گزیده خبر های 15 مهر – 89 قسمت – 3
استاندارد: توافق گروه هاي عراقي شكست آشكار آمريكا از ايران بود (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890715/2.htm#other209
سربازجو حسین شریعتمداری با این نقل قول گزارش خبر دادن متوجه نشده است که نا خواسته اعتراف آشکار انکار ناپذیر کرده است که رژیم ضد بشری هم در امور داخلی عراق مداخله می کند . هم دست در انفجارات و اقدامات ترورستی و ناامن سازی عراق دارد .هم عامل اصلی مخالفت کردن با نخست وزیری ایاد علاوی می باشد. زیرا که تلاش پیگیر کرده است تا که دوباره نوری مالکی دست نشانده نخست وزیر عراق شود.
واكنش سرد آمريكا به نامزدي دوباره نوري مالكي نشان مي دهد واشنگتن آشكارا بازي را به ايران باخته است.اين تحليل را روزنامه اتريشي استاندارد منتشر كرد و نوشت: بعد از 7 ماه گروه هاي عراقي به توافق رسيده اند و احتمالا نوري مالكي مجددا نخست وزير خواهد بود كه روابط خوبي با ايران دارد. مالكي اين بار در حالي به نخست وزيري معرفي شد كه گروه مقتدا صدر پيش از اين با وي مخالف بود اما نقش ايران باعث توافق اخير شد.
رئيسي: عوامل حادثه تروريستي مهاباد به محض تحويل به قوه قضائيه محاكمه مي شوند
http://www.kayhannews.ir/890715/3.HTM#other306
تناقض گوئی آشکار و رسوا کردن دروغ سازانی که تا کنون چندین بار اعلام کردند که عاملان بمب گذاری مهاباد شنا سائی و دستگیر شده اند . یا اینکه پاسداران کودتا گر برای توجیه کردن تجاوز جنایتکارانه اش به درون خاک عراق و کشتن تعدادی مدعی شد که عاملین انفجار مهاباد رد گیری و در خاک عراق کشته شدنند . اما اکنون آخوند آدمکش حرفه ای و جنایتکار رئیسی که در قتل عام زندانیان سیاسی سال 67 دست داشته و یک مجرم جنایت علیه ی بشریت است اکنون لو داده است که مقامات امنیتی در حال شناسائی عوامل مرتبط با انفجار مها باد هستند و افزوده که در صورت شناسائی و ارسال پرونده شان در جا محاکمه خواهند شد. معلوم نیست که چرا برای محاکمه شدن قا تلان مهاجمین به کوی دانشگاه تهران این چنین اقدام عاجل نکرده است. طوریکه بیش از 16 ماه از آن حادثه می گذردهنوز قاتلان امنیتی و اطلاعاتی و دژخیمان لباس شخصی محاکمه و مجازات نشده اند؟ بهر حال این انفجار مهاباد هم زیر سر نیروهای خود سر بوده است که بدلیل اختلاف پاسداران و ارتش، اینگونه از ارتش انتقام گرفته شد تا که رقیب مغلوب متهم شود . به نظر می رسد همچون سناریوی قتل های زنجیره ای یا ربودن و مثله و کشتن 3 رهبران مسیحی قرار است برای قربانیان دیگر پرونده سازی شود.
معاون اول قوه قضائيه از محاكمه عوامل تروريستي مهاباد به محض تحويل به اين قوه خبر داد.حجت الاسلام والمسلمين ابراهيم رئيسي در گفت وگو با ايسنا در خصوص محاكمه عوامل حادثه تروريستي مهاباد گفت: مقامات امنيتي در حال شناسايي عوامل مرتبط با اين حادثه هستند و به محض تحويل آن ها به قوه قضائيه، دادگستري بدون معطلي بررسي پرونده را شروع كرده و حكم خداوند را در مورد عاملان به اجرا درخواهد آورد
رئيس كل دادگستري استان تهران در گفت‌وگو با فارس:تمام سوابق پرونده جبهه مشاركت به دادگاه انقلاب فرستاد شد.خبرگزاري فارس: رئيس كل دادگستري استان تهران گفت: بر اساس اطلاعات بنده، تمام سوابق پرونده جبهه مشاركت به دادگاه انقلاب فرستاد شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907150332
بهرام که هم عمر می گرفت گور، دیدی چگونه بهرام گور گرفت ؟ اکنون آنانی که اوایل انقلاب در دادگاه ضد انقلاب نفوذ و حضور داشتند و در قدرت بودند . حتی در دوران اصلاح طلبان قلابی کلی برو بیا داشتند .اکنون از سوی رقیب هار کودتاگر متحجر و خرافاتی که قدرت را انحصاری خود کرده استه پرونده شان به بی دادگاه انقلاب ارجاع شده است . تا ثابت گردد که چه درست گفته و تأ کید می شد که افعی هر گز کبوتر نمی زاید. همچنین خط بطلان استحاله پذیر بودن رژیم قرون وسطائی اصلح و تغییر نا پذیر زده شده است .
