گزیده خبر های 16 مهر – 89 قسمت - 2
کشته شدن 3 مأمور انتظامي در قلعه‌گنج کرمان
اثبات وارونه بودن ادعای امن بودن کشور جهان همچنین نتیجه بر دار کشیدن 8 متهم در کرمان که اکنون چنین واکنشی در برداشته یا پاسخ داده شده است. البته ترور 3 نیروی انتظامی در ادامه ی ترور یک سرهنگ نیروی انتظامی در اطراف استان کرمان است که موازی با گشودن آتش برروی خودروهای پلیس در سنندج است که منجر به کشته شدن 5 عضو نیروی انتظامی و مجروح شدن چند پلیس دیگر می باشد
فارس: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: صبح امروز 3 نفر از ماموران انتظامي قلعه‌گنج در جريان يك درگيري مسلحانه ب کشته شدند.عليرضا پريور اظهار داشت: صبح امروز و در جريان انتقال يك متهم به آدم‌ربايي توسط ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان قلعه‌گنج به استان هرمزگان به منظور سير مراحل قانوني پرونده به سوي خودروي ماموران ناجا تيراندازي مي‌شود.وي خاطرنشان كرد: در اين حادثه سه نفر از ماموران فرماندهي انتظامي قلعه‌گنج به کشته شدند و همچنين متهم نيز كشته شد.پريور تصريح كرد: گزارشات تكميلي پس از بررسي‌هاي لازم اعلام مي‌شود.تيراندازي به سوي خودروي ماموران انتظامي از سوي اقوام و بستگان متهم به آدم‌ربايي صورت گرفته است.دو روز قبل نيز رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار در جنوب استان كرمان در جريان يك درگيري مسلحانه کشته شده بود.
حسين الله كرم:دستگيري ريگي از بركات خون پاك شهيد شوشتري بود.خبرگزاري فارس: حسين الله كرم دستگيري ريگي را يكي از بركات خون پاك شهيد شوشتري دانست و گفت: خون پاك شهيد نورعلي شوشتري براي هميشه چشم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را كور كرده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907160146
چرا این سر دسته ی بد نام و منفور چماقداران نگفته است که پس داستان زد و بند با دولت پاکستان و باج دادن و بستن قرار داد چند میلیارد دلاز گاز با دولت پاکستان چه بود؟ به خصوص اینکه سپس در ادامه ی این زد و بند تحویل گیری ریگی بود که کار دار ربوده شده ی رژیم ضد بشری در پاکستان هم آزاد شد . البته این تحویل گیری هم ادعای عملیات متهورانه سربازان گنامان امام مانی نامیده شد؟
حجت‌الاسلام ذوالفقاري در گفت‌وگو با فارس/ (4)حرف سازندگي كه به ميان آمد، ساده‌زيستي به مسخره گرفته شد.خبرگزاري فارس: يك رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: وقتي حرف سازندگي ميان آمد، زهد و ساده زيستي به مسخره گرفته شد و بعضي‌ها خيال كردند بايد گوي سبقت را از ديگران بربايند و رباييدند و خيلي‌هايشان كه در جنگ و جبهه با ما بودند، به جاهاي ديگري رسيده‌اند و دنبال حقشان هستند!
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907160125
چرا این آخوند مفت خور چشم سبز که می بایست از وابستگان دولت فخیمه ی باشد نگفته است اکنون که کودتاگران و خرافه پرستان قدرت گرفته اند چرا با چتر ادعائی ساده زیستی هر دو ادعای ساده زیستی و سازندگی را به تمسخر گرفته و وارونه ی آن اقدام کرده اند؟ چونکه جای سازندگی واردات در همه سطوح گرفته است و مقابل ساده زیستی فرهنگ غارتگری نجومی و گسترش فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقانی رشد یافته و نهادینه شده را حام کرده اند.
کشف مین‌های دوکیلویی در میان مهمات ساخت ایران .سفیر ایران در افغانستان: مواد منفجره‌ کشف شده مواد محترقه و ابزار شادی است.دویچه وله : سفیر ایران در افغانستان می‌گوید مواد منفجره‌ کشف شده در ولایت نیمروز، مواد محترقه و ابزار شادی است. رئیس ‌پلیس ولایت نیمروز می‌گوید، مواد منفجره و انواع و اقسام مین‌های دوکیلویی و نیم کیلویی ساخت ایران کشف کرده‌ایم.
