گزیده خبرهای 16 مهر - 89
صادق الحسيني:سفر احمدي‌نژاد به لبنان ائتلاف ارتش، مقاومت و ملت را تقويت مي‌كند.خبرگزاري فارس: محمد صادق الحسيني سفر رئيس جمهور كشورمان به لبنان را در راستاي تقويت همبستگي ارتش، ملت و مقاومت لبنان دانست.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904220241
چگونه است که پاسدار گماشته احمدی نژاد در داخل کشور عامل اختلاف و تضاد و نفاق حتی میان خودی های کودتاگر مدعی اصول گرا می باشد. و لی اکنون ادعا شده است که حضورش در لبنان عامل ائتلاف و اتحاد و تقویت میان گروه ها و ارتش این کشور می شود؟ کلید حل رمز این معمای تناقض گوئی چیست؟ آیا جواب در اهدای دلار ها ست یا برای برون رفت از انزوا و بحران های داخلی و بیرونی نیاز شدید به صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به منطقه و دنبال کردن سیاست دشمنی با روند مذاکرات صلح از طرق حزب الله می باشد که این هدف وارونه بیان و برایش تبلیغ شده است؟
روسیه به ایران غرامت می‌پردازد
http://www.fararu.com/vdcfexdt.w6dcvagiiw.html
لغو قرار داد تحویل دادن موشک های اس-300 از سوی روسیه ضمن اثبات این واقعیت که قطعنامه های تحریم ها نه بی ارزش که با ارزش بودن ورق پاره های تصویب شده در شورای امنیت سازمان ملل است که پاسدار گماشته احمدی نژاد با لودگی و عوامفریبی خاص خودش مدعی می شد که مصوبات شورای امنیت سازمان ملل ورق پاره هائی هستند که از نظر ملت ایران هیچ ارزشی ندارند و با گفتمان لمپنی می افزود آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دادن های تان پاره شود. همچنین تازگی نیز همه مسولان و پادوها و جارچیان تبلیغاتی خبری و مطبوعاتی رژیم ضد بشری ادعای وارونه می کنند که قطعنامه 1929 و کنگره ی آمریکا و اتحادیه ی اروپا نه تأثیری ندارد ، بلکه نتیجه ی معکوس دارد . زیرا که خود تحریم کنندگان دچار ضرر و زیان می شوند. بهرحال لغو این قرار داد از سوی روس گذشته از جدی بودن تحریم ها و مخالفت با ادامه ی غنی سازی اورانیوم و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . از سوی دیگر بیان کننده ی این واقعیت هم می تواند باشد که کنار کشیدن روس از احتمال تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای نیز می باشد. یعنی تکرار سیاست مشابه ی تهاجم و اشغال نظامی عراق است که روس ها از منافع خود در عراق گذشتند و نظاره گر شدند و خودشان را درگیر نکرد. فراموش نشود که جانشینی موشک های اس 300 روسی برای رژیم ضد بشری امکان پذیر نیست . بنابراین در حقیقت قدرت دفاعی هوائی رژیم ضد بشری مقابل تهاجم نظامی موشکی و هوائی آمریکا یا اسرائیل صفر است.
رئیس شرکت روس تکنولوژی از پرداخت غرامت به ایران به خاطر لغو قرارداد فروش سامانه اس 300 خبر داد. به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "سرگئی چمزوف" امروز پنجشنبه اعلام کرد که روسیه به خاطر لغو قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران غرامت می دهد. رئیس شرکت سازنده سامانه اس 300 اظهار داشت: روسیه اموالی را که ایران برای خرید سامانه اس 300 پرداخت کرده را به این کشور باز می گرداند و ما گزینه دیگری نداریم. وی با بیان این مطلب افزود: مذاکرات جاری میان روسیه و ایران درباره این موضوع ادامه دارد و ایرانی ها هرگز از لغو این قرارداد راضی نیستند. قابل ذکر است که قرارداد عرضه سیستم های "اس-300 " به ایران در ماه دسامبر 2005 امضا شد. بعد از صدور چهارمین قطعنامه شورای امنیت (قطعنامه شماره 1929) در ماه ژوئن سال جاری، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که در مسئله تحویل سیستم های پدافند موشکی "اس-300" به ایران، روسیه قطعا مفاد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در قبال ایران را رعایت خواهد کرد.