به منظور مبارزه با سوداگران مرگ صورت گرفت؛اعدام 8 قاچاقچي مواد مخدر در زندان كرمان.خبرگزاري فارس: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ هشت قاچاقچي مواد مخدر در زندان كرمان به دار مجازات آويخته شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907141748
یک روز پس از بازتاب خبر کشته شدن یک سرهنگ در یکی از شهر های طراف استان کرمان اکنون با ترفند همیشگی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان اینگونه با دار زدن 8 متهم قربانی دست به انتقام گرفتن زده شده است. اگرنه کیست که نداند پاسداران و نیروی انتظامی بطور فعالانه در وارد کردن و توزیع آن مواد مخدر به خصوص تریاک از افغانستان دست دارند.
دستگیری ۶۰ نفر در پارتی شبانه
http://www.fardanews.com/fa/news/122393/
این اقدام هم مکمل اعدام 8 نفر در کرمان خبر فوق می باشد که در بستر تاکتیک نخ نما شده خفقان و وحشت در جامعه است . از سوی دیکر اینگونه اقدام ناشی از آشکار شدن شکست است . زیراکه خیلی افت برای رژیم ضد بشری دارد . چونکه گزارش این خبر تف و تاق و ریش است. برای اینکه میانگین سنی باز داشت شد گان نشان می دهد پرورش یافتگان همین رژیم ضد بشری می باشد.
در بازرسی از محل مذکور چند بطری مشروبات الکلی، دو دستگاه دوربین عکاسی، دو دستگاه دوربین فیلمبرداری و … کشف و ضبط شد جام جم: رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ از متلاشی شدن یک پارتی شبانه در اوشان در حومه شمال تهران و دستگیری ۶۰ نفر در این رابطه خبر داد.سرگرد راستی، رئیس پایگاه یکم پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در این باره گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر حضور بیش از ۶۰ دختر و پسر جوان در مجلس جشن تولد، ماموران این یگان وارد عمل شدند.وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی دادسرای ناحیه ۲۱ تهران ماموران به محل موردنظر در بلوار اوشان مراجعه کرده و ۵۷ متهم را که شامل ۲۹ خانم و ۲۸ آقا با میانگین سنی ۲۰ تا ۲۶ سال که در حال رقص و پایکوبی بودند، دستگیر کردند.
ادامه مشکل بی‌آبی در بند عمومی زنان زندان اوین
اینهم وضعیت زندانیان سیاسی و سایر به گروگان گرفته شد گان در سیاه چال ها ست که برای شان زندان اندر زندان با اعمال شاقه ساخته شده است . البته تحمیل چنین محرومیت ها ئی در زندان نمایان گر چهره ی واقعی حاکمان رژیم ضد بشری جنایتکار حاکم است که چنین بطور عریان به نمایش گذاشته شده است که قلم بر دست یادداشت روز نویس امروز دروغ نامه ی کیهان ادعا کرده است آمریکا بدلیل توی لیست تحریم گذاشتن 8 مهره جنایتکار و سر کوبگر پاسدار و اطلاعاتی و امنیتی مدعی شده که اصل حقوق بشر را آمریکا با این اقدامش زیرپا گذاشته ورعایت نکرده است.
