاجم همه جا برای سرکوبگری حضور دارند که مدتی است ضد رحیم مشائی شده اند اکنون برای ماستمالی کردن موضع امام زمانی پاسدارگماشته احمدی نژاد که از سوی رقیب به نقل از این سایت فاش شده است بعنوان دروغ تکذیب شده است .
دروغ‌سازی ناشیانه یک وبلاگ بی‌نام و نشان که در آن اظهارات عجیبی به رئیس‌جمهور منتسب شده و این اظهارات نیز به نقل از رجانیوز گزارش شده است، در سطح گسترده‌ای برای آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) کاربران اینترنت ارسال شده است
نقش مسعود كشميري در مخفي كردن و امحاي پرونده 17 شهريور
http://rajanews.com/detail.asp?id=61272
بدون آنکه گفته شود که گزارش دهنده و تحلیل گر مهدی اسلامی چگونه به این اطلاعات دسترسی یافته است؟ ولی گزارش آنقدرقاطی است که معلوم نیست که موضوع چیست و چگونه وقایع 17 شهریور سال 57 به 8 شهریور سال 60 گره می خورد و نام امثال سعید حجایارن و ابراهیم یزدی و چند آخوند دیگر برده شده در این سناریوی سر هم بندی شده را در بر می گیرد . عجیب اینکه تمر کز بر روی نفرات مجاهدین داده شده است . ولی آنچه می شود متوجه شد این واقعیت است که اعتراف شده همکاری نزدیک اطلاعاتی و ساواکی ها و ضد اطلاعاتی های نیروی هوائی ارتش زمان شاه با دستگاه اطلاعاتی و قضائی رژیم ضد بشری پس از انقلاب وجود داشته است
شنيده‌ها و نكته‌ها
http://www.resalat-news.com/Fa/?code=38791
ستون شنیده و گفته های ورق نامه ی حکومتی رسالت که ارگان تبلیغاتی باند ما فیائی غارتگر مافیائی انگلیسی مؤتلفه است درست بهمان سبک الگو برداری جعلی خبرو خبر سازی و جاسوسی کردن ستون کیهان و خوانندگان سر بازجو حسین شریعتمداری خبر رسانی می کند . یعنی شیوه ی کار بردی بازجوئی زندا ن اوینی علیه ی مخالفان و رقبایش دارد چونکه سر دبیرش محمد کاظم انبار لوئی سابقه ی بازجوئی در زندان دارد.
اعتراض روزه داران به افطاري دادن يك مشاركتي مردم روزه‌دار به محض اطلاع، سفره افطاري يك عضو حزب غير قانوني مشاركت را ترك كردند!. جنگ زرگري كديور با سروش و گنجي. بني صدر عامل انتشار خبر دروغ سكته آيت‌الله جنتي. توضيح دفتر داوودي به يك خبر