عصر ديروز در سنندج؛14 نفر در حادثه تروريستي عوامل ضد انقلاب شهيد و زخمي شدند.خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي و ارشاد فرماندهي انتظامي كردستان گفت: در حادثه تروريستي ساعت 17:10 دقيقه عصر ديروز در ميدان آزادي سنندج از سوي عوامل ضد انقلاب روي داد، 14 نفر كشته و مجروح شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907151032
بالاخره وقتی طرح انفجار در روز رژه ارتش 29 شهریور در مهاباد طراحی می شود تا که بهانه برای افزایش خفقان در کردستان و کشتن و ترور شهروندان کرد به اتهام عوامل تروریست وجود داشته باشد . تا جائی که پاسداران کودتاگر با اقدام تجاوز گری به درون خاک عراق می کند و دست به اقدام تروریستی زیر پوشش تعقیب وکشتن تروریست های عامل انفجار رژه ی ارتش می زند . مشخص است همانگونه که گفته می شود هر که باد بکارد توفان درو می کند . نتیجه اقدامات سرکوبگرا یانه ی نیرو های سرکوبگر در استان محروم کردستان همچون استان بلوچستان بی پاسخ نمی ماند و پاسخ های واکنشی این چنینی همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، ابراهيم كاظمي‌نژاد در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: اين اتفاق موجب كشته شدن چهار مامور انتظامي و يك فرد عادي و مجروح شدن پنج مامور انتظامي و چهار شهروند سنندجي شد. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي كردستان خاطرنشان كرد: اين اقدام تروريستي توسط دو نفر از عوامل ضدانقلاب و با استفاده از سلاح گرم بلند انجام شده است. وي اين اقدام تروريستي را اقدامي كور و تنها با هدف ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم عنوان كرد و افزود: اقدامات اساسي پليس منجر به شناسايي و دستگيري عوامل اين ترور كور خواهد شد. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان كردستان با اشاره به اينكه مجروحان در بيمارستان تحت مداوا قرار دارند، تصريح كرد: متاسفانه حال يكي از آنها رضايت‌بخش نيست. وي افزود: زمان تشييع پيكر اين شهيدان متعاقبا اعلام مي‌شود. گفتني است در سال گذشته نيز طي چهار حادثه تروريستي دو روحاني برجسته استان به شهادت رسيدند و دو نفر از قضات دادگستري نيز از اين حوادث جان سالم به در بردند.
دستگیری 81 نفر از اراذل و اوباش تهران
http://www.fardanews.com/fa/news/122425/
گذشته از اینکه این اقدام به جای قول جمع کردن یکشبه زنان خیابانی است . از سوی دیگر همگامی با یورش شبانه و شبیخون زدن برای بازداشت بیش از 60 دختر و پسر می باشد که ارتباط مستقیم به سیاست سرکوب و خفقان و رعب و وحشت در جامعه دارد که ناشی از نگرانی شدید اعتراضات و قیام ضد حکومتی می باشد . فراموش نشود شتاب گرفتن اینگونه اقدامات سرکوبگرانه ناشی از واگذاری امنیت داخلی به پاسداران کودتا گر می باشد که قدرت اصلی را در اختیار خود دارند و عجیب هم وحشت از و اکنش اعتراضی مردم ناراضی دارند که اینگونه دست به اقدامات پیش گیرانه زده می شود
ماموران یگان امداد در این طرح مخفیگاه برخی از اراذل و اوباش متواری تهران را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند. مهر: جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری 81 نفر از اراذل و اوباش در چهارمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در شب گذشته خبر داد.سردارعلیرضا علیپور بعداظهر پنجشنبه با اشاره به مانور پلیس در شب گذشته گفت: در ادامه اقدامات پلیس در شناسایی و برخورد با اخلالگران امنیت اجتماعی شب گذشته چهارمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در تهران اجرا شد.