بند عمومی زنان زندان اوین از ماه‌های گذشته مکررا دچار مشکل قطع و نبود آب شده بود. این مشکل از هفته گذشته با افزایش ساعات قطع آب، تا حد ۲۴ ساعت مشکلات عدیده‌ای را برای زندانیان زن فراهم کرده است.به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، در این بند از زندان اوین حدود ۲۰ نوزاد و کودک زیر دو سال به همراه مادران خود در زندان هستند و نبود آب این کودکان را دچار مشکلات عمده‌ای کرده است.این در حالی است که با وجود این مشکل از ماه‌های قبل مسئولین زندان اوین هیچ کار خاصی برای رفع آن نکرده بودند تا به امروز این مشکل دو چندان شود. غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها روز گذشته وضعیت بهداشتی زندان‌ها را «در حد قابل قبول» عنوان کرده بود
رئيس پليس راه قاين:تلفات جاده‌اي در هر ماه برابر با سقوط 7 بوئينگ قرباني مي‌گيرد.خبرگزاري فارس: رئيس پليس راه قاين گفت: تلفات جاده‌اي كشور در هر ماه برابر با تلفات سقوط هفت فروند بوئينگ است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907141753
معلوم نیست که رژیم ضد بشری که رکوردار محکومیت جهانی نقض مستمر حقوق بشر است . همچنین افتخار رتبه داری فرار مغز ها از کشور را دارد . بعلاوه مقام اول مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان است . همینطور در شرایطی که پیشتاز بی رقیب جهانی مرگ و میر جاده ها می باشد . معلوم نیست چرا بر خلاف ادعای پوشالی برخور داری از 85% جمعیت کشور نمودن برای چه به جای اختصاص دادن بودجه برای تعمیر جا دها و احداث راه های جدید تا اینگونه موجب قربانی شدن جان مردم بی گناه نشود . ولی در عوض کمک های مالی کلان صرف و خرج اهداف تروریستی خود می کند و به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم و ترمیم جاده ها ترجیح داده می شود تاهمچنان آمار اعدام ها گسترش یابد و موازی بامرگ و میر جاده ها همچنان رتبه ی بی بدلیل و رقیب جهانی مرگ و میر جاده ها حفظ گردد تا که بتوان بطور کمدی و وارونه مدعی قدرت بر تر جهان نمود.
انفجار مخزن نفت در شازند يك قرباني گرفت
پس از دو انفجاری که در دو کار گاه در چند سال پیش در شازند رخ داد که منجر به کشته شدن بیش از 70 تن کارگران شد که ز نده زنده در آتش سوختند . تصور نمی رفت که بی تفاوتی و بی خیالی مسئولین اینگونه ادامه یابد تا که منجر به حادثه ای دیگر و جان باختن کارگر بی گناه دیگری شود.
آتش سوزي ناشي از انفجار مخزن در شركت پخش فرآورده هاي نفتي شازند يك كشته و چهار مجروح برجاي گذاشت.به گزارش ايرنا، شاهدان عيني گفتند: در ساعت 11 صبح روز سه شنبه، كارگران در حال تنظيف لوله هاي بازيافت مواد با استفاده از فنر آهني بودند كه جرقه ناگهاني با توجه به انباشته بودن گاز در لوله ها، باعث انفجار و آتش سوزي شد.به گفته آنان، در اثر اين حادثه «سيد احمد خودسوز حرآبادي» از كاركنان پيمانكاري اين شركت در دم جان باخت و چهار نفر ديگر بين 20 تا 50 درصد دچار آتش سوزي شدند.«فاطمه اكبري» مدير روابط عمومي شركت پخش فرآورده هاي نفتي استان مركزي با تاييد اين خبر گفت: علت اين حادثه در دست بررسي است.
نارضایتی کیهان از رانت‌خواری "ایران"
http://www.fararu.com/vdcdkz0k.yt0j96a22y.html
پس از اینکه نوچه و همکاران نفوذی دروغ نامه ی کیهان در ورق پاره ی دولتی ایران و خبر گزاری دروغ ساز ایرنا بیرون ریخته شدند و جای شان را بطور دربست مشاوران و حامیا ن نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد گرفته اند و موجب شده است تا که رابطه ی سربازجو حسین شریعتمداری با پاسدار گماشته احمدی شکرآب شود تا جائیکه چند تا یادداشت روز انتقادی هم تنظیم نمود . اکنون گیر به انحصاری کردن تبلیغات دولتی در ورق پاره ی دولتی ایران داده است که چرا پول های دولتی جیب به جیب می شود و سر وی کلاه گذاشته شده است؟
روزنامه كیهان در گزارش‌های دنباله‌داری نسبت به اعطای آگهی‌های دولتی به روزنامه ایران به شدت انتقاد كرد و در گفت‌وگو با برخی دست‌اندركاران مطبوعات و نمایندگان مجلس خواستار توقف این بی‌عدالتی شد. روزنامه كیهان در صفحه گزارش 5شنبه خود نوشت: طی ماه های اخیر انحصار چاپ آگهی در روزنامه ایران حیات مطبوعات را با اشكال مواجه كرد تا جایی كه برخی از مطبوعات از لحاظ مالی با مشكلاتی خیلی جدی مواجه شدند. هر چند اتكا به درج آگهی های دولتی نوعی ضعف برای بقای مطبوعات قلمداد می شود اما این نكته را هم نباید فراموش كرد كه نمی توان یك شبه انتظار داشت روزنامه ها استقلال مالی بیابند و دیگر به حمایت های مالی دل نبندند. قطع آگهی های دولتی تیشه ای است كه به ریشه مطبوعات و جراید زده شده و عامل اصلی این ورشكستگی انحصاری شدن درج آگهی در یك روزنامه خاص عنوان می شود.