مگر رژیم تروریستی ضد بشری در ربون و مثله کردن 3 رهبران مسیحی یا قتل های زنجیره ای داخل کشور مرز حتی با وجود دستگیر شدن تروریست های اعزامی اشان به برون مرز اعتراف کرد. یا دست داشتن در اقدامات تروریستی در عراق را پیوسته انکار و تکذیب نکرده است؟ یا مگر حاکمان تهران دخالت گری تروریستی در عراق و جنگ افروزی در خاورمیانه را تأئید می کنند که اکنون چون نقش اعزام تروریست با سلاح به افغانستان لورفته است را تأئید کنند؟ مگر رژیم دیگری هم در منطقه هست که به جز حاکمان تهران از ناامنی کشور های همسایه و تلاش برای جنگ افروزی در خاور میانه وبی ثبات کردنش بهره برده باشد که با هذیان گوئی سفیر رژیم ضد بشری و تروریستی که ارسال مواد منفجره را تکذیب و آن را به مواد انفجاری ترقه برای جشن و شادی از سوی چین به افغانستان تعویض کرده است که اکنون سبب شود که می بایست دنبال سر نخ دیگری به جز حاکمان تهران و پاسداران در انتقال مواد منفجره به افغانستان گشت؟
روز چهارشنبه (۶ اکتبر/۱۳ مهر) رئیس پلیس ولایت نیمروز افغانستان در گفت و گو با خبرنگار افغان دویچه وله از کشف یک کانتینر مواد منفجره ایرانی در ولایت نیمروز افغانستان خبر داد. در واکنش به این خبر، خبرگزاری دولتی «مهر» روز پنجشنبه ۷ اکتبر از قول فدا حسین مالکی، سفیر ایران در افغانستان نوشت: «بعد از بررسی محموله مشخص شد، محتویات آن مواد محترقه بوده و نه مواد منفجره. این مواد از چین به عنوان ابزار شادی وارد افغانستان شده است.» آقای رسولی می‌توانید مسئولیت دقیق خودتان را هم در پلیس ولایت نیمروز بفرمایید؟اسم من محمد موسی رسولی است. فرمانده امنیت ولایت نیمروز هستم. یعنی مسئولیت امنیت کل ولایت نیمروز با من است. گفت‌وگو با یک خبرنگار افغان.در همین زمینه، از روح‌الله یاسر، خبرنگار بخش افغان دویچه وله درباره سوابق کشف اسلحه و مهمات ایرانی در افغانستان پرسیدیم.آقای یاسر می‌توانید بگویید که، آخرین خبرها و نظرها در افغانستان درباره‌ی خبر کشف مواد منفجره‌ی ایرانی چیست؟ خبر تازه‌ای از اظهارنظر مقامات دولتی افغانستان یا نیروهای ناتو مستقر در افغانستان در این باره دارید؟روح الله یاسر:شما از طریق منابع خبری خودتان در داخل افغانستان، می‌توانید نمونه‌های دیگری از انتقال مواد منفجره و اسلحه به داخل افغانستان بگویید؟ما گزارش‌های زیادی داشتیم که سلاح‌های ایرانی را کشف کرده‌اند. حتی افراد مسلح ایرانی که برای تربیت شورشیان افغانستان، داخل خاک افغانستان شده‌اند و پلیس آن‌ها را تعقیب کرده، از این مسائل و گزارش‌ها داشته‌ایم. مثلا در قندهار، نیمروز و هرات گزارش‌های زیادی داشته‌ایم. افراد زیادی بازداشت شدند یا سلاح‌هایی که از ایران و دقیقاً در مرز افغانستان کشف شد یا افرادی با مواد انفجاری و با سلاح‌های ایرانی دستگیر شدند.فکر می‌کنید خبر کشف مواد منفجره چه ارتباطی با تحولات افغانستان می‌تواند داشته باشد؟ چرا از ایران مواد منفجره به افغانستان منتقل شده، تحلیل شما چیست؟مدت زیادی است که دولت افغانستان تلاش دارد که بطور مستقیم با سران طالبان تماس برقرار کند، گفت‌وگو کند و آن‌ها را ودار سازد که از جنگ دست بکشند، کنار بیایند و با یکدیگر آشتی کنند. در بسیاری از محافل سیاسی افغانستان و در رسانه‌ها، تحلیلگران معتقدند که دو کشور ایران و پاکستان در این فکر هستند که این جریان سازش را به صورتی بر‌هم بزنند و ناتو یا کشورهای دیگر را به چالش بکشانند. مشکلات جنگ را بیش‌تر بسازند تا دامنه‌ی جنگ طولانی‌تر شود. تحلیل این است که این‌ها می‌خواهند مانع این جریان صلحشوند و به شکلی آن رابه چالش بکشند
نادران و زاكانی در راستای خط فتنه!"
