گزیده خبر از دروغ نامه ی کیهان 15 آبان – 89
ساركوزي نشان كريم شيره اي را از آن خود كرد (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890815/2.htm#other211
نوع گفتمان دیپلماتیک فوق العاده مکتبی – اصول گرایانه که از سوی جانور شبه انسانی بیان شده که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح است که وی از ریشه وبن نامشروع است که اکنون با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور فرانسه که چرا مخالفت با سنگسار کردن یک زن نگون بخت در ایران کرده است. پس برای اینکه مجازات شود . به سبک خیلی مکتبی و اصول گرایانه ی مسلح به آداب و سنن اخلاقی دپیلماسی جهانی تئوری پردازی شده از سیاه چال و شکنجگاه های رژیم ضد بشری می باشد نثارش شده است. البته این سبک گفتمان ترکیب و تلفیقی از معجون گفتمان مکتبی حوزوی و پاسداری و بازجوئی و شکنجه گری و فحاشی و لمپنی زندان اوینی می باشد که از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر بیان شده است . یعنی همان الگوی گفتمانی پاسدار. گماشته احمدی نژاد است نه اینکه می خواهد جهانی اش کند ، بلکه با تسخیر فضا تصمیم دارد سماوی اش نماید . حال داشته باشید که غرب تا چه اندازه افول کرده و پرنسیب و ارزش های اخلاقی و انسانی و سیاسی و ....را از دست داده است که هنوز با چنین رژیم ضد بشر قرون وسطائی مهار و کنترل نا پذیر مماشات و مذاکره می کند و به تجارت خائنانه ی نفت و خون خود ادامه می دهد؟
موسوي بالاخره اعتراف كرد كه فراماسونر است (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890815/2.htm#other209
آخر این رژیم ضد بشری که هر روز یکی از مسئولان بالای حکومتی در گذشته را که نمی خواهد همچون گذشته چشم و گوش بسته حرکت کند و همچون 13 آبان سال 58 بازهم این شو را بهمان سبک طراحی و تدارک دیده اش که نتیجه منتهی به شرایط کنونی شده است را تأئید کند . مهمتر اینکهه نمی خواهد بدون توجه به خواست و مطلبات و نارضایتی مردم سر سپرده ولی وقیح نامشروع و ارگان های سرکوب گرش باشد . اینگونه جاسوس و خائن و فراماسونر و.. می نامد و یکی یکی متهم شان می کند . آیا این رژیم ضد بشری غیر متعارف هنوز مشروعیت دارد و برای سرنگون کردن و تغییر حکومت جانشین دمکراتیک بید رنگ نمود؟
چه كنم چه كنم اپوزيسيون به روايت سايت اصلاح طلبان فراري (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890815/2.htm#other212
سربازجوی مانیتور کننده سایت و وب لاگ و مقلات مخالفان و منتقدان و رقبا تا پس از گزینه بر داری و تحریف نمودن تبدیل به ساختن علیه ی رقیب مغلوب و مخالفان شود و مانور تبلیغاتی داده شود که آری بدلیل سرکوب و خفقان و ضرب وشتم و زندان وشکنجه و اعتراف و صدور احکام زندان و اعدام و سنگسار و قطع اندام حضور خیابانی مخالفین کم یا تمام شده است . غافل از آنکه با اینگونه شامورتی و بند بازی و وارونه گوئی و پاک کردن صورت مسئله جز اینکه فرافکنی کردن و حرکت فرار به جلو است . موضوع مهم دیگری نیست . زیرا که جز افزایش ضریب سرکوب مگر چیزی دیگری هم تغییر کرده است که می بایست موجب کاهش خشم ونفرت مردم شده باشد و برای کودتا گران جای خوش بینی وجود داشته باشد؟ به خصوص اینکه این وضعیت انفجاری مقطعی و زود گذر است و نمی تواند دائمی باشد . آنگونه که هر نسیمی که وزیده شود این بار قطعاً بدون توهم نسبت به هر جناح و باندی آتش زیر خاکستر خشم و کینه شعله ور خواهد شد ونه فقط پاره کردن تصور لی وقیح و آتش زدن و لگد کوب کردنش که ریش و ریشه را خواهد سوزاند
.