خاطره احمدی‌نژاد از هم‌دانشكده‌ای انقلابی‌اش
http://www.fardanews.com/fa/news/122417/
پاسدار گماشته احمدی نژاد که اعتیاد مزمن ترک ناپذیر به خالی بندی و دروغ گفتن و وارونه گوئی دارد . یک پرده نمایش دروغ دیگر رو کرده است . البته این بار علیه مخالفین اصلی مجاهدین است و از اینان پاچه گیری کرده است. غافل از اینکه قبل از یورش به دانشگاه ها در ار دیبهشت 59 مرتجعین که سخنی برای گفتن در دانشگاه ها نداشتد که وی ادعای برتری جوئی کرده است . برای همین بود که طرح یورش و به خاک و خون کشیدن دانشگاه ها و هم تعطیل کردن 3 ساله اش طراحی شد.
در دانشگاه علم و صنعت با شهيد هدايت هم‌دانشكده‌اي بودم كه او در كنار تحصيل با كار كردن خرج و مخارج مادرش را نيز تامين مي‌كرد فارس: رئيس جمهوري در يكي از مدارس كه در محدوده محل سكونت سابقش در نارمك قرار دارد، به ذكر خاطره‌اي از قاسمعلي هدايت هم‌دانشكده‌اي انقلابي‌اش پرداخت كه به دست منافقين كوردل به شهادت رسيد
احمدی‌نژاد: روزانه تا ‌‌‌‌١٠٠ نامه مي‌خوانم
حال اگر زمان صرف خواندن این نامه ها و پاسخ دادنش در نظر گرفته شود و با زمان صرف تور سفر های ماراتونی زنجیره ای داخلی و جارجی و و راجی کردن و نماز خواندن افزوده گردد . به نظر می رسد که این خالی بندی حرفه ای بدون ترمز و دنده عقب کنده شده در 24 ساعت شبانه روز بدون خواب هم که باشد باز هم با خیلی با کمبود ساعات در 24 ساعته مواجه می باشد.
ما بايد براي پيشرفت كشورمان مدل خودمان را داشته باشيم و بر اساس مدل ايراني و اسلامي برنامه‌ريزي كنيم من نامه‌هاي مردمي زيادي مي‌خوانم و روزانه بين ‌‌٥٠ تا ‌‌١٠٠ نامه مردمي مي‌خوانم، گفت: بعضي اوقات مي‌بينيد كه با ‌‌٢٠٠ – ‌‌٣٠٠ هزار تومان زندگي يك فرد زير و رو مي‌شود. مثلا فرضا فردي براي يك ترم دانشگاهش پول ندارد قصد داشته تا تحصيل را رها كند ولي وقتي كه هزينه يك ترم دانشگاه آن تامين مي‌شود در زندگي او خيلي تاثيرگذار است
جمعيت كشور از مرز 73 ميليون نفر گذشت
http://www.fardanews.com/fa/news/122400/
عجیب روش آمار گیری وارونه و بی سر و ته و غیر واقعی داده شده است . زیرا که بیش از 5 سال پیش پاسدار گماشته اعلام کابینه ی 70 میلیونی امام زمانی کرد . از سوی دیگر هر سال یش از یک میلیون دانش آموز اضافه می شود که بدون احتساب آنانی که نمی توانند بمدرسه رود بمنزله ی این است که سالانه بیش از یک میلیون نفر حد اقل به جمعیت کشور افزوده می شود که اکنون نیم این رقم اعلام نشده است؟
فارس: رئيس سازمان ثبت احوال گفت: بر اساس آخرين ارزيابي‌هاي انجام شده جمعيت كشور هم‌اكنون از مرز 73 ميليون نفر گذشته است