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=31293
سیاست فتنه و فتنه گری که از سوی فتنه اندوزان کودتاگر و پاسداران و حامیان شان پس از کودتای 22 خرداد 88 علیه ی رهبران مغلوب بکار برده می شود. البته این اصطلاح معادل و موازی همان مبارزه با آمریکا می باشد که اکنون بدلیل گستردگی مخالفت ها با کودتاگران و دولت نامشروع حتی در مورد منتقدان خودی مدعیان اصول گرائی نیز بکار برده می شود . زیرا که با اتهام فتنه این چنین با متهم کردن اینان به بیگانگان و همکاری کردن با آن تلاش می شود تا که موجب خاموش کردن صدای اعتراضی شان شود . جالب است که زاکانی و توکلی و نادران جزو حامیان سرسخت اصول گرایان هستند. ولی چون پرونده اختلاس گری و رانت خواری همچون محمدر ضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور قلابی و نامشروع را رو کرده اند . اکنون از سوی یک آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره دژخیم و قاتل آدمکش متهم و تهدید به فتنه گری علیه ی دولت شده اند.
رئیس كمیسیون اصل نود می گوید اطلاعی از جریانی كه الیاس نادران آن را باند خیابان فاطمی می خواند ندارد و امثال این موضوع كه از سوی نادران و توكلی و زاكانی و رسانه های وابسته به آنها مطرح شد را در راستای خط فتنه می داند.حجت الاسلام محمد ابراهیم نكونام در گفت و گوی تفصیلی با خبرآنلاین در پاسخ به پرسش كه سرنوشت جمعی كه آقای نادران آنها را «گروه 11 نفره خیابان فاطمی» می خواند چه شد، گفت: خیابان فاطمی چیست؟ من از چیزی كه بیان می كنید اطلاع ندارم. مسائل ساخته و پرداخته رسانه ها را بیان نكنید.وی با بیان اینكه دولت به دنبال خدمت گذاری است،اظهار داشت:خط فتنه ای كه بعد از انتخابات شكل گرفت تلاش می كند دولت را ناكارآمد و فاسد نشان دهد و در اذهان مردم دولت را دولت غیر پاك جا بیندازد.نكونام تصریح كرد: خط فتنه با كمك رسانه ها و سازمان های جاسوسی غربی تلاش می كند این دولت را ضعیف كند و ما نمی توانیم بپذیریم كه دولت مشروع دولت جمهوری اسلامی ایران این همه مورد هجمه قرار بگیرد. این بحث خیابان فاطمی و امثال آن و بزرگ كردنش در راستای همان فتنه است و لذا من اجازه نمی دهم كه در رابطه با نقشه های بر زبان افتاده خط فتنه از من سوال بكنید.وی در عین حال گفت: برخی دولتمردان همانند بقیه افراد از نظر نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و كمسیون اصل نود همه در برابر قانون مساوی هستند. فساد فساد است. هر كسی فساد بكند قابل تعقیب است.
وزیر آموزش و پرورش بعد از فرار از استیضاح :پول افطار را از قبر جنابعالی آوردیم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=31276
نوع گفتمان مکتبی و اصول گرائی وزیر آموزش و پرورش دولت نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد نشان داده است که فقط این نوع گفتمان مختص پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد ، بلکه گفتمان فرار گیر مدعیان اصول گرایان کودتا گر است که رهبر و الگوی شان ولی وقیح است.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود : در اين رابطه جدي‌ترين سؤال نمايندگان از وزير آموزش و پرورش اين است كه اين كار با چه هدفي انجام شده و منبع مالي آن از كجا تأمين شده است؟ / اگر افطاري از بيت‌المال باشد، قطعاً شبهه شرعي دارد و علاوه بر آن، اينگونه توجه به معلمان در مقوله تكريم معلمان و توجه به منزلت آنان تعريف نمي‌شود و اگر به دنبال تقويت سنت‌هاي حسنه و شعائر ديني هستيم،‌ اين راه مطلوبي نيست كه هزينه‌هاي كلاني صرف شود و دستاورد پايداري نداشته باشد.این ادبیات شگفت آور آنهم از سوی وزیری که مسئول عالی ترین نهاد تربیتی کودکان و نوجوانان این کشور است در حالی مطرح می شود که طی روزهای گذشته وی موفق شده بود نمایندگان استیضاح کننده را به انصراف از استیضاح ترغیب کند .