گزارش خبرنگار اعزامي فارس از امارات/شكست ايران مقابل پرافتخارترين تيم جهان.خبرگزاري فارس: تيم ملي فوتبال ايران در ديداري دوستانه با نتيجه 3 بر صفر مغلوب برزيل شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907151049
توجه داشته باشید که باخت تیم ملی فو تبال رژیم ضد بشری 3 بر هیچ به تیم ملی فوتبل برزیل که در بازی دوستانه انجام شد. اصلاً برای مربیان تیم فوتبال و حاکمان رژیم ضد بشری و مطبوعات وایسته به آن مهم نیست ، بلکه نفس بازی کردن مقابل پر افتخار ترین تیم فو تبال جهان مهم می باشد . زیرا که مرتبط به انتشار بیانیه ی 3 جانبه ی هسته ای در تهران دارد که سفر رئیس جمهور برزیل به ایران و امضا کردن این بیانیه ی 3 جانبه موجب کاهش محبوبیت رئیس جمهور بر زیل شد تا آنجا که نامزد جانشین وی نتوانست در انتخابات ریاست جمهوری بر زیل برنده شود و انتخابات به دوره ی دوم رسید ه است . زیرا که این شکست حاصل سفر رئیس جمهور بر زیل به ایران و تلاش برای میانجی گری هسته ای بود. یعنی نقش محللی رئیس جمهور برزیل در تهران مسئه ساز شده است. چونکه رژیم ضد بشری حاکم بر ایران یک رژیم غیر متعارف و منفور در جهان است ونزدیک شدن به آن بسیار پر هزینه برای نزدیک شدگان به چنین رژیمی می باشد.
رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي ؛كيفيت آموزشي فارغ‌التحصيلان پزشكي خارج كشور مناسب نيست. خبرگزاري فارس: رئيس مركز سنجش آموزش پزشكي گفت: فارغ‌التحصيلان پزشكي بويژه دندانپزشكي كه براي امتحان جامع علوم پايه معرفي مي‌شوند نمراتي را كسب مي‌كنند كه با ضعيف‌ترين دانشگاه‌هاي ما اختلاف زيادي دارند لذا كيفيت آموزشي فارغ‌التحصيلات پزشكي خارج كشور مناسب نيست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907151058
معلوم نیست کشوری که رتبه دار فرار مغز ها در جهان می باشد. برای چه متخصص وارد می کند؟ آنهم معلوم نیست که از کجا پزشک وارد کشور می کند که در ارزیابی سنجش نمرات شان قابل قبول نیست؟ لا بد تخصص اینان با گاز و ا نبر دست و قیچی و کارد آشپزخانه و قصابی تجربه پزشکی و جراحی و دندان پزشکی دارند.
تورم به 9/8 درصد رسید
http://www.fardanews.com/fa/news/122428/
البته برای رئیس کل بانک مرکزی که تأکید می کند حرف مرد یکیست ومرغ یک پا دارد . همانگونه که از چندین ماه پیش پاسدار گماشته احمدی نژاد در گغفتگوی تلویزیونی خود پیش بینی 7% نرخ تورم در شهریور کرده بود . با کمی تفاوت بهمنی رئیس کل بانک مرکزی این رقم را اعلام کرده است . بنا براین برای آنانی که باور به اینگونه معجزات آمار دروغ دارند . مشخص است که جای هیچگونه سئوالی باقی نمی گذارد تا که سئوال کنند که چگونه ضریب 8% رشد بهای کالا ها د ر شهریور موجب کاهش نرخ تورم 30% شهریور سال گذشته به9/8% کنونی رسیده است؟ مگر اینکه نرخ 30% تورم شهر یور سال گذشته محاسبه نشود و فقط به افزایش9/8% آن در شهریور ماه اکتفا شود تا معجزه جا بی افتد.
بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به شهریور 1389 را نسبت به دوازده ماه منتهی به شهریور 1388 معادل 9 / 8 درصد اعلام کرد شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در مناطق شهری ایران در شهریور 1389 نسبت به ماه قبل 8 درصد افزایش یافت که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل، این شاخص 10 درصد رشد داشته است
.